Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko saada miehen rakastumaan? Oivalla tämä!

Vierailija
04.05.2015 |

Miehet kyllä kuolaavat paljastavalla seksikkyydellä ratsastavia, itseään esille tuovia naisia, mutta rakastumiseen vaaditaan jotain aivan muuta. Miehet rakastuvat naisiin, joita he voivat kunnioittaa. Kunnioitusta ei saavuteta hiustenpidennyksillä, tekokynsillä, silikoneilla, irtoripsillä, täytetyillä huulilla, selfieillä, belfieillä, louis vouittoneilla, yökerhojen vippikorteilla eikä seksitaidoilla. On myös turha _leikkiä_ vaikeasti tavoiteltavaa. Parhaat naiset ovat sellaisia luonnostaan. Se ei kuitenkaan tarkoita kylmää ja etäistä, päin vastoin.

"Niin minä neitonen sinulle laulan, kuin omalle kullalleni. Jos olis valtaa niin kuin on mieli, niin ottaisin omakseni."

Ole tuo neitonen, niin saat lähestulkoon miehen kuin miehen rakastumaan.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ne haluaa. Ok ulkonäkö ja luonne riittää.

Vierailija
82/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:11"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"]Helpommin voisi tiivistää: hyvä itsetunto naisella. Omasta kokemuksesta olen huomannut, että epävarmaa ja itseään vihaavaa naista kukaan mies ei kauaa katsele, ei kunnioita tai välitä. Rakastumisesta puhumattakaan. [/quote] Kyllä, itsetunnosta siinä juuri on kyse. Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen tietää olevansa tavoittelemisen arvoinen. Hänen ei tarvitse rakentaa itsestään "seksikissaa" ja esitellä paljasta pintaa ja törröhuulia somessa. Ap

[/quote]

Toisaalta hyvä itsetunto ei ole vain pintaa. Jollain todella itseään laittavalla ja näyttävän näköisellä naisella voi olla rautainen itsetunto: se näkyy siinä että tietää mitä haluaa, vaatii muilta hyvää kohtelua ja arvostaa itseään. Mielestäni vain sellainen nainen on se, johon joku mies voi oikeasti rakastua. Kuka mies haluaisi itseään loputtomasti inhoavan ja paskaa kohtelua kestävän naisen, joka kuvittelee naaman merkkaavan ylitsevoimaisesti tunteissa eniten? Enpä tiedä.

Jos sisältö on kunnossa harvoin ulkopinnalla on enää väliä, jos se on edes jotenkin miellyttävä miehen mielestä.

[/quote]

Jos mies voi muka rakastua vain hyväitsetuntoiseen naiseen, niin kuinka on mahdollista että niin moni vaimoke tälläkin palstalla kertoo, kuinka itsetunto on maassa, mutta onneksi on mies, joka tukee. Kuulemma rakkaus on sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"]

Helpommin voisi tiivistää: hyvä itsetunto naisella. Omasta kokemuksesta olen huomannut, että epävarmaa ja itseään vihaavaa naista kukaan mies ei kauaa katsele, ei kunnioita tai välitä. Rakastumisesta puhumattakaan.

[/quote]

Varmaan totta. Jostain syystä itsestään epävarmat naiset eivät viehätä miehiä. Se on surullista näiden naisten kannalta, koska he ovat aivan yhtä hyviä kuin nuo itsevarmatkin ja juuri he tarvitsisivat jonkun, joka hyväksyy heidät sellaisena kuin he ovat niin kuin jokainen muukin tarvitsee. Itsestään epävarma saattaa olla hyvinkin älykäs, menestynyt ja kaunis, mutta jostain syystä omakuva on huono. 
[/quote]
Kyllä mä olin aika epävarma itsestäni nuorena, mutta niin vain mun mies silti rakastui muhun.Olin tosi kaunis ja ystävällinen ja herttainen. Nykyään on itsetunto jo kohillaan, toki hyvä mies on siihen myös vaikuttanut, hänen rakkautensa ja tukemisensa.

