Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko saada miehen rakastumaan? Oivalla tämä!

Vierailija
04.05.2015 |

Miehet kyllä kuolaavat paljastavalla seksikkyydellä ratsastavia, itseään esille tuovia naisia, mutta rakastumiseen vaaditaan jotain aivan muuta. Miehet rakastuvat naisiin, joita he voivat kunnioittaa. Kunnioitusta ei saavuteta hiustenpidennyksillä, tekokynsillä, silikoneilla, irtoripsillä, täytetyillä huulilla, selfieillä, belfieillä, louis vouittoneilla, yökerhojen vippikorteilla eikä seksitaidoilla. On myös turha _leikkiä_ vaikeasti tavoiteltavaa. Parhaat naiset ovat sellaisia luonnostaan. Se ei kuitenkaan tarkoita kylmää ja etäistä, päin vastoin.

"Niin minä neitonen sinulle laulan, kuin omalle kullalleni. Jos olis valtaa niin kuin on mieli, niin ottaisin omakseni."

Ole tuo neitonen, niin saat lähestulkoon miehen kuin miehen rakastumaan.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:40"]

Ääh, olen kyllä erimieltä tästä.

Jos nainen on iloinen ja nätti, laittaa hyvää ruokaa ja on hyvä sängyssä, niin ei yksikään mies sano ei. 

Yhden illan jutuissa sitten eri säännöt, mutta nämä on ihan vakiot jos puhutaan parisuhteesta. Ei miehet niin välitä siitä naisen luonteen analysoinnista.

[/quote]

Kuinka noin tyhmiä ihmisiä voi olla kun sinä?

Miehetkin on ihmisiä, merkkaahan niille älyttömästi naisen persoonallisuus.

Vierailija
62/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:39"]

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Työskentelen ammatissa, ja työpaikassa, jossa työtä tehdään omalla persoonalla vahvasti. Olen ollut jo useamman vuoden työkaverina miehelle, joka nyt kertoi rakastuneensa minuun. Nähnyt minut töissä niin hyvässä kuin pahassa, ja todellakin aivan omana itsenäni. Meikkaan, ja laitan hiuksiani mutta välillä hyvinkin arkisella tavalla, enkä töissä käytä mitään lisäjuttuja ja pukeutuminenkin todella peruspukeutumista. 

[/quote]

ihkudaaah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:36"]minä käytän hillittyjä tekoripsiä, laitan normaaleja selfieitä nettiin, käytin myös hetken hiustenpidennyksiä ja minulla on iso tissit(luomut tosin) ja silti minulla on rakastava mies, ollut jo 5 vuotta. Hassua. Ei kaikkien naisten tarvitse olla samaa massa p*skaa. kyllä miehet rakastuu yhtälailla minun kaltaisiinikin naisiin. Mutta kukin tavallaan :)
[/quote]
Niin, ja helpommin ne kauniisiin naisiin rakastuukin kuin rumiin, vaikka kuinka naiset täällä yrittää väittää ettei ulkonäöllä ole väliä. Ja itsekin antavat pakit rumalle lihavalle epäsiistille miehelle ja kuolaavat komeita.

Vierailija
64/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:36"]minä käytän hillittyjä tekoripsiä, laitan normaaleja selfieitä nettiin, käytin myös hetken hiustenpidennyksiä ja minulla on iso tissit(luomut tosin) ja silti minulla on rakastava mies, ollut jo 5 vuotta. Hassua. Ei kaikkien naisten tarvitse olla samaa massa p*skaa. kyllä miehet rakastuu yhtälailla minun kaltaisiinikin naisiin. Mutta kukin tavallaan :) [/quote] Niin, ja helpommin ne kauniisiin naisiin rakastuukin kuin rumiin, vaikka kuinka naiset täällä yrittää väittää ettei ulkonäöllä ole väliä. Ja itsekin antavat pakit rumalle lihavalle epäsiistille miehelle ja kuolaavat komeita.

[/quote]

Ei täällä yksikään ole väittänyt, että ulkonäkö EI merkkaisia. Tosiasia nyt vaan on, että suurin osa ihmisistä on täysin tavallisia ja kauhalla ei voi kukaan vaatia jos lusikalla on annettu. Kaunis ja ruma ovat ääripäitä, keskustelu pysyisi paremmin raiteillaan jos tämä muistetaan sekä se, että sisältö merkkaa myös paljon ulkonäön lisäksi.

