Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko saada miehen rakastumaan? Oivalla tämä!

Vierailija
04.05.2015 |

Miehet kyllä kuolaavat paljastavalla seksikkyydellä ratsastavia, itseään esille tuovia naisia, mutta rakastumiseen vaaditaan jotain aivan muuta. Miehet rakastuvat naisiin, joita he voivat kunnioittaa. Kunnioitusta ei saavuteta hiustenpidennyksillä, tekokynsillä, silikoneilla, irtoripsillä, täytetyillä huulilla, selfieillä, belfieillä, louis vouittoneilla, yökerhojen vippikorteilla eikä seksitaidoilla. On myös turha _leikkiä_ vaikeasti tavoiteltavaa. Parhaat naiset ovat sellaisia luonnostaan. Se ei kuitenkaan tarkoita kylmää ja etäistä, päin vastoin.

"Niin minä neitonen sinulle laulan, kuin omalle kullalleni. Jos olis valtaa niin kuin on mieli, niin ottaisin omakseni."

Ole tuo neitonen, niin saat lähestulkoon miehen kuin miehen rakastumaan.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:54"]Miehet kyllä kuolaavat paljastavalla seksikkyydellä ratsastavia, itseään esille tuovia naisia, mutta rakastumiseen vaaditaan jotain aivan muuta. Miehet rakastuvat naisiin, joita he voivat kunnioittaa. Kunnioitusta ei saavuteta hiustenpidennyksillä, tekokynsillä, silikoneilla, irtoripsillä, täytetyillä huulilla, selfieillä, belfieillä, louis vouittoneilla, yökerhojen vippikorteilla eikä seksitaidoilla. On myös turha _leikkiä_ vaikeasti tavoiteltavaa. Parhaat naiset ovat sellaisia luonnostaan. Se ei kuitenkaan tarkoita kylmää ja etäistä, päin vastoin.

"Niin minä neitonen sinulle laulan, kuin omalle kullalleni. Jos olis valtaa niin kuin on mieli, niin ottaisin omakseni."

Ole tuo neitonen, niin saat lähestulkoon miehen kuin miehen rakastumaan.
[/quote]

Mulla on pitkät hiukset kylläkin luonnostaan mutta blondatut. Monet luulee aina hiustenpidennyksiksi. Kynnet on ollu usein, ripset aina, Vuittonit on ja seksitaidot kohillaan. Otan jonkun verran selfieitä, en kuitenkaan liikaa ja voin myöntää ottaneeni myös belfieitä. Tuntu siis että kuvailet tossa lähes kaikkea mitä mulla on. Tiedostan että olen ihan hyvännäkönen ja miehet tykkää musta. Kuitenkin oon erilainen ja se yllättää monet miehet (sekä naiset) usein kun muhun tutustutaan. Oon todella nöyrä ja kiltti ihminen. En pidä itseäni muiden yläpuolella. En esitä vaikeasti tavoiteltavaa ja oon ihan täysin oma itseni. Muhun on rakastuttu monta kertaa melko helposti. Joten sanoisin että ihan sama miltä sä näytät tai vaikka sulla olis silarit ja botoxia huulissa niin kyllä se luonne ja käyttäytyminen on se mihin ne miehet sussa rakastuu :) ei voi yleistää että kaikki turhamaisuus tekee ihmisestä sellasen mihin miehet ei rakastu. Eri asia tietenkin on että usein nuo naiset kenellä on kuvaamasi asiat saattavat olla lähtökohtaisesti muita itserakkaampia ja muuta

Vierailija
42/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:05"]

Tämä ketju on ilmeisesti pääosin naisten kirjoittama? Miehet kyllä usein nimenomaan etsivät niitä huonolla itsetunnolla varustettuja silikonibimboja ja erityisesti hyvällä itsetunnolla varustettu nainen on kauhistus. Tyttöystävä/vaimo valitaan yleensä sillä perusteella ketä uskaltaa lähestyä eikä vahva nainen kuulu tähän kategoriaan vaan on pelottava.

[/quote]

Mun ystävät on kaikki naispuolisia ja erotuksena ikisinkkujen ja "aina" suhteessa olevien kesken on vain itsetunto. Heikoimmalla itsetunnolla varustettuja ei yksikään mies jaksa katsella kauaa, itsevarmimmat naiset saa aina juuri sen miehen jonka halusivatkin. Ja pystyvät pitämään.

