En ole ikinä saanut kunnolla :(
Tai no ehkä ihan suhteen alussa. Ja mies on siis ainoa seksikumppanini. Ahdistaa lukea "koko yön" tai edes "tuntikausia" kestävistä seksisessioista, kun meillä kesto on yleensä 10-15 minuuttia ja jos oikein keksin jotain spesiaalia, ehkä 45min. Ja siitäkin jää tyydyttymätön olo. Olen nykyään paremmassa kunnossa kuin nuorena, joten väsyttämiseni vaatisi oikeasti tunteja kestävää seksiä, niin sitten en tuntisi olevani koko ajan puutteessa. Mies ei todellakaan kaipaa pidempikestoista seksiä. Onko mun vain tyydyttävä tähän ja yritettävä korvata määrällä laatua ja kestoa? N35
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:42"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:29"] Tämä on taas loistava esimerkki siitä kuinka naiset kehittelevät kohtuuttomia vaatimuksia naistenlehtien, romanttisten komedioiden ja keskustelupalstojen surrealistisen maailman inspiroimina. Itse olen nainen, mutta teen haastavaa työtä ja harrastan paljon, samoin mieheni. Siksi olemmekin samalla aaltopituudella siitä, että seksin ei tarvitse arkena kestää varttia pidempään. Jos toimettomuuden tuomaa energiaa olisi enemmän, sitä jaksaisikin pelehtiä tuntikausia. Mutta se jääköön loma-aikoihin. [/quote] Ei ole kohtuutonta vaatia itselleen myös tyydytystä. Meillä arkenakin seksi kestää vähintään tunnin, usein pari kolme tuntia. Esileikki vie jo vartin, yhdyntä 15-40 min ja jälkimakoilu vartin... [/quote] Mikäs siinä. Meillä harrastetaan seksiä vähintään viisi kertaa viikossa. Jos jokainen kerta olisi pari kolme tuntia, niin aika iso osa viikosta menisi siihen puuhaan. Lisäksi limakalvot olisi tärvilöillä. Siksi tyydymme noin puolen tunnin sessioihin. Tietty jos harrastaa vain harvoin niin varmaan malttaakin pari kolme tuntia harrastaa. [/quote] Meillä on seksiä joka toinen päivä. Eikä todellakaan ole limakalvot pilalla. Katsos kun naisen pitää kostua ennen sitä yhdyntää. Ja kyllä vaikka joka päivä harrastaisi seksiä niin kyllä siihen aina löytyisi se tunti kaksi. Kellä muka on iltaisin niin kiireistä ettei paria tuntia ole seksiin? Tietokone ja telkka kiinni niin jo alkaa aikaa löytymään. [/quote] Varmasti on laiskanpulskealla duunarilla luppoaikaa kaksikin tuntia illassa. Meillä jotka teemme haastavaa työtä, jota joutuu joskus tuomaan kotiinkin, joilla on pieniä lapsia ja iso koti hoidettavana, lisäksi lasten ja omat harrastukset, luppoaika päivässä jää alle tuntiin.
[/quote]
Haastavat työ on vain tekosyy, samoin perhe-elämä. Kyllä todellakin kaikilta löytyy pari tuntia seksiin koska vaan. Lapset nukkumaan ja sitten omaa aikaa ;) Asiat pitää priorisoida...
