Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä saanut kunnolla :(

Vierailija
04.05.2015 |

Tai no ehkä ihan suhteen alussa. Ja mies on siis ainoa seksikumppanini. Ahdistaa lukea "koko yön" tai edes "tuntikausia" kestävistä seksisessioista, kun meillä kesto on yleensä 10-15 minuuttia ja jos oikein keksin jotain spesiaalia, ehkä 45min. Ja siitäkin jää tyydyttymätön olo. Olen nykyään paremmassa kunnossa kuin nuorena, joten väsyttämiseni vaatisi oikeasti tunteja kestävää seksiä, niin sitten en tuntisi olevani koko ajan puutteessa. Mies ei todellakaan kaipaa pidempikestoista seksiä. Onko mun vain tyydyttävä tähän ja yritettävä korvata määrällä laatua ja kestoa? N35

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kaks, mutta yhteisiä ei

Vierailija
22/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kyllä sääliksi kaikkia, jotka sanoo ettei ap:n kuvailema seksi olisi normaalia tai kukaan sellaista jaksaisi. Kyllä hyvässä kunnossa oleva jaksaa, vaikka olisi perhe hoidettavana ja kävisi töissä. Ei kai nyt kukaan jaksa jossain keskellä viikkoa, tollaset erityisseksit menee viikonlopuille tai muihin erityishetkiin. Mutta tätähän ei ne ymmärrä, jolle lähäri on perusasento ja kaikki muu sen ylittävä hirveetä hurjastelua seksissä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas loistava esimerkki siitä kuinka naiset kehittelevät kohtuuttomia vaatimuksia naistenlehtien, romanttisten komedioiden ja keskustelupalstojen surrealistisen maailman inspiroimina.
Itse olen nainen, mutta teen haastavaa työtä ja harrastan paljon, samoin mieheni. Siksi olemmekin samalla aaltopituudella siitä, että seksin ei tarvitse arkena kestää varttia pidempään. Jos toimettomuuden tuomaa energiaa olisi enemmän, sitä jaksaisikin pelehtiä tuntikausia. Mutta se jääköön loma-aikoihin.

Vierailija
24/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no nykyään seksi on jotain mitä en oo ees voinu kuvitella ku edellinen oli kirjaimellisesti 3 työntöö ja vihellys :D mut kummasti sitäki jakso kattoo 6 vuotta :) et ei se seksi kaikkee merkkaa

Vierailija
25/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:19"]

Mitä oikein haluat? Koko yön kestäviä sessioita? Herää tosielämään, se on naistenlehtien todellisuutta, ei oikeaa elämää.

[/quote]

On todellisuutta. Ei tietty joka yö ,mutta toisinaan :)

Vierailija
26/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 08:44"]

Siis mikä siinä seksissä mättää ettet tyydyty? Et saa orgasmia?

[/quote]

Ei seksi ole vain orgasmia. Itse en tyytyisi lyhyeen panoon vaikka orgasmin saisinkin. Haluan nauttia itse yhdynnän tunteesta riittävän kauan.

Vierailija
27/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole koskaan ollut ongelma, että asento olisi aina sama yms. Vaan KESTO. Haluaisin saada useamman orkun ja että mies todella panostaisi sen tuottamiseen erilaisin keinoin. Koskaan en saa yhdynnässä ilman erillistä stimulointia, minkä mies kyllä hoitaa kerran tai joskus kaksi, mutta haluaisin ainakin 5!!! Ap

Vierailija
28/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:28"]Käy kyllä sääliksi kaikkia, jotka sanoo ettei ap:n kuvailema seksi olisi normaalia tai kukaan sellaista jaksaisi. Kyllä hyvässä kunnossa oleva jaksaa, vaikka olisi perhe hoidettavana ja kävisi töissä. Ei kai nyt kukaan jaksa jossain keskellä viikkoa, tollaset erityisseksit menee viikonlopuille tai muihin erityishetkiin. Mutta tätähän ei ne ymmärrä, jolle lähäri on perusasento ja kaikki muu sen ylittävä hirveetä hurjastelua seksissä :D
[/quote]

Turhaan siinä paukuttelet henkseleitä typerän hymiön saattelemana.
Minun mielestäni ap.lla on kohtuuttomat vaatimukset siksi että hän antaa ymmärtää että jok'ikisen seksikerran pitäisi olla kolme varttia että hän olisi tyytyväinen. Niin kuin sinä seksihurjastelija itsekin myönnät ettei kukaan sellaista jaksa keskellä viikkoa.
Mutta mielestäni viikonloppuna tai loma-aikaan ei ole mitenkään tavatonta että seksi kestää tuntikausia.
Ja vaikka sinä tykkäät leikitellä ajatuksella, että olet ainoa joka poistuu lähetyssaarnaajasta, niin olet väärässä. Joten turhaan siinä säälittelet.

