Haluatko saada miehen rakastumaan? Oivalla tämä!
Miehet kyllä kuolaavat paljastavalla seksikkyydellä ratsastavia, itseään esille tuovia naisia, mutta rakastumiseen vaaditaan jotain aivan muuta. Miehet rakastuvat naisiin, joita he voivat kunnioittaa. Kunnioitusta ei saavuteta hiustenpidennyksillä, tekokynsillä, silikoneilla, irtoripsillä, täytetyillä huulilla, selfieillä, belfieillä, louis vouittoneilla, yökerhojen vippikorteilla eikä seksitaidoilla. On myös turha _leikkiä_ vaikeasti tavoiteltavaa. Parhaat naiset ovat sellaisia luonnostaan. Se ei kuitenkaan tarkoita kylmää ja etäistä, päin vastoin.
"Niin minä neitonen sinulle laulan, kuin omalle kullalleni. Jos olis valtaa niin kuin on mieli, niin ottaisin omakseni."
Ole tuo neitonen, niin saat lähestulkoon miehen kuin miehen rakastumaan.
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:05"]
Tämä ketju on ilmeisesti pääosin naisten kirjoittama? Miehet kyllä usein nimenomaan etsivät niitä huonolla itsetunnolla varustettuja silikonibimboja ja erityisesti hyvällä itsetunnolla varustettu nainen on kauhistus. Tyttöystävä/vaimo valitaan yleensä sillä perusteella ketä uskaltaa lähestyä eikä vahva nainen kuulu tähän kategoriaan vaan on pelottava.
[/quote]
Mun ystävät on kaikki naispuolisia ja erotuksena ikisinkkujen ja "aina" suhteessa olevien kesken on vain itsetunto. Heikoimmalla itsetunnolla varustettuja ei yksikään mies jaksa katsella kauaa, itsevarmimmat naiset saa aina juuri sen miehen jonka halusivatkin. ---
[/quote]
Niin munkin kaveripiirissä. Tosin itsevarmat naiset vaihtaa miestään useammin.
Mies haluaa viissiinkin itselleen äitihahmon naisekseen, kun sellainen on tuttua ja turvallista lapsuudesta. Sitten osa tahtoo erota, kun huomaa olevansa aikuinen, eikä halua olla tossun alla kokoajan.
Ensivaikutelmasta hieman suolaista sosiaalisuutta. ja vähän makeuttakin.
Kun kunnioitetaan tosiaan ja on vuorovaikutusta, niin hyvä alku.Kun päästään vaihatamaan vähän ajatuksia ja tunteita ollaan jo pitkällä.
Mikäli on kärsimätön, uhitteleva, jne. voi saada vastaavan jos haluaa. tuskin muunlaista.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:44"] Pieni epävarmuus naisessa ei varmasti haittaa. Itsetunnonkaan ei tarvitse olla huipussaan, koska oleellisempaa saattaakin olla itsearvostus. Näillä on kuin onkin pieni ero. Huonolla itsetunnolla varustettu nainen saattaa kuitenkin arvostaa itseään sen verran, ettei lähde tavoittelemaan miesten rakkautta huonoilla keinoilla. Myös älykkyys suojaa. Fiksu nainen ymmärtää, ettei hyvän miehen sydämeen pääse persekuvilla ja tekemällä kaikki temput ensimmäisenä iltana. Lisäksi on miesten aliarvioimista olettaa, että he nimenomaan etsivät huonolla itsetunnolla varustettuja silikonibimboja, eivätkä välitä naisen luonteesta tuon taivaallista. Rakastuakseen miehen täytyy viihtyä naisen seurassa ilman seksiäkin, eikä rakastuneella miehellä seksi itse asiassa useinkaan ole edes päällimmäisenä mielessä. Ap [/quote] Päätit sitten suuressa viisaudessasi jakaa tämän itsestäänselvyyden. Noinhan sen pitäisi olla, mutta kun näitä hyviä miehiä ei riitä kaikille ja siksipä sitä saakin kärsiä näistä vähemmän hyvistä. Ja kuule ihan ilman p*rsekuvia tai tekemättä temppuja ekana (tai tokanakaan) iltana. [/quote] Mistä asti on ollut pakko sekaantua huonoihin miehiin, jos hyviä ei ole sillä hetkellä tarjolla?