Me harrastetaan niitä yli puolen tunnin seksejä olohuoneessa illalla.... Yritän nyt sitä että teen ehkä aloitteen vähän harvemmin niin jos se auttaisi miestä jaksamaan kauemmin kun ei sen tarvitsisi edes jaksaa panna kauemmin, jos käyttäisi välillä enemmän leluja, käsiä ja suuta. ..ap
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:42"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:29"] Tämä on taas loistava esimerkki siitä kuinka naiset kehittelevät kohtuuttomia vaatimuksia naistenlehtien, romanttisten komedioiden ja keskustelupalstojen surrealistisen maailman inspiroimina. Itse olen nainen, mutta teen haastavaa työtä ja harrastan paljon, samoin mieheni. Siksi olemmekin samalla aaltopituudella siitä, että seksin ei tarvitse arkena kestää varttia pidempään. Jos toimettomuuden tuomaa energiaa olisi enemmän, sitä jaksaisikin pelehtiä tuntikausia. Mutta se jääköön loma-aikoihin. [/quote] Ei ole kohtuutonta vaatia itselleen myös tyydytystä. Meillä arkenakin seksi kestää vähintään tunnin, usein pari kolme tuntia. Esileikki vie jo vartin, yhdyntä 15-40 min ja jälkimakoilu vartin... [/quote] Mikäs siinä. Meillä harrastetaan seksiä vähintään viisi kertaa viikossa. Jos jokainen kerta olisi pari kolme tuntia, niin aika iso osa viikosta menisi siihen puuhaan. Lisäksi limakalvot olisi tärvilöillä. Siksi tyydymme noin puolen tunnin sessioihin. Tietty jos harrastaa vain harvoin niin varmaan malttaakin pari kolme tuntia harrastaa. [/quote] Meillä on seksiä joka toinen päivä. Eikä todellakaan ole limakalvot pilalla. Katsos kun naisen pitää kostua ennen sitä yhdyntää. Ja kyllä vaikka joka päivä harrastaisi seksiä niin kyllä siihen aina löytyisi se tunti kaksi. Kellä muka on iltaisin niin kiireistä ettei paria tuntia ole seksiin? Tietokone ja telkka kiinni niin jo alkaa aikaa löytymään. [/quote] Varmasti on laiskanpulskealla duunarilla luppoaikaa kaksikin tuntia illassa. Meillä jotka teemme haastavaa työtä, jota joutuu joskus tuomaan kotiinkin, joilla on pieniä lapsia ja iso koti hoidettavana, lisäksi lasten ja omat harrastukset, luppoaika päivässä jää alle tuntiin.
[/quote]
Sä oot huonosti organisoinut arkesi, jos ei seksiin riitä aikaa. Monet tekevät ns turhia töitä. Et taida työtäsikää tehdä kauhean tehokkaasti, saati kotihommia jos illassa jää vain tunti aikaa. Lasten harrastuksia vähemmälle ja lapset nukkumaan ja aikuiset kammariin.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:42"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:29"] Tämä on taas loistava esimerkki siitä kuinka naiset kehittelevät kohtuuttomia vaatimuksia naistenlehtien, romanttisten komedioiden ja keskustelupalstojen surrealistisen maailman inspiroimina. Itse olen nainen, mutta teen haastavaa työtä ja harrastan paljon, samoin mieheni. Siksi olemmekin samalla aaltopituudella siitä, että seksin ei tarvitse arkena kestää varttia pidempään. Jos toimettomuuden tuomaa energiaa olisi enemmän, sitä jaksaisikin pelehtiä tuntikausia. Mutta se jääköön loma-aikoihin. [/quote] Ei ole kohtuutonta vaatia itselleen myös tyydytystä. Meillä arkenakin seksi kestää vähintään tunnin, usein pari kolme tuntia. Esileikki vie jo vartin, yhdyntä 15-40 min ja jälkimakoilu vartin... [/quote] Mikäs siinä. Meillä harrastetaan seksiä vähintään viisi kertaa viikossa. Jos jokainen kerta olisi pari kolme tuntia, niin aika iso osa viikosta menisi siihen puuhaan. Lisäksi limakalvot olisi tärvilöillä. Siksi tyydymme noin puolen tunnin sessioihin. Tietty jos harrastaa vain harvoin niin varmaan malttaakin pari kolme tuntia harrastaa. [/quote] Meillä on seksiä joka toinen päivä. Eikä todellakaan ole limakalvot pilalla. Katsos kun naisen pitää kostua ennen sitä yhdyntää. Ja kyllä vaikka joka päivä harrastaisi seksiä niin kyllä siihen aina löytyisi se tunti kaksi. Kellä muka on iltaisin niin kiireistä ettei paria tuntia ole seksiin? Tietokone ja telkka kiinni niin jo alkaa aikaa löytymään. [/quote] Luuletko stanan tollo että pienten lasten äidillä ja isällä on varaa sulkeutua tuntikausiksi makkariin?!!!