Vierailija
29/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulmusten perheen ongelma .mistä se mahtaa johtua sun miehen kiinnostuksen puute

Vierailija
30/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:29"]

Tämä on taas loistava esimerkki siitä kuinka naiset kehittelevät kohtuuttomia vaatimuksia naistenlehtien, romanttisten komedioiden ja keskustelupalstojen surrealistisen maailman inspiroimina. Itse olen nainen, mutta teen haastavaa työtä ja harrastan paljon, samoin mieheni. Siksi olemmekin samalla aaltopituudella siitä, että seksin ei tarvitse arkena kestää varttia pidempään. Jos toimettomuuden tuomaa energiaa olisi enemmän, sitä jaksaisikin pelehtiä tuntikausia. Mutta se jääköön loma-aikoihin.

[/quote]

Ei ole kohtuutonta vaatia itselleen myös tyydytystä. Meillä arkenakin seksi kestää vähintään tunnin, usein pari kolme tuntia. Esileikki vie jo vartin, yhdyntä 15-40 min ja jälkimakoilu vartin...

Vierailija
31/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:19"]

Mitä oikein haluat? Koko yön kestäviä sessioita? Herää tosielämään, se on naistenlehtien todellisuutta, ei oikeaa elämää.

[/quote]

On todellisuutta. Ei tietty joka yö ,mutta toisinaan :)
[/quote]

No älä! Sinähän uutisen kerroit! Enpä tiennytkään kun me kaikki muut sutaisemme minuutin pimeässä peiton alla!

Vierailija
32/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:28"]Käy kyllä sääliksi kaikkia, jotka sanoo ettei ap:n kuvailema seksi olisi normaalia tai kukaan sellaista jaksaisi. Kyllä hyvässä kunnossa oleva jaksaa, vaikka olisi perhe hoidettavana ja kävisi töissä. Ei kai nyt kukaan jaksa jossain keskellä viikkoa, tollaset erityisseksit menee viikonlopuille tai muihin erityishetkiin. Mutta tätähän ei ne ymmärrä, jolle lähäri on perusasento ja kaikki muu sen ylittävä hirveetä hurjastelua seksissä :D [/quote] Turhaan siinä paukuttelet henkseleitä typerän hymiön saattelemana. Minun mielestäni ap.lla on kohtuuttomat vaatimukset siksi että hän antaa ymmärtää että jok'ikisen seksikerran pitäisi olla kolme varttia että hän olisi tyytyväinen. Niin kuin sinä seksihurjastelija itsekin myönnät ettei kukaan sellaista jaksa keskellä viikkoa. Mutta mielestäni viikonloppuna tai loma-aikaan ei ole mitenkään tavatonta että seksi kestää tuntikausia. Ja vaikka sinä tykkäät leikitellä ajatuksella, että olet ainoa joka poistuu lähetyssaarnaajasta, niin olet väärässä. Joten turhaan siinä säälittelet.

[/quote]

Siis häh??? Meillä on oikeasti joka ikinen seksikerta aina vähintään tunnin ja usein pidempäänkin! seksiä joka toinen päivä. Pelkkään esileikkiin menee vartti ja yhdyntä kestää joskus yli puolituntiakin. Joten älä ala sanomaan, ettei kukaan jaksa, meillä ei vartissa edes ole vielä muna sisällä.

Vierailija
33/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:29"]

Tämä on taas loistava esimerkki siitä kuinka naiset kehittelevät kohtuuttomia vaatimuksia naistenlehtien, romanttisten komedioiden ja keskustelupalstojen surrealistisen maailman inspiroimina. Itse olen nainen, mutta teen haastavaa työtä ja harrastan paljon, samoin mieheni. Siksi olemmekin samalla aaltopituudella siitä, että seksin ei tarvitse arkena kestää varttia pidempään. Jos toimettomuuden tuomaa energiaa olisi enemmän, sitä jaksaisikin pelehtiä tuntikausia. Mutta se jääköön loma-aikoihin.

[/quote]

Ei ole kohtuutonta vaatia itselleen myös tyydytystä. Meillä arkenakin seksi kestää vähintään tunnin, usein pari kolme tuntia. Esileikki vie jo vartin, yhdyntä 15-40 min ja jälkimakoilu vartin...
[/quote]

Mikäs siinä. Meillä harrastetaan seksiä vähintään viisi kertaa viikossa. Jos jokainen kerta olisi pari kolme tuntia, niin aika iso osa viikosta menisi siihen puuhaan. Lisäksi limakalvot olisi tärvilöillä. Siksi tyydymme noin puolen tunnin sessioihin.
Tietty jos harrastaa vain harvoin niin varmaan malttaakin pari kolme tuntia harrastaa.

