Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä saanut kunnolla :(

Vierailija
04.05.2015 |

Tai no ehkä ihan suhteen alussa. Ja mies on siis ainoa seksikumppanini. Ahdistaa lukea "koko yön" tai edes "tuntikausia" kestävistä seksisessioista, kun meillä kesto on yleensä 10-15 minuuttia ja jos oikein keksin jotain spesiaalia, ehkä 45min. Ja siitäkin jää tyydyttymätön olo. Olen nykyään paremmassa kunnossa kuin nuorena, joten väsyttämiseni vaatisi oikeasti tunteja kestävää seksiä, niin sitten en tuntisi olevani koko ajan puutteessa. Mies ei todellakaan kaipaa pidempikestoista seksiä. Onko mun vain tyydyttävä tähän ja yritettävä korvata määrällä laatua ja kestoa? N35

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä niin kiitollinen, että oma mies lauekaa vasta kun olen itse nauttinut tarpeeksi.

Vierailija
62/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin täytyy sanoa suoraan, olen sanonut epäsuorasti. Ja kun mulle välillä se 5-10min on ihan ok ja jopa etten saa ollenkaan paitsi omin avuin miehen tultua), kun edes JOSKUS saisin oikeasti kunnolla! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:11"]

Mies luulee että yksi orkku riittää mulle ja että kaksi on jo luksusta. Ap

[/quote]

Sun täytyy sanoa sille suoraan. Että seksin on kestettävä kauemmin. Miehen pitää nyt olla epäitsekäs eikä vain ottaa omaa tyydytystään.

[/quote]

Miten pakottaa toinen kestämään kauemmin jos fysiikka ei vain anna myöten? Minusta puoli tuntia on jo todella pitkä aika mieheltä yhdynnässä. Myös 1-2 orkkua kuulostaa sellaiselta määrältä, että siihen pitäisi olla tyytyväinen arkena. Voittehan sopia jostain parisuhdevkl:sta, jolloin lapset on hoidossa ja keskitytte pelkästään seksiin. 

Ja niille, jotka harrastatte 1-2h seksiä joka ilta tai vähintään joka toinen ilta lasten mentyä nukkumaan, miten jaksatte? Eikö teillä ole elämässä mitään muuta? Ette harrasta liikuntaa, lue kirjoja, tee käsitöitä, katsele leffoja tai dokumentteja jne.? Seksi on kivaa, mutta en saa siitä mitään muuta irti kuin hetken nautinnon eli se ei kehitä mitään. Omaa aikaa on meillä aina 21-23 ja jos käyttäisimme sen aina seksiiin mihinkään muuhun ei jäisi aikaa. Jotenkin tulee sellainen olo, että paljon seksiä harrastavilla elämän henkinen sisältö ei ole yhtä tärkeää kuin itselleni.

Vierailija
64/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaisi varmasti myös noin kuten 64. Helvetti. Ap

Vierailija
65/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tyydy seksielämään, joka on tulevaisuudessa tai lomamatkojen varassa. Seksi on arjen piristys ja voimavara, jossa myös minulla naisena on osuutensa. Mitä tarkoitatte kestolla? Yhdyntääkö? Meillä seksisessiot kestävät esileikkeineen 1-2 tuntia, joskus on joku nopea vartin juttu, ei huonoa sekään. Kyllä meillä laitetaan pari kertaa päivässä, mutta se yhdynnän osuus vaikkapa tunnista on max. 10%, riittää hyvin. Tulen parhaiten tyydytetyksi yhdynnässä ja tietyssä asennossa. Esileikeissä saan yleensä pari orgasmia, mutta yhdyntä on se kruunaus hommalle. En koe jääneeni vaille mitään, ikää 40v.

Vierailija
66/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sattuu olemaan kotona niin sanoin sille asiasta. Ihan varmasti mitään ei tapahdu, seksi ehkä huononee entisestään. En osaa puhua tästä painostamatta. Kun alkaa ärsyttää sekin, etten ole muiden kanssa ollut. Ap

Vierailija
67/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:14"]

Oon kyllä niin kiitollinen, että oma mies lauekaa vasta kun olen itse nauttinut tarpeeksi.

[/quote]

Juuri näin. Mies odottelee, että mä saan ensin. Jos joskus ei onnistu, sormeilee mut loppuun. Jäisi aika falski olo, jos mies vaan itsensä tyhjentäisi ja itselle jäisi halut päälle.

Vierailija
68/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:18"]

[/quote]

Sun täytyy sanoa sille suoraan. Että seksin on kestettävä kauemmin. Miehen pitää nyt olla epäitsekäs eikä vain ottaa omaa tyydytystään.