[/quote]
Kyllä pari tuntia aikaa on myös pienten lasten äideillä ja isillä. Järjestelykysymys. Muta tietenkin mieluumin ollaan av:lla ja katsotaan telkkaria kun nautittaisiin puolisosta ;)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:42"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:29"] Tämä on taas loistava esimerkki siitä kuinka naiset kehittelevät kohtuuttomia vaatimuksia naistenlehtien, romanttisten komedioiden ja keskustelupalstojen surrealistisen maailman inspiroimina. Itse olen nainen, mutta teen haastavaa työtä ja harrastan paljon, samoin mieheni. Siksi olemmekin samalla aaltopituudella siitä, että seksin ei tarvitse arkena kestää varttia pidempään. Jos toimettomuuden tuomaa energiaa olisi enemmän, sitä jaksaisikin pelehtiä tuntikausia. Mutta se jääköön loma-aikoihin. [/quote] Ei ole kohtuutonta vaatia itselleen myös tyydytystä. Meillä arkenakin seksi kestää vähintään tunnin, usein pari kolme tuntia. Esileikki vie jo vartin, yhdyntä 15-40 min ja jälkimakoilu vartin... [/quote] Mikäs siinä. Meillä harrastetaan seksiä vähintään viisi kertaa viikossa. Jos jokainen kerta olisi pari kolme tuntia, niin aika iso osa viikosta menisi siihen puuhaan. Lisäksi limakalvot olisi tärvilöillä. Siksi tyydymme noin puolen tunnin sessioihin. Tietty jos harrastaa vain harvoin niin varmaan malttaakin pari kolme tuntia harrastaa. [/quote] Meillä on seksiä joka toinen päivä. Eikä todellakaan ole limakalvot pilalla. Katsos kun naisen pitää kostua ennen sitä yhdyntää. Ja kyllä vaikka joka päivä harrastaisi seksiä niin kyllä siihen aina löytyisi se tunti kaksi. Kellä muka on iltaisin niin kiireistä ettei paria tuntia ole seksiin? Tietokone ja telkka kiinni niin jo alkaa aikaa löytymään. [/quote] Luuletko stanan tollo että pienten lasten äidillä ja isällä on varaa sulkeutua tuntikausiksi makkariin?!!!
[/quote]
Kyllä meillä ainakin on. Mitä ihmettä sä oikein illat duunaat jos ei tuntia paria ole seksiin??
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:56"]Me harrastetaan niitä yli puolen tunnin seksejä olohuoneessa illalla.... Yritän nyt sitä että teen ehkä aloitteen vähän harvemmin niin jos se auttaisi miestä jaksamaan kauemmin kun ei sen tarvitsisi edes jaksaa panna kauemmin, jos käyttäisi välillä enemmän leluja, käsiä ja suuta. ..ap
[/quote]
Kuulostaa, että miehellesi seksi käy työstä. Miksi et runkkaa vittuasi itse jos olet noin vaativa?
Miksi monella on arjenhallintan näin huonossa kunnossa ettei illalla ole tuntia paria puolison kanssa aikaa? Selviättekö elämästä muutenkaan kauhean hyvin?
Mies katsoo mieluummin kanssani iltaiain elokuvia kuin harrastaa seksiä. Se on fakta. Kyllä mieskin seksiä haluaa joskus ja tekee aloitteen, mutta silloin kesto on maksimissaan 20min. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:56"]Me harrastetaan niitä yli puolen tunnin seksejä olohuoneessa illalla.... Yritän nyt sitä että teen ehkä aloitteen vähän harvemmin niin jos se auttaisi miestä jaksamaan kauemmin kun ei sen tarvitsisi edes jaksaa panna kauemmin, jos käyttäisi välillä enemmän leluja, käsiä ja suuta. ..ap [/quote] Kuulostaa, että miehellesi seksi käy työstä. Miksi et runkkaa vittuasi itse jos olet noin vaativa?
[/quote]
Öh, seksi kuuluu parisuhteeseen ja miehenkin on tyydytettävä vaimonsa. Eihän runkkaaminen nyt ole ollenkaan sama asia kuin kunnon pano. En mä ainakaan käsillä saa sitä samaa tunnetta, mitä miehen peniksellä. Onneksi itsellä on mies joka jaksaa.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:01"]
Mies katsoo mieluummin kanssani iltaiain elokuvia kuin harrastaa seksiä. Se on fakta. Kyllä mieskin seksiä haluaa joskus ja tekee aloitteen, mutta silloin kesto on maksimissaan 20min. Ap
[/quote]
Miehesi kuulostaa itsekkäältä eikä tyydytä sängyssä muutakuin itsensä. Sun pitää vakavasti nyt puhua miehesi kanssa, että tilanteeseen on tultava muutos, muuten et jaksa. Miehen on jatkossa opeteltava tyydyttämään sinutkin. Keinoja yhdynnä pidentämiseen on vaikka millä mitalla. On vain mehestä itsestä kiinni haluaako hoitaa ongelmaa vai ei.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:56"]Me harrastetaan niitä yli puolen tunnin seksejä olohuoneessa illalla.... Yritän nyt sitä että teen ehkä aloitteen vähän harvemmin niin jos se auttaisi miestä jaksamaan kauemmin kun ei sen tarvitsisi edes jaksaa panna kauemmin, jos käyttäisi välillä enemmän leluja, käsiä ja suuta. ..ap [/quote] Kuulostaa, että miehellesi seksi käy työstä. Miksi et runkkaa vittuasi itse jos olet noin vaativa?