Vierailija
84/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:11"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"]Helpommin voisi tiivistää: hyvä itsetunto naisella. Omasta kokemuksesta olen huomannut, että epävarmaa ja itseään vihaavaa naista kukaan mies ei kauaa katsele, ei kunnioita tai välitä. Rakastumisesta puhumattakaan. [/quote] Kyllä, itsetunnosta siinä juuri on kyse. Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen tietää olevansa tavoittelemisen arvoinen. Hänen ei tarvitse rakentaa itsestään "seksikissaa" ja esitellä paljasta pintaa ja törröhuulia somessa. Ap

[/quote]

Toisaalta hyvä itsetunto ei ole vain pintaa. Jollain todella itseään laittavalla ja näyttävän näköisellä naisella voi olla rautainen itsetunto: se näkyy siinä että tietää mitä haluaa, vaatii muilta hyvää kohtelua ja arvostaa itseään. Mielestäni vain sellainen nainen on se, johon joku mies voi oikeasti rakastua. Kuka mies haluaisi itseään loputtomasti inhoavan ja paskaa kohtelua kestävän naisen, joka kuvittelee naaman merkkaavan ylitsevoimaisesti tunteissa eniten? Enpä tiedä.

Jos sisältö on kunnossa harvoin ulkopinnalla on enää väliä, jos se on edes jotenkin miellyttävä miehen mielestä.

[/quote]

Jos mies voi muka rakastua vain hyväitsetuntoiseen naiseen, niin kuinka on mahdollista että niin moni vaimoke tälläkin palstalla kertoo, kuinka itsetunto on maassa, mutta onneksi on mies, joka tukee. Kuulemma rakkaus on sellaista.

[/quote]

Ulkopuolisena ei pysty sanomaan juuta eikä jaata noista. Mun omat kokemukset kertoo eri tarinaa, samoin osan ystävistä.

Ja onhan sekin, että ei kaikki miehet ole yhtään sen itsevarmempia kuin naisetkaan. Ei tämä ole vain naisten ongelma.

Vierailija
85/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"]

Helpommin voisi tiivistää: hyvä itsetunto naisella. Omasta kokemuksesta olen huomannut, että epävarmaa ja itseään vihaavaa naista kukaan mies ei kauaa katsele, ei kunnioita tai välitä. Rakastumisesta puhumattakaan.

[/quote]

Varmaan totta. Jostain syystä itsestään epävarmat naiset eivät viehätä miehiä. Se on surullista näiden naisten kannalta, koska he ovat aivan yhtä hyviä kuin nuo itsevarmatkin ja juuri he tarvitsisivat jonkun, joka hyväksyy heidät sellaisena kuin he ovat niin kuin jokainen muukin tarvitsee. Itsestään epävarma saattaa olla hyvinkin älykäs, menestynyt ja kaunis, mutta jostain syystä omakuva on huono. 

[/quote]

Noinhan se juuri menee. Ihmiset pitävät hyvää itsetuntoa mittarina sille, että sellaisen omaava on kokonaisuudessaan hyvä. Huono itsetunto ei kerro, että ihminen ei voisi olla älykäs, mielenkiintoinen tai hyvännäköinen.

Oma kuva ja todellisuus voivat erota ja eroavatkin jossain suhteessa. Esim. yhden tutkimuksen mukaan ne, joilla on hyvä itsetunto olettivat olevansa pidetympiä muiden keskuudessa, vaikka tosiasiassa oma arvio suosiosta oli yläkanttiin.

[/quote]

Tietenkin huonoitsetuntoinen voi olla älykäs, kaunis ja taitava, mutta ei näistä ominaisuuksista ole paljon iloa, jos ei itse arvosta niitä. Lapsi, joka mököttää ja valittaa, ettei osaa mitään eikä hänestä pidetä, on aika ärsyttävä, mutta vielä ärsyttävävämpää on samanlainen aikuinen.

Vierailija
86/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:03"]

Allekirjoitan tämän. Olen pienirintainen kestävyysurheilija, minulla on värjäämätön, pitkä tukka, meikkaan vain vähän (en käytä edes huulipunaa tai luomiväriä), minulla ei ole tekoripsiä tai -kynsiä, en postaile selfieitä nettiin. Harrastan urheilua, lukemista, luomuviljelyä ja koiranäyttelyitä. Ja aina on riittänyt tasokkaita miehiä. Tosin olen kahden pitkän suhteen päättymisen jälkeen ollut kolmisen vuotta sinkkuna, ennen kuin olen halunnut uuteen parisuhteeseen. Mielestäni on hyvä olla välillä yksinkin.

[/quote]

Olisiko ihan urheilullisuus ja urheilullinen kroppa sun valttikortti. Joillakin se sitten taas on laittautuminen, ne ap:n mainitsemat hiustenpidennykset ym. Jos olisit luonnollinen ilman urheilua, niin ei olisi miehen löytäminen enää niin helppoa, vaikka muuten hoikka olisitkin.