[/quote]

Miten pakottaa toinen kestämään kauemmin jos fysiikka ei vain anna myöten? Minusta puoli tuntia on jo todella pitkä aika mieheltä yhdynnässä. Myös 1-2 orkkua kuulostaa sellaiselta määrältä, että siihen pitäisi olla tyytyväinen arkena. Voittehan sopia jostain parisuhdevkl:sta, jolloin lapset on hoidossa ja keskitytte pelkästään seksiin. 

Ja niille, jotka harrastatte 1-2h seksiä joka ilta tai vähintään joka toinen ilta lasten mentyä nukkumaan, miten jaksatte? Eikö teillä ole elämässä mitään muuta? Ette harrasta liikuntaa, lue kirjoja, tee käsitöitä, katsele leffoja tai dokumentteja jne.? Seksi on kivaa, mutta en saa siitä mitään muuta irti kuin hetken nautinnon eli se ei kehitä mitään. Omaa aikaa on meillä aina 21-23 ja jos käyttäisimme sen aina seksiiin mihinkään muuhun ei jäisi aikaa. Jotenkin tulee sellainen olo, että paljon seksiä harrastavilla elämän henkinen sisältö ei ole yhtä tärkeää kuin itselleni.

[/quote]

Ööhh? On henkinen sisältä tärkeää myös. Luen paljon yms. mutta ei telkkaria ja leffoja tarvitse joka päivä tuijottaa. Ja ap ei sanonut, että yhdyntä kestäisi puoli tuntia vaan koko seksi. Ja se on hurjan vähän. Jos yhdyntä kestää puoli tuntia, niin koko seksi kestää vähintään sen tunnin, koska esileikit ja jälkileikit.

En vain tajua tuota, ettei ole aikaa. Miksi järjestät aikasi niin, että ei illalla ole tärkeään asiaan aikaa tuntia paria? ihmettelen. Ei joka päivä tartte käsitöitä ja leffoja harrastaa...

Vierailija
69/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tein aloituksen, nyt mies vituttaa niin paljon, etten halua ollenkaan seksiä ainakaan tällä hetkellä! Ap, joka on ihan saatanan kateellinen kaikille jotka saavat kunnolla!

Vierailija
70/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkileikit? Mitkä ne ovat? Ap

Vierailija
71/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos fysiikka ei anna myöten, kyse on huonsota kunnosta. Mies lenkille ja sassiin. Kyse on vain miehen itsekkyydestä.

Vierailija
72/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

On elämässä muutakin :) Jos harrastaa päivässä seksiä 1-2 tuntia niin muuhun jää silti aikaa 22-23 tuntia...

Vierailija
73/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:34"]

[/quote]

Makoilua, hyväilyä, halimista, silittelyä, pusuttelua.

Vierailija
74/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:14"]

[/quote]

Juuri näin. Mies odottelee, että mä saan ensin. Jos joskus ei onnistu, sormeilee mut loppuun. Jäisi aika falski olo, jos mies vaan itsensä tyhjentäisi ja itselle jäisi halut päälle.

[/quote]

Tuntuis pikkasen hassulta olla vaan runkkualustana. Onneksi on sellainen mies joka rakastaa seksiä, eikä vain ruikkaise reikään ekalla työnnöllä.

Vierailija
75/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan jaksa puoltatuntia kauempaa rynkyttää. Mikä saa AP:n ajattelemaan, että olisi pidemmän rynkytyksen arvoinen? Myös tuo joka reikään ottaminen kuulostaa hieman liian epänaiselliselta.

Vierailija
76/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:34"]

[/quote]

Makoilua, hyväilyä, halimista, silittelyä, pusuttelua.
[/quote] Meillä ei IKINÄ ole ollut mitään sellaista. Suoraan pesulle ja muihin hommiin tai nukkumaan. Ap

Vierailija
77/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:39"]Ei kukaan jaksa puoltatuntia kauempaa rynkyttää. Mikä saa AP:n ajattelemaan, että olisi pidemmän rynkytyksen arvoinen? Myös tuo joka reikään ottaminen kuulostaa hieman liian epänaiselliselta.
[/quote] olen epänaisellinen sitten. Ap

Vierailija
78/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kestääkö joillakin se yhdyntä puolikin tuntia? 

Vierailija
79/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:34"]Hyvä että tein aloituksen, nyt mies vituttaa niin paljon, etten halua ollenkaan seksiä ainakaan tällä hetkellä! Ap, joka on ihan saatanan kateellinen kaikille jotka saavat kunnolla!
[/quote]
Koita nyt jo tajuta, että 3-10 min yhdynnät ovat normaaleinta seksiä. Jätä se mies jos ei tavallinen kelpaa, pääsee mieskin helpompaan elämään.

Vierailija
80/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti. Meillä itse akti kestää 1-2 min, enkä koskaan laukea. Tää on nyt vähän afrikan lapset -kortti, mutta olisit ap tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan