Haluatko saada miehen rakastumaan? Oivalla tämä!
Miehet kyllä kuolaavat paljastavalla seksikkyydellä ratsastavia, itseään esille tuovia naisia, mutta rakastumiseen vaaditaan jotain aivan muuta. Miehet rakastuvat naisiin, joita he voivat kunnioittaa. Kunnioitusta ei saavuteta hiustenpidennyksillä, tekokynsillä, silikoneilla, irtoripsillä, täytetyillä huulilla, selfieillä, belfieillä, louis vouittoneilla, yökerhojen vippikorteilla eikä seksitaidoilla. On myös turha _leikkiä_ vaikeasti tavoiteltavaa. Parhaat naiset ovat sellaisia luonnostaan. Se ei kuitenkaan tarkoita kylmää ja etäistä, päin vastoin.
"Niin minä neitonen sinulle laulan, kuin omalle kullalleni. Jos olis valtaa niin kuin on mieli, niin ottaisin omakseni."
Ole tuo neitonen, niin saat lähestulkoon miehen kuin miehen rakastumaan.
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:36"]
Olen aina halunnut kohdata ihmiset sellaisina kuin he ovat ja ollut itsekin mahdollismman rehellisesti itseni mukainen. Olen kokenut sen antoisaksi sen vuoksi, että olen saanut kohdata toisen ihmisen aidosti ja saanut palautetta todellisesta minästäni, en rakentamastani kuvatuksesta. Mun mielestäni paras neuvo on siis se vanha kultainen: ole oma itsesi. Jos se ei toimi, ei koko asialla ole mitään väliä. Jos se toimii, pääset parhaassa tapauksessa seuraavaan ulottuvuuteen, pelin seuraavalle tasolle.
[/quote]
Mitä jos se omana itsenä oleminen ei koskaan riittänyt? Minä en ole vielä tavannut yhtäkään miestä, joka minut olisi hyväksynyt naisena eikä olisi ajan kuluessa yrittänyt muuttaa.
Lisäyksenä: itseni kyllä hyväksyn ja itselleni elän, mutta joskus olisi kiva huomata että joku muukin tekisi niin.
[/quote]
Et vaan ole sattunut tapaamaan oikeita ihmisiä. Uskon tosin myös, että pelkän persoonallisuuden ja ulkonäön lisäksi myös monet muut asiat vaikuttavat parisuhteen löytymiseen, muodostumiseen ja kestämiseen.
Itse olen voinut aina luottaa vaistooni miesasioissa. En oikeastaan edes ihastu ikäviin miehiin. Voin siis luottaa siihen, että jos ihastun, voin edetä luottavaisin mielin, ilman pelkoa. Se on tärkeää, koska pelon ilmapiiri tukehduttaa kenet hyvänsä, oli pelolle aihetta tai ei.
Myös katkeruus tukahduttaa. Älä koskaan ajattele, että uusi tuttavuutesi olisi edellisen kaltainen. Jos et ole vielä tavannut ketään, jonka kokisit rakastavan sinua omana itsenäsi, ei se tarkoita sitä, etteikö seuraava miesehdokkaasi voisi niin tehdä.
Ohjenuorani on, että elämä kantaa ja siihen pitää luottaa. Jos uskot hyvään, saat hyvää.
T. Se, jolle vastasit
Jos uskot hyvään, saat hyvää.
Voi jestas. Juuri tuohon luottamisen takia sitä kaikkea paskaa on saanutkin kokea.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:30"]Jos uskot hyvään, saat hyvää.
Voi jestas. Juuri tuohon luottamisen takia sitä kaikkea paskaa on saanutkin kokea.
[/quote]
Myös onnella on paljon osuutta. Älä katkeroidu.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:37"]Ketään ei saada rakastumaan noudattamalla tiettyä kaavaa ja käytöstä tai pelejä.
Olkaa aidosti omia itsejänne sillä totuus tulee ilmi enemmin tai myöhemmin.
Joku rakastuu itsevarmaan, joku toinen epävarmaan. Ärsyttää, kun jotkut yrittävät määritellä säännöt ja käytösmallit viehättävyyteen/ihastumiseen/rakkauteen. Rakkaus on kemiaa ja samalla aaltopituudella olemista sekä kiintymystä.
[/quote]
Luottamus alkaa palata, pelkään että liian myöhään. Muutamat poistamattomat keskustelujen luokittelut, joita täällä ei moderoida murensivat minut totaalisesti. Onko täällä hienovaraisuutta enää lainkaan? Onneksi tämä kommentti löytyi.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:43"]
Olen aina halunnut kohdata ihmiset sellaisina kuin he ovat ja ollut itsekin mahdollismman rehellisesti itseni mukainen. Olen kokenut sen antoisaksi sen vuoksi, että olen saanut kohdata toisen ihmisen aidosti ja saanut palautetta todellisesta minästäni, en rakentamastani kuvatuksesta. Mun mielestäni paras neuvo on siis se vanha kultainen: ole oma itsesi. Jos se ei toimi, ei koko asialla ole mitään väliä. Jos se toimii, pääset parhaassa tapauksessa seuraavaan ulottuvuuteen, pelin seuraavalle tasolle.
[/quote]
Mitä jos se omana itsenä oleminen ei koskaan riittänyt? Minä en ole vielä tavannut yhtäkään miestä, joka minut olisi hyväksynyt naisena eikä olisi ajan kuluessa yrittänyt muuttaa.
Lisäyksenä: itseni kyllä hyväksyn ja itselleni elän, mutta joskus olisi kiva huomata että joku muukin tekisi niin.
[/quote]
Et vaan ole sattunut tapaamaan oikeita ihmisiä. Uskon tosin myös, että pelkän persoonallisuuden ja ulkonäön lisäksi myös monet muut asiat vaikuttavat parisuhteen löytymiseen, muodostumiseen ja kestämiseen.
Itse olen voinut aina luottaa vaistooni miesasioissa. En oikeastaan edes ihastu ikäviin miehiin. Voin siis luottaa siihen, että jos ihastun, voin edetä luottavaisin mielin, ilman pelkoa. Se on tärkeää, koska pelon ilmapiiri tukehduttaa kenet hyvänsä, oli pelolle aihetta tai ei.
Myös katkeruus tukahduttaa. Älä koskaan ajattele, että uusi tuttavuutesi olisi edellisen kaltainen. Jos et ole vielä tavannut ketään, jonka kokisit rakastavan sinua omana itsenäsi, ei se tarkoita sitä, etteikö seuraava miesehdokkaasi voisi niin tehdä.
Ohjenuorani on, että elämä kantaa ja siihen pitää luottaa. Jos uskot hyvään, saat hyvää.
T. Se, jolle vastasit
[/quote]
Omaa vikaa on ollut itselläkin paljon, etenkin nuorempana myönnän ihastuneeni vain miehiin, jotka kohtelivat huonosti. Sen jälkeen on ollut vaikea löytää uutta paremmin kohtelevaa kun tietty malli on syntynyt ja alkaa jopa pelkäämään uusiin miehiin tutustumista koska koen itse olevani aina se syypää eikä kukaan voi musta edes pitää.
Kuulostat todella ihanan (realistisen) positiiviselta ihmiseltä :) Harmillista kun kukaan läheinen naispuolinen ystävä ei oikeastaan tuosta näkökulmasta ole asiaa tarkastellut... Etenkin viime vuosina tunnen vajonneeni kyynisyyteen, mikä on harmi. Kommenttejasi oli piristävää lukea.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:55"]
Joo mutta vituttaa tässä ketjussa esiin tullut yleistys, että jos nainen vain tietää oman arvonsa niin mies sen kyllä tunnistaa eikä petä jne. ? Eli toisinsanoen vain heikkoitseituntoisia kynnysmattonaisiako petetään ?? vähän tulee sellanen ikävä kuva että tekstin logiikalla miehen pettäminen onkin naisen ( ja omalla kohdalla minun) syy.