[/quote]

Varmasti urheilullisuus on valttikorttini, mutta mulla on myös ns. oma elämä, eli olen tyytyväinen (ja kiireinen) puuhatessani omia juttujani. En tarvitse ketään "viihdyttämään" tai olemaan kanssani 24/7. Miehet tuntuvat jotenkin pitävän siitä, että mulla on aina omaa tekemistä ja omat projektit työn alla. Toisaalta vähän tulee kiukutteluakin siitä, etten pysty välttämättä järkkäämään mitään ex tempore -tapaamisia, mutta oppii se mieskin sitten tekemään suunnitelmia ajoissa, kun siihen pakotetaan :-)

t. se kestävyysurheilija

[/quote]

Minun projekteillani ja niihin uppoamisella ei ole kovin suuria vaikutuksia ollut. On muitankin aikaa ja panosta vaativia harrastuksia tai töitä kuin urheilu.

Vierailija
87/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:34"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:27"] Minulla on huono itsetunto, enkä yhtään tiedä miten saisin sen paremmaksi:( turha kai haaveilla siitä rakkaudestakaan... [/quote] Lähde liikkeelle siitä, että alat kohdella itseäsi hyvin. Et aina tingi omista tarpeistasi, et siedä muilta lokaa, pidät itsestäsi huolta (ruokavalio, yleinen siisteys, maltillisesti hemmottelua kuten hierontaa, kosmetologihoitoja, siistit vaateet) ja yleisesti tutustut omiin vahvuuksisi. [/quote] Outo vinkki sulla, kyllä mä olen aina pitänyt itsestäni huolta, vaikka huono itsetunto se mullakin on (ollut). Enkä mä nyt tiedä noitten muittenkaan toimivuudesta, ainakin mulla kävi niin kun lopetin sietämästä p*skaa muilta, että nyt en saa sitten mitään. Ei se huono kohtelu todellakaan muutu hyväksi, vaan nyt sitä sitten on kuin ilmaa muille. Paha sanoa onko nyt parempi. [/quote] Samaa kokemusta täällä. Sen jälkeen kun lopetin tapailemasta hyväksikäyttäviä törppömiehiä jotka etsivät itselleen äitihahmoa, oon saanut olla ihan yksin. Vuosia. Niitä kunnon miehiä ei edelleenkään ole ilmestynyt mistään. Ainoa mies kenen kanssa tälläkin hetkellä tiedän että pääsisin suhteeseen jos tahtoisin, etsii lähinnä elättäjää itselleen. No en oo suostunut, mutta yksin saankin sitten olla varmaan hamaan hautaan asti.

[/quote]

Näin se menee. Itse tosin ehdin jo luulla tilanteen muuttuneen, kun vuosien yksinolon jälkeen tapasin mukavan vapaan miehen. Siinä sitten pikkuhiljaa tapailtiin, käytiin kahvilla ja syömässä ja ajan myötä tutustuessa kävi se kuuluisa *klik*. Molemminpuolin. Seksin astuttua kuvaan mukaan mies kertoi, että onkin naimisissa ja aikoo olla vastaisuudessakin, mutta olisin sopiva satunnaiseen salaseksiin. Siinä sitä sai taas itsetunnon vahvistusta muutamaksi vuodeksi.

Vierailija
88/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni epävarmuus naisessa ei varmasti haittaa. Itsetunnonkaan ei tarvitse olla huipussaan, koska oleellisempaa saattaakin olla itsearvostus. Näillä on kuin onkin pieni ero. Huonolla itsetunnolla varustettu nainen saattaa kuitenkin arvostaa itseään sen verran, ettei lähde tavoittelemaan miesten rakkautta huonoilla keinoilla. Myös älykkyys suojaa. Fiksu nainen ymmärtää, ettei hyvän miehen sydämeen pääse persekuvilla ja tekemällä kaikki temput ensimmäisenä iltana. Lisäksi on miesten aliarvioimista olettaa, että he nimenomaan etsivät huonolla itsetunnolla varustettuja silikonibimboja, eivätkä välitä naisen luonteesta tuon taivaallista. Rakastuakseen miehen täytyy viihtyä naisen seurassa ilman seksiäkin, eikä rakastuneella miehellä seksi itse asiassa useinkaan ole edes päällimmäisenä mielessä. Ap