Tosin en tunne sellaisia miehiä, jotka olisi oikeasti silikonibimbojen perään. Enemmänkin sellaisille naureskellaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:11"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"]Helpommin voisi tiivistää: hyvä itsetunto naisella. Omasta kokemuksesta olen huomannut, että epävarmaa ja itseään vihaavaa naista kukaan mies ei kauaa katsele, ei kunnioita tai välitä. Rakastumisesta puhumattakaan. [/quote] Kyllä, itsetunnosta siinä juuri on kyse. Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen tietää olevansa tavoittelemisen arvoinen. Hänen ei tarvitse rakentaa itsestään "seksikissaa" ja esitellä paljasta pintaa ja törröhuulia somessa. Ap [/quote] Toisaalta hyvä itsetunto ei ole vain pintaa. Jollain todella itseään laittavalla ja näyttävän näköisellä naisella voi olla rautainen itsetunto: se näkyy siinä että tietää mitä haluaa, vaatii muilta hyvää kohtelua ja arvostaa itseään. Mielestäni vain sellainen nainen on se, johon joku mies voi oikeasti rakastua. Kuka mies haluaisi itseään loputtomasti inhoavan ja paskaa kohtelua kestävän naisen, joka kuvittelee naaman merkkaavan ylitsevoimaisesti tunteissa eniten? Enpä tiedä. Jos sisältö on kunnossa harvoin ulkopinnalla on enää väliä, jos se on edes jotenkin miellyttävä miehen mielestä. [/quote] Jänskiä sanavalintoja. Päteekö sama toisinkin päin? Voiko nainen rakastua aidosti vain mieheen, joka _vaatii_ tältä hyvää kohtelua? Minä mieluummin sanoisin, että hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ei vaadi mitään, mutta arvostaa sekä muita että itseään ja osoittaa sen myös teoin.

[/quote]

Nyt ollaan asian ytimessä. Tuossa lainaamasi tekstin alkuosassa minä en näe muuta kuin koppavan ja ylimielisen ihmisen, joka nimenomaan ylimielisellä käytöksellä yrittää pönkittää itsetuntoaan.

Sellainen ihminen jolla on hyvä itsetunto, ei yleensä vaadi keneltäkään mitään sen kummemmin, eikä myöskään pöyhkeile, vaan on ihan normi kohtelias ja luonnollinen ihminen, joka arvostaa kanssaihmisiä ja tietysti myös itseään, koska hänen ei vahvan itsetuntonsa vuoksi tarvi esittää, eikä vaatia mitään.

Vierailija
44/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä lista apltä, mutta tuon seksin kyllä nostaisin korkeammalle, koska sen sujuessa mies on tyytyväinen.

Vierailija
45/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:03"]

Allekirjoitan tämän. Olen pienirintainen kestävyysurheilija, minulla on värjäämätön, pitkä tukka, meikkaan vain vähän (en käytä edes huulipunaa tai luomiväriä), minulla ei ole tekoripsiä tai -kynsiä, en postaile selfieitä nettiin. Harrastan urheilua, lukemista, luomuviljelyä ja koiranäyttelyitä. Ja aina on riittänyt tasokkaita miehiä. Tosin olen kahden pitkän suhteen päättymisen jälkeen ollut kolmisen vuotta sinkkuna, ennen kuin olen halunnut uuteen parisuhteeseen. Mielestäni on hyvä olla välillä yksinkin.

[/quote]

...kuinka hän mut petti, sitten jätti

miten katsoin viikon ostoskanavaa enkä nukkunut ollenkaan

Vierailija
46/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:59"]Jänskiä sanavalintoja. Päteekö sama toisinkin päin? Voiko nainen rakastua aidosti vain mieheen, joka _vaatii_ tältä hyvää kohtelua? Minä mieluummin sanoisin, että hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ei vaadi mitään, mutta arvostaa sekä muita että itseään ja osoittaa sen myös teoin.

[/quote]

Kommentti vaatimisesta siksi, että olen törmännyt miltei aina siihen, että miehet ei mua ole kohdelleet oletusarvoisesti kunnioittavalla tavalla, vaan omia oikeuksia täytyy jatkuvasti puolustaa toista vastaan. Alun jälkeen se ensin kohtelias käytös muuttuu aivan joksikin toiseksi, jos toinen huomaa että hei, toihan sietää jopa huonoa käytöstä multa. Paska otanta varmasti, sitä en kiistä :)

Ja mielestäni jokaisella on oikeus vaatia hyvää kohtelua (kuten toisella on aina oikeus lähteä suhteesta), mutta maailma kun ei ole sellainen että kaikki ihmiset kohtelisi toisia automaattisesti hyvin. Siksi joutuu vaatimaan.

[/quote]

Miten se vaatiminen muka käytännössä toimii? Jos toinen on tottunu siihen että muita voi kohdella epäkunnioittavasti, ei se ihan helpolla muuta toimintatapojaan. Minusta ainoa keino välttyä huonolta kohtelulta on yksinkertaisesti välttää tuollaisia ihmisiä, vaatimisilla vain riitauttaa tilanteen ja koska toinen on törppö joka ei kykene arvostamaaan toisia niin seurauksena on vain umpikuja.