Vierailija
65/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:27"]

Minulla on huono itsetunto, enkä yhtään tiedä miten saisin sen paremmaksi:( turha kai haaveilla siitä rakkaudestakaan...

[/quote]

Lähde liikkeelle siitä, että alat kohdella itseäsi hyvin. Et aina tingi omista tarpeistasi, et siedä muilta lokaa, pidät itsestäsi huolta (ruokavalio, yleinen siisteys, maltillisesti hemmottelua kuten hierontaa, kosmetologihoitoja, siistit vaateet) ja yleisesti tutustut omiin vahvuuksisi.

[/quote]

Outo vinkki sulla, kyllä mä olen aina pitänyt itsestäni huolta, vaikka huono itsetunto se mullakin on (ollut). Enkä mä nyt tiedä noitten muittenkaan toimivuudesta, ainakin mulla kävi niin kun lopetin sietämästä p*skaa muilta, että nyt en saa sitten mitään. Ei se huono kohtelu todellakaan muutu hyväksi, vaan nyt sitä sitten on kuin ilmaa muille. Paha sanoa onko nyt parempi.

Vierailija
66/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta vituttaa tässä ketjussa esiin tullut yleistys, että jos nainen vain tietää oman arvonsa niin mies sen kyllä tunnistaa eikä petä jne. ? Eli toisinsanoen vain heikkoitseituntoisia kynnysmattonaisiako petetään ?? vähän tulee sellanen ikävä kuva että tekstin logiikalla miehen pettäminen onkin naisen ( ja omalla kohdalla minun) syy.

Vierailija
67/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:59"]Jänskiä sanavalintoja. Päteekö sama toisinkin päin? Voiko nainen rakastua aidosti vain mieheen, joka _vaatii_ tältä hyvää kohtelua? Minä mieluummin sanoisin, että hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ei vaadi mitään, mutta arvostaa sekä muita että itseään ja osoittaa sen myös teoin.

[/quote]

Kommentti vaatimisesta siksi, että olen törmännyt miltei aina siihen, että miehet ei mua ole kohdelleet oletusarvoisesti kunnioittavalla tavalla, vaan omia oikeuksia täytyy jatkuvasti puolustaa toista vastaan. Alun jälkeen se ensin kohtelias käytös muuttuu aivan joksikin toiseksi, jos toinen huomaa että hei, toihan sietää jopa huonoa käytöstä multa. Paska otanta varmasti, sitä en kiistä :)

Ja mielestäni jokaisella on oikeus vaatia hyvää kohtelua (kuten toisella on aina oikeus lähteä suhteesta), mutta maailma kun ei ole sellainen että kaikki ihmiset kohtelisi toisia automaattisesti hyvin. Siksi joutuu vaatimaan.

[/quote]

Miten se vaatiminen muka käytännössä toimii? Jos toinen on tottunu siihen että muita voi kohdella epäkunnioittavasti, ei se ihan helpolla muuta toimintatapojaan. Minusta ainoa keino välttyä huonolta kohtelulta on yksinkertaisesti välttää tuollaisia ihmisiä, vaatimisilla vain riitauttaa tilanteen ja koska toinen on törppö joka ei kykene arvostamaaan toisia niin seurauksena on vain umpikuja.

[/quote]

Näinpä, mutta millä sen sitten estää ettei imuroi näitä törppöjä ympärilleen? Alkaa jo vaikuttaa siltä, että muiden ihmisten huono kohtelu on jotenkin normaalia nykyään.

Vierailija
68/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:55"]

Joo mutta vituttaa tässä ketjussa esiin tullut yleistys, että jos nainen vain tietää oman arvonsa niin mies sen kyllä tunnistaa eikä petä jne. ? Eli toisinsanoen vain heikkoitseituntoisia kynnysmattonaisiako petetään ?? vähän tulee sellanen ikävä kuva että tekstin logiikalla miehen pettäminen onkin naisen ( ja omalla kohdalla minun) syy.