[/quote]
Se ois kyllä kätevää, jos otsassa lukisi "huono". Siksi.
otetaan esimerkki;
ollaan oltu eräänlailla neutraaleita, tavattu c-to-c piireissä, ei ole juuri hyvää eikä pahemmin pahaakaan sanottavaa. sitten naisella käytös kuitenkin muuttu totaalisesti ja yllättäen eikä c-to-c -kohtaaminen enää tältä onnistu koska onmöissyt itsensä kielttämättä kaikkien tietoisuuteen. tunnepläjäys oin tullut salatutsta rekisteristä esiin ei oikein toimi.
toisaalta kohtaat toisen naisen ja tapahtuu sellainen "fläsh" joka tuntuu mielssä ja ties missä ainakin pari päivää. Tässä tilanteessa jatkokohtaamisia tapahtuu paljon positiivisemmin vaikka ristiriitaisiakin ajatuksia esiintyy. Mutta alku on lupaavampi.
Ap:n neuvot varmaan ihan ok jos vaan väkisin pitää löytää itselleeen mies. Oikea rakkaus, ei siis panohuuma, on muuta, kemiaa ja kunnioitusta, kumppanuutta ilman teeskentelyä. On harvinaista.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"]
Helpommin voisi tiivistää: hyvä itsetunto naisella. Omasta kokemuksesta olen huomannut, että epävarmaa ja itseään vihaavaa naista kukaan mies ei kauaa katsele, ei kunnioita tai välitä. Rakastumisesta puhumattakaan.
[/quote]
Siinäpä se iloinen noidankehä onkin valmis. Mistä sen hyvän itsetunnon voi rakentaa, jos ei saa arvostusta ja kunnioitusta toisilta ihmisiltä ja miehet kohtelee huonommin kuin halpaa h*oraa?
[/quote]
Alkaa sillä ettei anna kenenkään kohdella itseään niin. On vissiin porukassa vika jos ei osata naisia arvostaa..
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:08"]Ei ne tekoripset ka hiuslisäkkeet kyllä rakastumista estäkään. [/quote] Ei niin. Jotkut jotka ei meikkaa ym kuvittelee olevansa syvällisempiä ja parempia, ja itsensä tyylikkääksi (ei överisti) laittavat ovat muka jotain pinnallisia kanoja. Niin ajattelevat ovat kyllä itse ennakkoluuloisia hölmöjä.
[/quote]
Paljon enemmän Suomessa paheksutaan ulkonäköön panostavia naisia kuin meikkaamattomia, jopa miesmäisiä naisia! Eli ap:n kirjoitus oli kyllä osittain totta, mutta siinä oli nähtävissä myös ikävä vivahde siitä, että suomalaisen kulttuurin syvissä riveissä ollaksesi "kunnioitettava" tai mitä liekään, hyväksytty nainen, on parasta, että pukeudut vaatimattomasti, et lakkaa kynsiäsi etkä tee mitään mikä voidaan tulkita turhamaiseksi. Sen sijaan pukeudu kumisaappaisiin ja kampaa hiuksesi heinäharavalla, niin suomalainen mies voi luottaa sinuun ;)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:03"]Allekirjoitan tämän. Olen pienirintainen kestävyysurheilija, minulla on värjäämätön, pitkä tukka, meikkaan vain vähän (en käytä edes huulipunaa tai luomiväriä), minulla ei ole tekoripsiä tai -kynsiä, en postaile selfieitä nettiin. Harrastan urheilua, lukemista, luomuviljelyä ja koiranäyttelyitä. Ja aina on riittänyt tasokkaita miehiä. Tosin olen kahden pitkän suhteen päättymisen jälkeen ollut kolmisen vuotta sinkkuna, ennen kuin olen halunnut uuteen parisuhteeseen. Mielestäni on hyvä olla välillä yksinkin.
[/quote] Tasokkaita? Silti olet taas sinkku.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:53"]
Kuulostaa ikävältä tyypiltä tämä nainen. Itse en jaksa tuollaisia pärjääviä omannavantuijottelijoita päivääkään. Pientä särmää pitää luonteessa olla, eikä naiselle ole haitaksi pieni epävarmuus tai itsetunto-ongelmakaan. Siinä ei ole mitään naisellista tai edes inhimillistä kun nainen kuvittelee olevansa maailman keskipiste ja muiden olevan olemassa häntä varten. Sama piirre miehessä on aivan yhtä rasittava.