Vierailija
47/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYvä itsetunto on jotain ihan muuta kuin paremmuudentunto. Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen tietää vahvuutensa ja heikkoutensa. Hän edellyttää tulevansa kohdelluksi ihmisenä ja kohtelee muita yhtä hyvin kuin mitä edellyttää muilta itseään kohtaan. Tästä ei tarvitse tehdä kummempaa numeroa vaan kaikki tulee kuin luonnostaan ilmi. Myöskään minkäänlainen draamakviinailu kuulu hyvään itsetuntoon.

Kynnysmattonainen ei yleensä herätä miehessä rakkautta vaan alitajuisen tarpeen hallita ja kontrolloida. Jos tällaista tarvetta ei miehellä ole, hän yleensä ohittaa kynnysmattonaisen ja etsii naista, jolla on terve omanarvontunto.

Vierailija
48/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:08"]

Ei ne tekoripset ka hiuslisäkkeet kyllä rakastumista estäkään.

[/quote]

Se vähän riippuu ja roikkuu. Jos tosiaan lähes kaikki on feikkiä ja kun meikit ja kaikenmaailman lisäkkeet ja lisukkeet on riisuttu pois ja edessä onkin tyystin erinäköinen ihminen, kuin mihin ihastui, niin kyllähän siinä vähän kusetuksen makua on kehissä.

Voit ajatella asian toisinpäin. Mitäpä jos vaikkapa baarista kämpille tultaessa mies riisuisikin peruukin ja teko ripset, pesisi meikit pois (alta paljastuisi rokonarpinen iho) ja ottaisi kurkun pois puntistaan, niin eikö sinulle tulisi fiilis, että nyt mua on hiukan kusetettu?

Eli jos ihastuminen haihtuisi siihen paikkaan, niin eipä siinä rakastumisellekaan enää mahdollisuutta jäisi, ellei partneri vetäisi jotain todella isoa ässää hihastaan. Tosin en kyllä ymmärrä, mikä niin iso ässä voisi olla, mikä tuollaisen tilanteen pelastaisi.

[/quote]
Kyllä teillä on pinnallinen kuva rakkaudesta...

Vierailija
49/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huono itsetunto, enkä yhtään tiedä miten saisin sen paremmaksi:( turha kai haaveilla siitä rakkaudestakaan...

Vierailija
50/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 jatkaa, että jos mies ei kohtele naista kunnioittavasti, omanarvontuntoinen nainen ei jää sellaiseen suhteeseen. Yleensä homma ei edes etene suhteeseen saakka.

Vierailija
51/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:03"]

Allekirjoitan tämän. Olen pienirintainen kestävyysurheilija, minulla on värjäämätön, pitkä tukka, meikkaan vain vähän (en käytä edes huulipunaa tai luomiväriä), minulla ei ole tekoripsiä tai -kynsiä, en postaile selfieitä nettiin. Harrastan urheilua, lukemista, luomuviljelyä ja koiranäyttelyitä. Ja aina on riittänyt tasokkaita miehiä. Tosin olen kahden pitkän suhteen päättymisen jälkeen ollut kolmisen vuotta sinkkuna, ennen kuin olen halunnut uuteen parisuhteeseen. Mielestäni on hyvä olla välillä yksinkin.

[/quote]

Olisiko ihan urheilullisuus ja urheilullinen kroppa sun valttikortti. Joillakin se sitten taas on laittautuminen, ne ap:n mainitsemat hiustenpidennykset ym. Jos olisit luonnollinen ilman urheilua, niin ei olisi miehen löytäminen enää niin helppoa, vaikka muuten hoikka olisitkin.

Vierailija
52/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:27"]

Minulla on huono itsetunto, enkä yhtään tiedä miten saisin sen paremmaksi:( turha kai haaveilla siitä rakkaudestakaan...

[/quote]

Lähde liikkeelle siitä, että alat kohdella itseäsi hyvin. Et aina tingi omista tarpeistasi, et siedä muilta lokaa, pidät itsestäsi huolta (ruokavalio, yleinen siisteys, maltillisesti hemmottelua kuten hierontaa, kosmetologihoitoja, siistit vaateet) ja yleisesti tutustut omiin vahvuuksisi.