[/quote]
Öh, seksi kuuluu parisuhteeseen ja miehenkin on tyydytettävä vaimonsa. Eihän runkkaaminen nyt ole ollenkaan sama asia kuin kunnon pano. En mä ainakaan käsillä saa sitä samaa tunnetta, mitä miehen peniksellä. Onneksi itsellä on mies joka jaksaa.
[/quote]
Olet varmaan samaa mieltä toisinpäin? Naisten on aina tyydytettävä miehensä, joka päivä tunnin sessiolla jos mies niin haluaa. Vaikka vastentahtoisesti on annetava miehelle suuta ja pillua niin paljon kuin mies vaatii?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:01"]
[/quote]
Miehesi kuulostaa itsekkäältä eikä tyydytä sängyssä muutakuin itsensä. Sun pitää vakavasti nyt puhua miehesi kanssa, että tilanteeseen on tultava muutos, muuten et jaksa. Miehen on jatkossa opeteltava tyydyttämään sinutkin. Keinoja yhdynnä pidentämiseen on vaikka millä mitalla. On vain mehestä itsestä kiinni haluaako hoitaa ongelmaa vai ei.
[/quote] Itse yhdynnän ei tarvitsisi kestää pidempään, vaan koko session. En kuitenkaan saa yhdynnässä. Mies tuottaa mulle yleensä 1-2orkkua mutta siihen se sitten jääkin. Kovasti tuntuu jakavan mielipiteitä tämä tilanne. Varmasti monella on paskempaakin seksiä, mutta haluaisin hyvää enkä keskivertoa! Ap
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:01"]
[/quote]
[/quote]
Missä on määritelty, että 20min seksi = ongelma?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:00"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:56"]Me harrastetaan niitä yli puolen tunnin seksejä olohuoneessa illalla.... Yritän nyt sitä että teen ehkä aloitteen vähän harvemmin niin jos se auttaisi miestä jaksamaan kauemmin kun ei sen tarvitsisi edes jaksaa panna kauemmin, jos käyttäisi välillä enemmän leluja, käsiä ja suuta. ..ap [/quote] Kuulostaa, että miehellesi seksi käy työstä. Miksi et runkkaa vittuasi itse jos olet noin vaativa? [/quote] Öh, seksi kuuluu parisuhteeseen ja miehenkin on tyydytettävä vaimonsa. Eihän runkkaaminen nyt ole ollenkaan sama asia kuin kunnon pano. En mä ainakaan käsillä saa sitä samaa tunnetta, mitä miehen peniksellä. Onneksi itsellä on mies joka jaksaa. [/quote] Olet varmaan samaa mieltä toisinpäin? Naisten on aina tyydytettävä miehensä, joka päivä tunnin sessiolla jos mies niin haluaa. Vaikka vastentahtoisesti on annetava miehelle suuta ja pillua niin paljon kuin mies vaatii?
[/quote]
Kuka puhui vastentahtoisesti antamisesta yhtään mitään? Ei vastoin tahtoaan ole annettava. Mutta kun seksihalut on päällä, niin ei tulisi mielenkää lopettaa oman tyydytyksen jälkeen vaan tottakai varmistan että mieskin tyydyttyy. Siitähän tässä on kyse. Ap:n mies ryhtyy seksiin mutta ottaa vain oman tyydytyksensä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:01"] Mies katsoo mieluummin kanssani iltaiain elokuvia kuin harrastaa seksiä. Se on fakta. Kyllä mieskin seksiä haluaa joskus ja tekee aloitteen, mutta silloin kesto on maksimissaan 20min. Ap [/quote] Miehesi kuulostaa itsekkäältä eikä tyydytä sängyssä muutakuin itsensä. Sun pitää vakavasti nyt puhua miehesi kanssa, että tilanteeseen on tultava muutos, muuten et jaksa. Miehen on jatkossa opeteltava tyydyttämään sinutkin. Keinoja yhdynnä pidentämiseen on vaikka millä mitalla. On vain mehestä itsestä kiinni haluaako hoitaa ongelmaa vai ei. [/quote] Itse yhdynnän ei tarvitsisi kestää pidempään, vaan koko session. En kuitenkaan saa yhdynnässä. Mies tuottaa mulle yleensä 1-2orkkua mutta siihen se sitten jääkin. Kovasti tuntuu jakavan mielipiteitä tämä tilanne. Varmasti monella on paskempaakin seksiä, mutta haluaisin hyvää enkä keskivertoa! Ap
[/quote]
Sun pitää sanoa miehellesi, että seksin on kestettävä kauemmin, muuten et ole tyytyväinen. Sanot suoraan, että sinäkin haluat tyydytyksen.