[/quote]
Apua... Itsestään epävarma ja itsetunto-ongelmainenko sitten ovat ymmärtäneet, ettei maailma pyörikään heidän ympärillään? Miksi heillä sitten olisi itsetunto-ongelmia ja epävarmuutta? :O oman navan tuijottelijat eivät omaa tervettä itsetuntoa niinikään. Sinänsä epävarmuudessa tai itsetunto-ongelmissa ei ole mielestäni mitään haukkumista.
Luulen, ettei kirjoittaja aivan ymmärrä, millaisesta naisesta aloittaja puhui.
Minä voisin yhtyä tuohon valkeneeko -asiaan; toisaalta kun se on aika monelle yksilöllistä vaikka jotkut asiat edelleenkin merkitsevät eri sukupolvillekkin. Sellainen "yritä nyt rakastua tänä vuonna" kun minä en tee yhtäkään konkreettista aloitetta ei oikein toimi kaikkine häirintälisukkeineen.
Onhan se toisaalta urheilullisuuskin eräänlaista pinnallisuutta jonka voi myöskin viedä äärirajoille, mutta parempaahan se on kuin täysin pinnallisuus erilaisine värikuorineen. silloin ainakin olet lähtenyt liikeelle itsestäsi ja rakastat jonkun verran itseäsi; voinet sen jälkeen ehkä rakastaa muitakin.
Se on yksi osa itseäsi; ei täysin pakollinen mutta varmaan suotavaa. Mutta ilman muuta sielukkuutta sekin tuntuu vain yhdeltä osa-alueelta; Ei naisen tarvitse olla fittnesspupu tahi barbie; naisellisuus vähän klassisemmassa mielessä kyllä vetoaa; siinä hymyilemisen ja vuorovaikutuksen ohessa.
Jos minun naiseni haluaisi esim. vaikkapa silikonit en ehkä pistäisi vastaan mutta sanoisin että näinkin on ihan hyvä. Jos hän kokisi olonsa paremmaksi, senkun.
hami4
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:47"]Vain bimbo ottaa slikikonit. Leikkauksessa bimbo muuttuu silikonibimboksi.
[/quote]
Olen samaa mieltä! Vain bimbo menee vapaaehtoisesti leikkauspöydälle ja leikkii hengellänsä vain jonkun typerän kuppikoon takia.
Näistä "vinkeistä" saa sen kuvan että ap:n mielestä kaikki vähemmän itsevarmat on joko epäsiistejä ja ylipainoisia tai vain selfiebelfieitä ottavia ja kaiken maailman muovisilla lisäosilla varustettuja suttuisia wannabe-sexybeibejä. Tai jopa näitten yhdistelmiä, vähän niinkuin Tuksu.
Ketään ei saada rakastumaan noudattamalla tiettyä kaavaa ja käytöstä tai pelejä.
Olkaa aidosti omia itsejänne sillä totuus tulee ilmi enemmin tai myöhemmin.
Joku rakastuu itsevarmaan, joku toinen epävarmaan. Ärsyttää, kun jotkut yrittävät määritellä säännöt ja käytösmallit viehättävyyteen/ihastumiseen/rakkauteen. Rakkaus on kemiaa ja samalla aaltopituudella olemista sekä kiintymystä.
Itsevarmuus on varmasti yksi tekijä, jolla saa miehen rakastumaan itseeni. En ole itse yhtään itsevarma, mutta jotenkin ihmeellisesti onnistuin esittämään itsevarmaa omalle miehelleni kunnes tämä oli riittävästi koukussa. Hän on useaseti kertonut rakastuneensa ja kiinnittäneensä huomiota aluksi juuri minun itsevarmuuteeni. Nyt sellaisilla asioilla ei enää ole väliä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:35"]Ap:n neuvot varmaan ihan ok jos vaan väkisin pitää löytää itselleeen mies. Oikea rakkaus, ei siis panohuuma, on muuta, kemiaa ja kunnioitusta, kumppanuutta ilman teeskentelyä. On harvinaista.