Vierailija
53/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä käytän hillittyjä tekoripsiä, laitan normaaleja selfieitä nettiin, käytin myös hetken hiustenpidennyksiä ja minulla on iso tissit(luomut tosin) ja silti minulla on rakastava mies, ollut jo 5 vuotta. Hassua. Ei kaikkien naisten tarvitse olla samaa massa p*skaa. kyllä miehet rakastuu yhtälailla minun kaltaisiinikin naisiin. Mutta kukin tavallaan :)

Vierailija
54/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Työskentelen ammatissa, ja työpaikassa, jossa työtä tehdään omalla persoonalla vahvasti. Olen ollut jo useamman vuoden työkaverina miehelle, joka nyt kertoi rakastuneensa minuun. Nähnyt minut töissä niin hyvässä kuin pahassa, ja todellakin aivan omana itsenäni. Meikkaan, ja laitan hiuksiani mutta välillä hyvinkin arkisella tavalla, enkä töissä käytä mitään lisäjuttuja ja pukeutuminenkin todella peruspukeutumista. 

Vierailija
55/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nalkuta äläkä ole feministi. Siinähän se.

Vierailija
56/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, olen kyllä erimieltä tästä.

Jos nainen on iloinen ja nätti, laittaa hyvää ruokaa ja on hyvä sängyssä, niin ei yksikään mies sano ei. 

Yhden illan jutuissa sitten eri säännöt, mutta nämä on ihan vakiot jos puhutaan parisuhteesta. Ei miehet niin välitä siitä naisen luonteen analysoinnista.

Vierailija
57/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:05"]

Tämä ketju on ilmeisesti pääosin naisten kirjoittama? Miehet kyllä usein nimenomaan etsivät niitä huonolla itsetunnolla varustettuja silikonibimboja ja erityisesti hyvällä itsetunnolla varustettu nainen on kauhistus. Tyttöystävä/vaimo valitaan yleensä sillä perusteella ketä uskaltaa lähestyä eikä vahva nainen kuulu tähän kategoriaan vaan on pelottava.

[/quote]

Mun ystävät on kaikki naispuolisia ja erotuksena ikisinkkujen ja "aina" suhteessa olevien kesken on vain itsetunto. Heikoimmalla itsetunnolla varustettuja ei yksikään mies jaksa katsella kauaa, itsevarmimmat naiset saa aina juuri sen miehen jonka halusivatkin. Ja pystyvät pitämään.

Tosin en tunne sellaisia miehiä, jotka olisi oikeasti silikonibimbojen perään. Enemmänkin sellaisille naureskellaan...
[/quote]
Ai kun nainen ottaa silikonit hän muuttuu yhtäkkiä bimboksi? Ootpa aika sovinistinen nainen. Ja mulla ei oo silikoneja, en vaan lokeroi ihmisiä sen mukaan millaisissa leikkauksissa ovat käyneet.

Vierailija
58/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:59"]Jänskiä sanavalintoja. Päteekö sama toisinkin päin? Voiko nainen rakastua aidosti vain mieheen, joka _vaatii_ tältä hyvää kohtelua? Minä mieluummin sanoisin, että hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ei vaadi mitään, mutta arvostaa sekä muita että itseään ja osoittaa sen myös teoin.

[/quote]

Kommentti vaatimisesta siksi, että olen törmännyt miltei aina siihen, että miehet ei mua ole kohdelleet oletusarvoisesti kunnioittavalla tavalla, vaan omia oikeuksia täytyy jatkuvasti puolustaa toista vastaan. Alun jälkeen se ensin kohtelias käytös muuttuu aivan joksikin toiseksi, jos toinen huomaa että hei, toihan sietää jopa huonoa käytöstä multa. Paska otanta varmasti, sitä en kiistä :)

Ja mielestäni jokaisella on oikeus vaatia hyvää kohtelua (kuten toisella on aina oikeus lähteä suhteesta), mutta maailma kun ei ole sellainen että kaikki ihmiset kohtelisi toisia automaattisesti hyvin. Siksi joutuu vaatimaan.

[/quote]

Miten se vaatiminen muka käytännössä toimii? Jos toinen on tottunu siihen että muita voi kohdella epäkunnioittavasti, ei se ihan helpolla muuta toimintatapojaan. Minusta ainoa keino välttyä huonolta kohtelulta on yksinkertaisesti välttää tuollaisia ihmisiä, vaatimisilla vain riitauttaa tilanteen ja koska toinen on törppö joka ei kykene arvostamaaan toisia niin seurauksena on vain umpikuja.

[/quote]

se se just on, et hyväksy itteles paskaa kohtelua ja oo tyyppien kanssa jotka sua paskana kohtelee, et miesten et naisten , et lasten, et vanhusten , et läheisten et sukulaisten, et pomon et, tuttavan, et palkollisen, et randomin kadulla jne. valkeneeko?

Vierailija
59/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta särähtää korvaan kun muuten ok teksissä aletaan puhua "paremmista naisista"

Vierailija
60/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain bimbo ottaa slikikonit. Leikkauksessa bimbo muuttuu silikonibimboksi.