Mies luulee että yksi orkku riittää mulle ja että kaksi on jo luksusta. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:01"] Mies katsoo mieluummin kanssani iltaiain elokuvia kuin harrastaa seksiä. Se on fakta. Kyllä mieskin seksiä haluaa joskus ja tekee aloitteen, mutta silloin kesto on maksimissaan 20min. Ap [/quote] Miehesi kuulostaa itsekkäältä eikä tyydytä sängyssä muutakuin itsensä. Sun pitää vakavasti nyt puhua miehesi kanssa, että tilanteeseen on tultava muutos, muuten et jaksa. Miehen on jatkossa opeteltava tyydyttämään sinutkin. Keinoja yhdynnä pidentämiseen on vaikka millä mitalla. On vain mehestä itsestä kiinni haluaako hoitaa ongelmaa vai ei. [/quote] Missä on määritelty, että 20min seksi = ongelma?
[/quote]
Onhan se ongelma, jos toinen osapuoli ei tyydyty. Ja kuka oikeasti harrastaa jotain 20 minuutin seksiä? Normaalisti tuo aika menee kokonaan pelkästään esileikkiin. Siihen puolen tunnin yhdyntä päälle ja ollaan jo lähelle tuntia...
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:11"]
Mies luulee että yksi orkku riittää mulle ja että kaksi on jo luksusta. Ap
[/quote]
Sun täytyy sanoa sille suoraan. Että seksin on kestettävä kauemmin. Miehen pitää nyt olla epäitsekäs eikä vain ottaa omaa tyydytystään.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:36"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:28"]Käy kyllä sääliksi kaikkia, jotka sanoo ettei ap:n kuvailema seksi olisi normaalia tai kukaan sellaista jaksaisi. Kyllä hyvässä kunnossa oleva jaksaa, vaikka olisi perhe hoidettavana ja kävisi töissä. Ei kai nyt kukaan jaksa jossain keskellä viikkoa, tollaset erityisseksit menee viikonlopuille tai muihin erityishetkiin. Mutta tätähän ei ne ymmärrä, jolle lähäri on perusasento ja kaikki muu sen ylittävä hirveetä hurjastelua seksissä :D [/quote] Turhaan siinä paukuttelet henkseleitä typerän hymiön saattelemana. Minun mielestäni ap.lla on kohtuuttomat vaatimukset siksi että hän antaa ymmärtää että jok'ikisen seksikerran pitäisi olla kolme varttia että hän olisi tyytyväinen. Niin kuin sinä seksihurjastelija itsekin myönnät ettei kukaan sellaista jaksa keskellä viikkoa. Mutta mielestäni viikonloppuna tai loma-aikaan ei ole mitenkään tavatonta että seksi kestää tuntikausia. Ja vaikka sinä tykkäät leikitellä ajatuksella, että olet ainoa joka poistuu lähetyssaarnaajasta, niin olet väärässä. Joten turhaan siinä säälittelet. [/quote] Siis häh??? Meillä on oikeasti joka ikinen seksikerta aina vähintään tunnin ja usein pidempäänkin! seksiä joka toinen päivä. Pelkkään esileikkiin menee vartti ja yhdyntä kestää joskus yli puolituntiakin. Joten älä ala sanomaan, ettei kukaan jaksa, meillä ei vartissa edes ole vielä muna sisällä. [/quote] Siis häh!!!! Tässä puhuttiin TUNTIKAUSIA kestävästä seksistä, ei tunnin sutaisusta. Harva oikeassa, haastavassa työssä käyvä viitsii keskellä viikkoa jyystää TUNTIKAUSIA siinä surullisen kapeassa välissä, joka jää lasten nukuttamisen ja kellonsoiton väliin.
[/quote]
Kyllä meillä ainakin ehditään joka toinen päivä ottamaan se 2-3 h sessio. Elämä on priorisointia. Mulle hyvä seksi on tärkeää.