Vierailija
89/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
90/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:44"]

Pieni epävarmuus naisessa ei varmasti haittaa. Itsetunnonkaan ei tarvitse olla huipussaan, koska oleellisempaa saattaakin olla itsearvostus. Näillä on kuin onkin pieni ero. Huonolla itsetunnolla varustettu nainen saattaa kuitenkin arvostaa itseään sen verran, ettei lähde tavoittelemaan miesten rakkautta huonoilla keinoilla. Myös älykkyys suojaa. Fiksu nainen ymmärtää, ettei hyvän miehen sydämeen pääse persekuvilla ja tekemällä kaikki temput ensimmäisenä iltana. Lisäksi on miesten aliarvioimista olettaa, että he nimenomaan etsivät huonolla itsetunnolla varustettuja silikonibimboja, eivätkä välitä naisen luonteesta tuon taivaallista. Rakastuakseen miehen täytyy viihtyä naisen seurassa ilman seksiäkin, eikä rakastuneella miehellä seksi itse asiassa useinkaan ole edes päällimmäisenä mielessä. Ap

[/quote]

Päätit sitten suuressa viisaudessasi jakaa tämän itsestäänselvyyden. Noinhan sen pitäisi olla, mutta kun näitä hyviä miehiä ei riitä kaikille ja siksipä sitä saakin kärsiä näistä vähemmän hyvistä. Ja kuule ihan ilman p*rsekuvia tai tekemättä temppuja ekana (tai tokanakaan) iltana.

Vierailija
91/106 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:37"]Ketään ei saada rakastumaan noudattamalla tiettyä kaavaa ja käytöstä tai pelejä.

Olkaa aidosti omia itsejänne sillä totuus tulee ilmi enemmin tai myöhemmin.

Joku rakastuu itsevarmaan, joku toinen epävarmaan. Ärsyttää, kun jotkut yrittävät määritellä säännöt ja käytösmallit viehättävyyteen/ihastumiseen/rakkauteen. Rakkaus on kemiaa ja samalla aaltopituudella olemista sekä kiintymystä.
[/quote]
Luottamus alkaa palata, pelkään että liian myöhään. Muutamat poistamattomat keskustelujen luokittelut, joita täällä ei moderoida murensivat minut totaalisesti. Onko täällä hienovaraisuutta enää lainkaan? Onneksi tämä kommentti löytyi.
[/quote]

Mitä tämä tarkoittaa? Onko itsetuntosi niin hauras, että annat nettikeskustelujen musertaa sinut? En ymmärrä... Eikä tämä ole ilkeilyä, vaan vilpitöntä ihmettelyä.

Vierailija
92/106 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:43"]

Itsevarmuus on varmasti yksi tekijä, jolla saa miehen rakastumaan itseeni. En ole itse yhtään itsevarma, mutta jotenkin ihmeellisesti onnistuin esittämään itsevarmaa omalle miehelleni kunnes tämä oli riittävästi koukussa. Hän on useaseti kertonut rakastuneensa ja kiinnittäneensä huomiota aluksi juuri minun itsevarmuuteeni. Nyt sellaisilla asioilla ei enää ole väliä. 

[/quote]

Eikö?

Vierailija
93/106 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"]Helpommin voisi tiivistää: hyvä itsetunto naisella. Omasta kokemuksesta olen huomannut, että epävarmaa ja itseään vihaavaa naista kukaan mies ei kauaa katsele, ei kunnioita tai välitä. Rakastumisesta puhumattakaan.
[/quote]
Minulla ei ole hyvä itsetunto. Olen enemmänkin sellainen ujo naapurintyttö. En huonosta itsetunnosta huolimatta käytä meikkiä paljoa, saatika tee muuta listassa mainittuja asioita. Vaikka itsetuntoni ei hääppöinen olekaan, on minulla miehiä aina riittänyt.