[/quote]
Kuka täällä pettämisestä puhui? Vaan siitä, että huonoitsetuntoisen naisen seurassa on vaan vaikea viihtyä tai pysyä yhdessä ylipäänsä. Joku perässävedettä kynnysmatto nyt on suurimmalle osalle turn off...
Normaalit ihmiset nyt tajuaa, että pettäminen on aina pettäjän oma vika _täysin_. Oma valinta, oma vastuunotto. Maailman kauneimmat ja hyväitsetuntoisimmat (oletettavasti) naisetkin on tulleet petetyiksi.
[/quote]
Ei todellakaan ole .. kyllä se on aina kahden kauppa. Jos esim. jättää toisen täysin huomioimatta on aivan omaa typeryyttä että näin tapahtuu. Se mitä väität on sama kuin että jotenkin ihmeellisesti ulkoistaisi itsensä omasta suhteestaan ja tarkastelisi sitä ulkopuolisena. Se ei taida olla mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:01"]
Omaa vikaa on ollut itselläkin paljon, etenkin nuorempana myönnän ihastuneeni vain miehiin, jotka kohtelivat huonosti. Sen jälkeen on ollut vaikea löytää uutta paremmin kohtelevaa kun tietty malli on syntynyt ja alkaa jopa pelkäämään uusiin miehiin tutustumista koska koen itse olevani aina se syypää eikä kukaan voi musta edes pitää.
Kuulostat todella ihanan (realistisen) positiiviselta ihmiseltä :) Harmillista kun kukaan läheinen naispuolinen ystävä ei oikeastaan tuosta näkökulmasta ole asiaa tarkastellut... Etenkin viime vuosina tunnen vajonneeni kyynisyyteen, mikä on harmi. Kommenttejasi oli piristävää lukea.
[/quote]
Olen itsekin kerran nuorena hairahtunut todella ikävään (ja pitkään) suhteeseen, mutta silloinkin aavistin, mitä on tulossa ja porskuttelin loppuun saakka. Huonoista asioista oppii. Huonot asiat tuovat ihmiseen nöyryyttä ja viisautta, mutta helposti myös katkeruutta, jos ei ole tarkkana. Ei vaan saa jäädä tuleen makaamaan, sieltä suosta pitää nousta ja aloittaa uudestaan.
Voin kyllä omasta kokemuksestani sanoa, että maailmassa on paljon ihania miehiä, jotka kaipaavat rakkautta, haluavat tulla rakastetuiksi ja haluavat rakastaa, eikä rakastava ihminen halua satuttaa rakkautensa kohdetta. Erehdyksiä tietysti sattuu itse kullekin ja mitä moninaisimpia, mutta niistäkin pitää päästä yli.
Jos jonkun neuvon haluaisin ihmisille antaa, neuvoisin olemaan läheisimmissä ihmissuhteissa vilpittömiä ja aitoja. Vain vilpitön ihminen voi rakentaa syviä suhteita, ja vilpitön on aina suhteessa vahvin, koska hänellä ei ole mitään salattavaa, ei sellaista arkaa paikkaa, jota pitäisi piilotella. Samalla vilpittömyys myös koskettaa toista ja houkuttelee tätä avaamaan itseään.
Siksi mä osaltani jaan ap:n mielipiteen, että ei ne meikit, hiukset, vaatteet, laukut ja poset (ja lisäisin myös kaikki pelimies-neuvot nuorille miehille), vaan se ihminen. Seksiä niillä varmaan saa aika helposti, mutta rakkaudesta ei ole mitään takeita.
T. Se aiemmin jo vastannut
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"]
Helpommin voisi tiivistää: hyvä itsetunto naisella. Omasta kokemuksesta olen huomannut, että epävarmaa ja itseään vihaavaa naista kukaan mies ei kauaa katsele, ei kunnioita tai välitä. Rakastumisesta puhumattakaan.