[/quote]

Kuka täällä pettämisestä puhui? Vaan siitä, että huonoitsetuntoisen naisen seurassa on vaan vaikea viihtyä tai pysyä yhdessä ylipäänsä. Joku perässävedettä kynnysmatto nyt on suurimmalle osalle turn off...

Normaalit ihmiset nyt tajuaa, että pettäminen on aina pettäjän oma vika _täysin_. Oma valinta, oma vastuunotto. Maailman kauneimmat ja hyväitsetuntoisimmat (oletettavasti) naisetkin on tulleet petetyiksi.

Vierailija
69/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 jatkaa, että jos mies ei kohtele naista kunnioittavasti, omanarvontuntoinen nainen ei jää sellaiseen suhteeseen. Yleensä homma ei edes etene suhteeseen saakka.

[/quote]

Melkeinpä mies kuin mies osaa ja jaksaa kohdella naista hyvin ja arvostavasti ihan just niin kauan kuin siihen seksin saamiseen menee. Oli se sitten tunteja tai viikkoja.

Vierailija
70/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:11"]

29 jatkaa, että jos mies ei kohtele naista kunnioittavasti, omanarvontuntoinen nainen ei jää sellaiseen suhteeseen. Yleensä homma ei edes etene suhteeseen saakka.

[/quote]

Melkeinpä mies kuin mies osaa ja jaksaa kohdella naista hyvin ja arvostavasti ihan just niin kauan kuin siihen seksin saamiseen menee. Oli se sitten tunteja tai viikkoja.

[/quote]

Noinhan se just menee. Mitä useammin noin käy lopulta tajuaa itsekin, ettei tosiaan kelpaakaan muuhun kuin seksiin. Tuolloin alkaa olla helpompi jättäytyä sinkkumarkkinoiden ulkopuolelle kun ei jaksa pettymyksiä.

Vierailija
71/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"]Helpommin voisi tiivistää: hyvä itsetunto naisella. Omasta kokemuksesta olen huomannut, että epävarmaa ja itseään vihaavaa naista kukaan mies ei kauaa katsele, ei kunnioita tai välitä. Rakastumisesta puhumattakaan.
[/quote]Totta, ja on syytä muistaa, että hyväitsetuntoinen ei ole vihainen tai koppava eikä häpeilev. Hän ei ylikorosta eikä alikorosta itseään.

Vierailija
72/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"]

Helpommin voisi tiivistää: hyvä itsetunto naisella. Omasta kokemuksesta olen huomannut, että epävarmaa ja itseään vihaavaa naista kukaan mies ei kauaa katsele, ei kunnioita tai välitä. Rakastumisesta puhumattakaan.

[/quote]

Varmaan totta. Jostain syystä itsestään epävarmat naiset eivät viehätä miehiä. Se on surullista näiden naisten kannalta, koska he ovat aivan yhtä hyviä kuin nuo itsevarmatkin ja juuri he tarvitsisivat jonkun, joka hyväksyy heidät sellaisena kuin he ovat niin kuin jokainen muukin tarvitsee. Itsestään epävarma saattaa olla hyvinkin älykäs, menestynyt ja kaunis, mutta jostain syystä omakuva on huono. 

Vierailija
73/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:34"]

Minulla on huono itsetunto, enkä yhtään tiedä miten saisin sen paremmaksi:( turha kai haaveilla siitä rakkaudestakaan...

[/quote]

Lähde liikkeelle siitä, että alat kohdella itseäsi hyvin. Et aina tingi omista tarpeistasi, et siedä muilta lokaa, pidät itsestäsi huolta (ruokavalio, yleinen siisteys, maltillisesti hemmottelua kuten hierontaa, kosmetologihoitoja, siistit vaateet) ja yleisesti tutustut omiin vahvuuksisi.