[/quote]
Sitä juuri ajoin takaa. Moni nainen luulee, että jotta mies rakastuu, täytyy naisen olla kuuma ja kaikkien miesten kuolaama, vapaamielinen ja rohkea seksipakkaus. Sellaista naiseutta sitten lähdetään tavoittelemaan mm. aloituksessa mainitsemillani asioilla. SE on teeskentelyä ja saa aikaan mainitsemaasi tyhjää panohuumaa. Ajan mittaan näiden naisten aitous yleensä katoaa ja he kasvavat sisään akentamaansa rooliin. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:35"]Ap:n neuvot varmaan ihan ok jos vaan väkisin pitää löytää itselleeen mies. Oikea rakkaus, ei siis panohuuma, on muuta, kemiaa ja kunnioitusta, kumppanuutta ilman teeskentelyä. On harvinaista. [/quote] Sitä juuri ajoin takaa. Moni nainen luulee, että jotta mies rakastuu, täytyy naisen olla kuuma ja kaikkien miesten kuolaama, vapaamielinen ja rohkea seksipakkaus. Sellaista naiseutta sitten lähdetään tavoittelemaan mm. aloituksessa mainitsemillani asioilla. SE on teeskentelyä ja saa aikaan mainitsemaasi tyhjää panohuumaa. Ajan mittaan näiden naisten aitous yleensä katoaa ja he kasvavat sisään akentamaansa rooliin. Ap
[/quote]
Entä sellainen nainen, joka alunperin haluaa olla kuuma, seksipakkaus ja aidosti vapaamielinen sekä rohkea? Oikeasti näitäkin naisia on aitoina. Sille, että nainen on seksuaalisesti vapaamielinen ei tarvitse olla syitä henkisessä epätasapainossa (vaikka näin edelleen naisten seksualisuutta yritetään stigmatisoida).
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:35"]Ap:n neuvot varmaan ihan ok jos vaan väkisin pitää löytää itselleeen mies. Oikea rakkaus, ei siis panohuuma, on muuta, kemiaa ja kunnioitusta, kumppanuutta ilman teeskentelyä. On harvinaista. [/quote] Sitä juuri ajoin takaa. Moni nainen luulee, että jotta mies rakastuu, täytyy naisen olla kuuma ja kaikkien miesten kuolaama, vapaamielinen ja rohkea seksipakkaus. Sellaista naiseutta sitten lähdetään tavoittelemaan mm. aloituksessa mainitsemillani asioilla. SE on teeskentelyä ja saa aikaan mainitsemaasi tyhjää panohuumaa. Ajan mittaan näiden naisten aitous yleensä katoaa ja he kasvavat sisään akentamaansa rooliin. Ap
[/quote]
Entä sellainen nainen, joka alunperin haluaa olla kuuma, seksipakkaus ja aidosti vapaamielinen sekä rohkea? Oikeasti näitäkin naisia on aitoina. Sille, että nainen on seksuaalisesti vapaamielinen ei tarvitse olla syitä henkisessä epätasapainossa (vaikka näin edelleen naisten seksualisuutta yritetään stigmatisoida).
[/quote]
Ei sellaisen naisen tietenkään kannata lähteä muuttamaan itseään, onhan niitä miehiäkin erilaisia ja vakka yleensä löytää kantensa. Avaukseni oli pohdiskelua siitä, miten vääränlaiset luulot useimpien miesten preferensseistä johtavat nykyään monen naisen ongelmiin miessuhteissa ja kadottamaan aitoutensa. Ap
Eiköhän tähän maailmaan mahdu kaikenlaista, en oikein jaksa usko että mitää kaikenkattavaa rakkauden reseptiä olisi olemassa.
Se on kyllä hassua, että toiset joutuvat odottamaan rakkautta vuosikausia, toiset pettyvät lähes jokaisessa suhteessa, ja toisilla kaikki tuntuu sujuvan ongelmitta. En osaa sanoa, miksi näin on.
Itse olen ihan nätti, suhteellisen fiksu (vaikken mikään rakettitieteilijä) ja erityisen herkkä luonne. Omasta mielestäni näytän hiirulaiselta ja minulla on aina ollut todella huono itsetunto, mutta välikäsien kautta olen saanut kuulla, että olin nuorempana monien miesten mielestä tosi kuumaa kamaa. Omaksi onnekseni tielleni on sattunut kivoja, fiksuja ja jopa hyvännäkösiä miehiä, joiden kanssa olen päässyt juuri niin pitkään suhteeseen kuin olen halunnutkin. Nytkin vierellä on oma mies, jonka kanssa pari lastakin ja vuosia takana reilut kymmenen.
Nämä ihmissuhteeni eri miesten kanssa ovat opettaneet minulle paljon itsestäni ja elämästä, ja olen kasvanut paljon niiden myötä ja oppinut rakastamaan itseäni enemmän. En koe suhteissani kulkeneeni epäonnistumisesta toiseen tai tulleeni hyväksikäytetyksi, vaan rakastetuksi omanan itsenäni.