[/quote]
Siinäpä se iloinen noidankehä onkin valmis. Mistä sen hyvän itsetunnon voi rakentaa, jos ei saa arvostusta ja kunnioitusta toisilta ihmisiltä ja miehet kohtelee huonommin kuin halpaa h*oraa?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:53"]
Kuulostaa ikävältä tyypiltä tämä nainen. Itse en jaksa tuollaisia pärjääviä omannavantuijottelijoita päivääkään. Pientä särmää pitää luonteessa olla, eikä naiselle ole haitaksi pieni epävarmuus tai itsetunto-ongelmakaan. Siinä ei ole mitään naisellista tai edes inhimillistä kun nainen kuvittelee olevansa maailman keskipiste ja muiden olevan olemassa häntä varten. Sama piirre miehessä on aivan yhtä rasittava.
[/quote]
Hyvä itsetunto ei ole sitä, että kuvittelee olevansa maailman keskipiste. Päinvastoin, usein tuollainen oletus on kompensointia omille epävarmuuden tunteille. Todella moni aikuinen yrittää pönkittää omaa arvoaan juuri tuollaisella hapatuksella, että antaa muille kuvan omasta erinomaisuudestaan.
Oikeasti hyvällä itsetunnolla oleva yksilö ymmärtää omat vahvuutensa ja heikkoutensa, sekä sen ettei ylenmääräistä ihailua tarvitse vaan ottaa vastaan kehut jos siihen on oikeasti aihetta. Samaten liiallinen nöyristely ei ole hyvän itsetunnon merkki.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:08"]
Ei ne tekoripset ka hiuslisäkkeet kyllä rakastumista estäkään.
[/quote]
Se vähän riippuu ja roikkuu. Jos tosiaan lähes kaikki on feikkiä ja kun meikit ja kaikenmaailman lisäkkeet ja lisukkeet on riisuttu pois ja edessä onkin tyystin erinäköinen ihminen, kuin mihin ihastui, niin kyllähän siinä vähän kusetuksen makua on kehissä.
Voit ajatella asian toisinpäin. Mitäpä jos vaikkapa baarista kämpille tultaessa mies riisuisikin peruukin ja teko ripset, pesisi meikit pois (alta paljastuisi rokonarpinen iho) ja ottaisi kurkun pois puntistaan, niin eikö sinulle tulisi fiilis, että nyt mua on hiukan kusetettu?
Eli jos ihastuminen haihtuisi siihen paikkaan, niin eipä siinä rakastumisellekaan enää mahdollisuutta jäisi, ellei partneri vetäisi jotain todella isoa ässää hihastaan. Tosin en kyllä ymmärrä, mikä niin iso ässä voisi olla, mikä tuollaisen tilanteen pelastaisi.
Mulle on tuntemattomat miehet ja muutama nainen tullut kehumaan olemustani. Olen heidän mielestään ryhdikäs, naisellinen ja kaunis. meikkaan vähän, ei mitään irtoripsiä, rakennekynsiä tai silikoneja.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:56"]
Helpommin voisi tiivistää: hyvä itsetunto naisella. Omasta kokemuksesta olen huomannut, että epävarmaa ja itseään vihaavaa naista kukaan mies ei kauaa katsele, ei kunnioita tai välitä. Rakastumisesta puhumattakaan.
[/quote]
Siinäpä se iloinen noidankehä onkin valmis. Mistä sen hyvän itsetunnon voi rakentaa, jos ei saa arvostusta ja kunnioitusta toisilta ihmisiltä ja miehet kohtelee huonommin kuin halpaa h*oraa?