Vierailija
94/106 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:11"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"]Helpommin voisi tiivistää: hyvä itsetunto naisella. Omasta kokemuksesta olen huomannut, että epävarmaa ja itseään vihaavaa naista kukaan mies ei kauaa katsele, ei kunnioita tai välitä. Rakastumisesta puhumattakaan. [/quote] Kyllä, itsetunnosta siinä juuri on kyse. Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen tietää olevansa tavoittelemisen arvoinen. Hänen ei tarvitse rakentaa itsestään "seksikissaa" ja esitellä paljasta pintaa ja törröhuulia somessa. Ap [/quote] Toisaalta hyvä itsetunto ei ole vain pintaa. Jollain todella itseään laittavalla ja näyttävän näköisellä naisella voi olla rautainen itsetunto: se näkyy siinä että tietää mitä haluaa, vaatii muilta hyvää kohtelua ja arvostaa itseään. Mielestäni vain sellainen nainen on se, johon joku mies voi oikeasti rakastua. Kuka mies haluaisi itseään loputtomasti inhoavan ja paskaa kohtelua kestävän naisen, joka kuvittelee naaman merkkaavan ylitsevoimaisesti tunteissa eniten? Enpä tiedä. Jos sisältö on kunnossa harvoin ulkopinnalla on enää väliä, jos se on edes jotenkin miellyttävä miehen mielestä. [/quote] Jänskiä sanavalintoja. Päteekö sama toisinkin päin? Voiko nainen rakastua aidosti vain mieheen, joka _vaatii_ tältä hyvää kohtelua? Minä mieluummin sanoisin, että hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ei vaadi mitään, mutta arvostaa sekä muita että itseään ja osoittaa sen myös teoin.

[/quote]

Ei hyväitsetuntoinen ihminen ehkä vaadi mitään, mutta kun kohtelet häntä pari kertaa huonosti, ihmettelet että mihin hän katosi. Huonoa kohtelua ei kukaan itseään arvostava jää katselemaan.

Vierailija
95/106 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"]Helpommin voisi tiivistää: hyvä itsetunto naisella. Omasta kokemuksesta olen huomannut, että epävarmaa ja itseään vihaavaa naista kukaan mies ei kauaa katsele, ei kunnioita tai välitä. Rakastumisesta puhumattakaan. [/quote] Minulla ei ole hyvä itsetunto. Olen enemmänkin sellainen ujo naapurintyttö. En huonosta itsetunnosta huolimatta käytä meikkiä paljoa, saatika tee muuta listassa mainittuja asioita. Vaikka itsetuntoni ei hääppöinen olekaan, on minulla miehiä aina riittänyt.

[/quote]

Mitä ihmeen tekemistä meikkaamisella tai muulla ulkonäköön panostamisella ja itsetunnolla on keskenään? Uskoakseni asia, joka ratkaisee sen meikkaako joku vai ei, on ihmisen lahjakkuus/taitavuus ko. aihealueella ja ennen kaikkea mielenkiinto siihen. Jotkut eivät vain kiinnostu minkäänlaisesta pynttäämisestä tai kokevat itsensä kömpelöksi siinä, jotkut rakastavat sitä. Simppeliä! 

Vierailija
96/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan tämän. Olen pienirintainen kestävyysurheilija, minulla on värjäämätön, pitkä tukka, meikkaan vain vähän (en käytä edes huulipunaa tai luomiväriä), minulla ei ole tekoripsiä tai -kynsiä, en postaile selfieitä nettiin. Harrastan urheilua, lukemista, luomuviljelyä ja koiranäyttelyitä. Ja aina on riittänyt tasokkaita miehiä. Tosin olen kahden pitkän suhteen päättymisen jälkeen ollut kolmisen vuotta sinkkuna, ennen kuin olen halunnut uuteen parisuhteeseen. Mielestäni on hyvä olla välillä yksinkin.

Vierailija
97/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
98/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tekoripset ka hiuslisäkkeet kyllä rakastumista estäkään.

Vierailija
99/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"]Helpommin voisi tiivistää: hyvä itsetunto naisella. Omasta kokemuksesta olen huomannut, että epävarmaa ja itseään vihaavaa naista kukaan mies ei kauaa katsele, ei kunnioita tai välitä. Rakastumisesta puhumattakaan.
[/quote]

Kyllä, itsetunnosta siinä juuri on kyse. Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen tietää olevansa tavoittelemisen arvoinen. Hänen ei tarvitse rakentaa itsestään "seksikissaa" ja esitellä paljasta pintaa ja törröhuulia somessa. Ap

Vierailija
100/106 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:08"]Ei ne tekoripset ka hiuslisäkkeet kyllä rakastumista estäkään.
[/quote]
Ei niin. Jotkut jotka ei meikkaa ym kuvittelee olevansa syvällisempiä ja parempia, ja itsensä tyylikkääksi (ei överisti) laittavat ovat muka jotain pinnallisia kanoja. Niin ajattelevat ovat kyllä itse ennakkoluuloisia hölmöjä.