[/quote]

Outo vinkki sulla, kyllä mä olen aina pitänyt itsestäni huolta, vaikka huono itsetunto se mullakin on (ollut). Enkä mä nyt tiedä noitten muittenkaan toimivuudesta, ainakin mulla kävi niin kun lopetin sietämästä p*skaa muilta, että nyt en saa sitten mitään. Ei se huono kohtelu todellakaan muutu hyväksi, vaan nyt sitä sitten on kuin ilmaa muille. Paha sanoa onko nyt parempi.
[/quote]
Samaa kokemusta täällä. Sen jälkeen kun lopetin tapailemasta hyväksikäyttäviä törppömiehiä jotka etsivät itselleen äitihahmoa, oon saanut olla ihan yksin. Vuosia. Niitä kunnon miehiä ei edelleenkään ole ilmestynyt mistään. Ainoa mies kenen kanssa tälläkin hetkellä tiedän että pääsisin suhteeseen jos tahtoisin, etsii lähinnä elättäjää itselleen. No en oo suostunut, mutta yksin saankin sitten olla varmaan hamaan hautaan asti.

Vierailija
74/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:40"]

Ääh, olen kyllä erimieltä tästä.

Jos nainen on iloinen ja nätti, laittaa hyvää ruokaa ja on hyvä sängyssä, niin ei yksikään mies sano ei. 

Yhden illan jutuissa sitten eri säännöt, mutta nämä on ihan vakiot jos puhutaan parisuhteesta. Ei miehet niin välitä siitä naisen luonteen analysoinnista.

[/quote]

Itse asiassa miehillä on kriteerejä naisen luonteelle eli pitää olla aina iloinen ja höpsö.

Vierailija
75/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:16"]

Helpommin voisi tiivistää: hyvä itsetunto naisella. Omasta kokemuksesta olen huomannut, että epävarmaa ja itseään vihaavaa naista kukaan mies ei kauaa katsele, ei kunnioita tai välitä. Rakastumisesta puhumattakaan.

[/quote]

Varmaan totta. Jostain syystä itsestään epävarmat naiset eivät viehätä miehiä. Se on surullista näiden naisten kannalta, koska he ovat aivan yhtä hyviä kuin nuo itsevarmatkin ja juuri he tarvitsisivat jonkun, joka hyväksyy heidät sellaisena kuin he ovat niin kuin jokainen muukin tarvitsee. Itsestään epävarma saattaa olla hyvinkin älykäs, menestynyt ja kaunis, mutta jostain syystä omakuva on huono. 

[/quote]

Noinhan se juuri menee. Ihmiset pitävät hyvää itsetuntoa mittarina sille, että sellaisen omaava on kokonaisuudessaan hyvä. Huono itsetunto ei kerro, että ihminen ei voisi olla älykäs, mielenkiintoinen tai hyvännäköinen.

Oma kuva ja todellisuus voivat erota ja eroavatkin jossain suhteessa. Esim. yhden tutkimuksen mukaan ne, joilla on hyvä itsetunto olettivat olevansa pidetympiä muiden keskuudessa, vaikka tosiasiassa oma arvio suosiosta oli yläkanttiin.

Vierailija
76/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Yleensä itsestään epävarma ei ole kaunis ja epävarmuus johtuu osittain siitä. Kauniit ja epävarmat ovat ihan helposti löytäneet miehiä.

Vierailija
77/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:08"] Ei ne tekoripset ka hiuslisäkkeet kyllä rakastumista estäkään. [/quote] Se vähän riippuu ja roikkuu. Jos tosiaan lähes kaikki on feikkiä ja kun meikit ja kaikenmaailman lisäkkeet ja lisukkeet on riisuttu pois ja edessä onkin tyystin erinäköinen ihminen, kuin mihin ihastui, niin kyllähän siinä vähän kusetuksen makua on kehissä. Voit ajatella asian toisinpäin. Mitäpä jos vaikkapa baarista kämpille tultaessa mies riisuisikin peruukin ja teko ripset, pesisi meikit pois (alta paljastuisi rokonarpinen iho) ja ottaisi kurkun pois puntistaan, niin eikö sinulle tulisi fiilis, että nyt mua on hiukan kusetettu? Eli jos ihastuminen haihtuisi siihen paikkaan, niin eipä siinä rakastumisellekaan enää mahdollisuutta jäisi, ellei partneri vetäisi jotain todella isoa ässää hihastaan. Tosin en kyllä ymmärrä, mikä niin iso ässä voisi olla, mikä tuollaisen tilanteen pelastaisi.   [/quote] Kyllä teillä on pinnallinen kuva rakkaudesta...