Olen aina halunnut kohdata ihmiset sellaisina kuin he ovat ja ollut itsekin mahdollismman rehellisesti itseni mukainen. Olen kokenut sen antoisaksi sen vuoksi, että olen saanut kohdata toisen ihmisen aidosti ja saanut palautetta todellisesta minästäni, en rakentamastani kuvatuksesta. Mun mielestäni paras neuvo on siis se vanha kultainen: ole oma itsesi. Jos se ei toimi, ei koko asialla ole mitään väliä. Jos se toimii, pääset parhaassa tapauksessa seuraavaan ulottuvuuteen, pelin seuraavalle tasolle.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:36"]Eiköhän tähän maailmaan mahdu kaikenlaista, en oikein jaksa usko että mitää kaikenkattavaa rakkauden reseptiä olisi olemassa.
Se on kyllä hassua, että toiset joutuvat odottamaan rakkautta vuosikausia, toiset pettyvät lähes jokaisessa suhteessa, ja toisilla kaikki tuntuu sujuvan ongelmitta. En osaa sanoa, miksi näin on.
Itse olen ihan nätti, suhteellisen fiksu (vaikken mikään rakettitieteilijä) ja erityisen herkkä luonne. Omasta mielestäni näytän hiirulaiselta ja minulla on aina ollut todella huono itsetunto, mutta välikäsien kautta olen saanut kuulla, että olin nuorempana monien miesten mielestä tosi kuumaa kamaa. Omaksi onnekseni tielleni on sattunut kivoja, fiksuja ja jopa hyvännäkösiä miehiä, joiden kanssa olen päässyt juuri niin pitkään suhteeseen kuin olen halunnutkin. Nytkin vierellä on oma mies, jonka kanssa pari lastakin ja vuosia takana reilut kymmenen.
Nämä ihmissuhteeni eri miesten kanssa ovat opettaneet minulle paljon itsestäni ja elämästä, ja olen kasvanut paljon niiden myötä ja oppinut rakastamaan itseäni enemmän. En koe suhteissani kulkeneeni epäonnistumisesta toiseen tai tulleeni hyväksikäytetyksi, vaan rakastetuksi omanan itsenäni.
Olen aina halunnut kohdata ihmiset sellaisina kuin he ovat ja ollut itsekin mahdollismman rehellisesti itseni mukainen. Olen kokenut sen antoisaksi sen vuoksi, että olen saanut kohdata toisen ihmisen aidosti ja saanut palautetta todellisesta minästäni, en rakentamastani kuvatuksesta. Mun mielestäni paras neuvo on siis se vanha kultainen: ole oma itsesi. Jos se ei toimi, ei koko asialla ole mitään väliä. Jos se toimii, pääset parhaassa tapauksessa seuraavaan ulottuvuuteen, pelin seuraavalle tasolle.
[/quote]
Juuri näin: ole oma itsesi. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:44"]
Pieni epävarmuus naisessa ei varmasti haittaa. Itsetunnonkaan ei tarvitse olla huipussaan, koska oleellisempaa saattaakin olla itsearvostus. Näillä on kuin onkin pieni ero. Huonolla itsetunnolla varustettu nainen saattaa kuitenkin arvostaa itseään sen verran, ettei lähde tavoittelemaan miesten rakkautta huonoilla keinoilla. Myös älykkyys suojaa. Fiksu nainen ymmärtää, ettei hyvän miehen sydämeen pääse persekuvilla ja tekemällä kaikki temput ensimmäisenä iltana. Lisäksi on miesten aliarvioimista olettaa, että he nimenomaan etsivät huonolla itsetunnolla varustettuja silikonibimboja, eivätkä välitä naisen luonteesta tuon taivaallista. Rakastuakseen miehen täytyy viihtyä naisen seurassa ilman seksiäkin, eikä rakastuneella miehellä seksi itse asiassa useinkaan ole edes päällimmäisenä mielessä. Ap
[/quote]
Päätit sitten suuressa viisaudessasi jakaa tämän itsestäänselvyyden. Noinhan sen pitäisi olla, mutta kun näitä hyviä miehiä ei riitä kaikille ja siksipä sitä saakin kärsiä näistä vähemmän hyvistä. Ja kuule ihan ilman p*rsekuvia tai tekemättä temppuja ekana (tai tokanakaan) iltana.
[/quote]
Mistä asti on ollut pakko sekaantua huonoihin miehiin, jos hyviä ei ole sillä hetkellä tarjolla?