[/quote]
Joo, tiedän hyvin tuon olevan ongelma. Joku voisi vielä kertoa kanssa, että miten tuosta noidankehästä pääsee eroon? Olen siis tuo, joka kirjoitti alkuperäisen kommentin hyvästä itsetunnosta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"]Helpommin voisi tiivistää: hyvä itsetunto naisella. Omasta kokemuksesta olen huomannut, että epävarmaa ja itseään vihaavaa naista kukaan mies ei kauaa katsele, ei kunnioita tai välitä. Rakastumisesta puhumattakaan. [/quote] Kyllä, itsetunnosta siinä juuri on kyse. Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen tietää olevansa tavoittelemisen arvoinen. Hänen ei tarvitse rakentaa itsestään "seksikissaa" ja esitellä paljasta pintaa ja törröhuulia somessa. Ap
[/quote]
Toisaalta hyvä itsetunto ei ole vain pintaa. Jollain todella itseään laittavalla ja näyttävän näköisellä naisella voi olla rautainen itsetunto: se näkyy siinä että tietää mitä haluaa, vaatii muilta hyvää kohtelua ja arvostaa itseään. Mielestäni vain sellainen nainen on se, johon joku mies voi oikeasti rakastua. Kuka mies haluaisi itseään loputtomasti inhoavan ja paskaa kohtelua kestävän naisen, joka kuvittelee naaman merkkaavan ylitsevoimaisesti tunteissa eniten? Enpä tiedä.
Jos sisältö on kunnossa harvoin ulkopinnalla on enää väliä, jos se on edes jotenkin miellyttävä miehen mielestä.
[/quote]
Jänskiä sanavalintoja. Päteekö sama toisinkin päin? Voiko nainen rakastua aidosti vain mieheen, joka _vaatii_ tältä hyvää kohtelua?
Minä mieluummin sanoisin, että hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ei vaadi mitään, mutta arvostaa sekä muita että itseään ja osoittaa sen myös teoin.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:56"]
[/quote]
[/quote]
Mulla on hyvä itsetunto, vaikka minua on koulussa ekaluokalta asti kiusattu ja olen ollut ihmisten syrjimä ja hyljeksimä aina. Minä vaan ajattelen, ettei toiset ihmiset määritä minun arvoani, vaan minulla on heidän mielipiteistään riippumaton arvo, joka on jokaisella "luodulla", kaikella olemassaolevalla. Niinpä minä elelen tyytyväisenä itseeni ja elämääni, ja muut olkoot mitä mieltä heitä huvittaa, minua se ei erityisemmin kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:59"]Jänskiä sanavalintoja. Päteekö sama toisinkin päin? Voiko nainen rakastua aidosti vain mieheen, joka _vaatii_ tältä hyvää kohtelua? Minä mieluummin sanoisin, että hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ei vaadi mitään, mutta arvostaa sekä muita että itseään ja osoittaa sen myös teoin.
[/quote]
Kommentti vaatimisesta siksi, että olen törmännyt miltei aina siihen, että miehet ei mua ole kohdelleet oletusarvoisesti kunnioittavalla tavalla, vaan omia oikeuksia täytyy jatkuvasti puolustaa toista vastaan. Alun jälkeen se ensin kohtelias käytös muuttuu aivan joksikin toiseksi, jos toinen huomaa että hei, toihan sietää jopa huonoa käytöstä multa. Paska otanta varmasti, sitä en kiistä :)
Ja mielestäni jokaisella on oikeus vaatia hyvää kohtelua (kuten toisella on aina oikeus lähteä suhteesta), mutta maailma kun ei ole sellainen että kaikki ihmiset kohtelisi toisia automaattisesti hyvin. Siksi joutuu vaatimaan.
Täällä taas rieskarinnat nillittää kuinka pienet rinnat on jees.
Kyllä ne isot kannut vaan menee edelle
Tämä ketju on ilmeisesti pääosin naisten kirjoittama? Miehet kyllä usein nimenomaan etsivät niitä huonolla itsetunnolla varustettuja silikonibimboja ja erityisesti hyvällä itsetunnolla varustettu nainen on kauhistus. Tyttöystävä/vaimo valitaan yleensä sillä perusteella ketä uskaltaa lähestyä eikä vahva nainen kuulu tähän kategoriaan vaan on pelottava.
[/quote]