[/quote]

Eihän tuossa vielä puhuttu varsinaisesta rakastumisesta mitään. Ihastus tulee ensin ja vasta sitten rakkaus, jos on tullakseen. Jos ei tule ihastumista lainkaan, niin tuskin sitä rakkauttakaan on luvassa, koska homma tyssää jo alkumetreille. Ei tuossa siis suinkaan väitetty, että siihen ulkokuoreen rakastutaan.

Vierailija
78/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:26"]

[/quote]

[/quote]

Yleensä itsestään epävarma ei ole kaunis ja epävarmuus johtuu osittain siitä. Kauniit ja epävarmat ovat ihan helposti löytäneet miehiä.

[/quote]

Suosittelen lämpimästi sinua ystävystymään laajemmin erinäköisten naisten kanssa ja huomaat, että kasvojen kauneus ei korreoidu hyvään itsetuntoon- tai varmuuteen. Sitäpaitsi suurin osa naisista näyttää ihan tavallisilta, ei erityisen rumilta muttei kauniiltakaan.

Vierailija
79/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:03"]

Allekirjoitan tämän. Olen pienirintainen kestävyysurheilija, minulla on värjäämätön, pitkä tukka, meikkaan vain vähän (en käytä edes huulipunaa tai luomiväriä), minulla ei ole tekoripsiä tai -kynsiä, en postaile selfieitä nettiin. Harrastan urheilua, lukemista, luomuviljelyä ja koiranäyttelyitä. Ja aina on riittänyt tasokkaita miehiä. Tosin olen kahden pitkän suhteen päättymisen jälkeen ollut kolmisen vuotta sinkkuna, ennen kuin olen halunnut uuteen parisuhteeseen. Mielestäni on hyvä olla välillä yksinkin.

[/quote]

Olisiko ihan urheilullisuus ja urheilullinen kroppa sun valttikortti. Joillakin se sitten taas on laittautuminen, ne ap:n mainitsemat hiustenpidennykset ym. Jos olisit luonnollinen ilman urheilua, niin ei olisi miehen löytäminen enää niin helppoa, vaikka muuten hoikka olisitkin.

[/quote]

Varmasti urheilullisuus on valttikorttini, mutta mulla on myös ns. oma elämä, eli olen tyytyväinen (ja kiireinen) puuhatessani omia juttujani. En tarvitse ketään "viihdyttämään" tai olemaan kanssani 24/7. Miehet tuntuvat jotenkin pitävän siitä, että mulla on aina omaa tekemistä ja omat projektit työn alla. Toisaalta vähän tulee kiukutteluakin siitä, etten pysty välttämättä järkkäämään mitään ex tempore -tapaamisia, mutta oppii se mieskin sitten tekemään suunnitelmia ajoissa, kun siihen pakotetaan :-)

t. se kestävyysurheilija

Vierailija
80/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:36"]minä käytän hillittyjä tekoripsiä, laitan normaaleja selfieitä nettiin, käytin myös hetken hiustenpidennyksiä ja minulla on iso tissit(luomut tosin) ja silti minulla on rakastava mies, ollut jo 5 vuotta. Hassua. Ei kaikkien naisten tarvitse olla samaa massa p*skaa. kyllä miehet rakastuu yhtälailla minun kaltaisiinikin naisiin. Mutta kukin tavallaan :) [/quote] Niin, ja helpommin ne kauniisiin naisiin rakastuukin kuin rumiin, vaikka kuinka naiset täällä yrittää väittää ettei ulkonäöllä ole väliä. Ja itsekin antavat pakit rumalle lihavalle epäsiistille miehelle ja kuolaavat komeita.

[/quote]

Ei täällä yksikään ole väittänyt, että ulkonäkö EI merkkaisia. Tosiasia nyt vaan on, että suurin osa ihmisistä on täysin tavallisia ja kauhalla ei voi kukaan vaatia jos lusikalla on annettu. Kaunis ja ruma ovat ääripäitä, keskustelu pysyisi paremmin raiteillaan jos tämä muistetaan sekä se, että sisältö merkkaa myös paljon ulkonäön lisäksi.
[/quote]
Eikä kukaan oo myöskään väittänyt ettei sisältö merkkaisi mitään vaan pelkkä ulkonäkö. Ei kukaan sellaiseen usko.