Vierailija
34/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on itsekäs kun laukeaa liian nopeasti. En tajua tuota, että seksin pitäisi olla vartissa ohi. Kyllä normaaleilla ihmisillä on aikaa päivässä 1-2 h seksiin. Ei esim telkkaria tarvitse joka päivä katsoa tai olla tuntikausia av:lla. Ja seksihän virkistää, joten se vaan tuo arkeen piristystä.

Vierailija
35/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:29"] Tämä on taas loistava esimerkki siitä kuinka naiset kehittelevät kohtuuttomia vaatimuksia naistenlehtien, romanttisten komedioiden ja keskustelupalstojen surrealistisen maailman inspiroimina. Itse olen nainen, mutta teen haastavaa työtä ja harrastan paljon, samoin mieheni. Siksi olemmekin samalla aaltopituudella siitä, että seksin ei tarvitse arkena kestää varttia pidempään. Jos toimettomuuden tuomaa energiaa olisi enemmän, sitä jaksaisikin pelehtiä tuntikausia. Mutta se jääköön loma-aikoihin. [/quote] Ei ole kohtuutonta vaatia itselleen myös tyydytystä. Meillä arkenakin seksi kestää vähintään tunnin, usein pari kolme tuntia. Esileikki vie jo vartin, yhdyntä 15-40 min ja jälkimakoilu vartin... [/quote] Mikäs siinä. Meillä harrastetaan seksiä vähintään viisi kertaa viikossa. Jos jokainen kerta olisi pari kolme tuntia, niin aika iso osa viikosta menisi siihen puuhaan. Lisäksi limakalvot olisi tärvilöillä. Siksi tyydymme noin puolen tunnin sessioihin. Tietty jos harrastaa vain harvoin niin varmaan malttaakin pari kolme tuntia harrastaa.

[/quote]

Meillä on seksiä joka toinen päivä. Eikä todellakaan ole limakalvot pilalla. Katsos kun naisen pitää kostua ennen sitä yhdyntää. Ja kyllä vaikka joka päivä harrastaisi seksiä niin kyllä siihen aina löytyisi se tunti kaksi. Kellä muka on iltaisin niin kiireistä ettei paria tuntia ole seksiin? Tietokone ja telkka kiinni niin jo alkaa aikaa löytymään.

Vierailija
36/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:28"]Käy kyllä sääliksi kaikkia, jotka sanoo ettei ap:n kuvailema seksi olisi normaalia tai kukaan sellaista jaksaisi. Kyllä hyvässä kunnossa oleva jaksaa, vaikka olisi perhe hoidettavana ja kävisi töissä. Ei kai nyt kukaan jaksa jossain keskellä viikkoa, tollaset erityisseksit menee viikonlopuille tai muihin erityishetkiin. Mutta tätähän ei ne ymmärrä, jolle lähäri on perusasento ja kaikki muu sen ylittävä hirveetä hurjastelua seksissä :D [/quote] Turhaan siinä paukuttelet henkseleitä typerän hymiön saattelemana. Minun mielestäni ap.lla on kohtuuttomat vaatimukset siksi että hän antaa ymmärtää että jok'ikisen seksikerran pitäisi olla kolme varttia että hän olisi tyytyväinen. Niin kuin sinä seksihurjastelija itsekin myönnät ettei kukaan sellaista jaksa keskellä viikkoa. Mutta mielestäni viikonloppuna tai loma-aikaan ei ole mitenkään tavatonta että seksi kestää tuntikausia. Ja vaikka sinä tykkäät leikitellä ajatuksella, että olet ainoa joka poistuu lähetyssaarnaajasta, niin olet väärässä. Joten turhaan siinä säälittelet.

[/quote]

Siis häh??? Meillä on oikeasti joka ikinen seksikerta aina vähintään tunnin ja usein pidempäänkin! seksiä joka toinen päivä. Pelkkään esileikkiin menee vartti ja yhdyntä kestää joskus yli puolituntiakin. Joten älä ala sanomaan, ettei kukaan jaksa, meillä ei vartissa edes ole vielä muna sisällä.
[/quote]

Siis häh!!!! Tässä puhuttiin TUNTIKAUSIA kestävästä seksistä, ei tunnin sutaisusta.
Harva oikeassa, haastavassa työssä käyvä viitsii keskellä viikkoa jyystää TUNTIKAUSIA siinä surullisen kapeassa välissä, joka jää lasten nukuttamisen ja kellonsoiton väliin.

Vierailija
37/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi seurustella saatika olla avioliitossa miehen kanssa, joka ei halua tyydyttää minua seksuaalisesti. Tuollainen lyhyt yhdyntä on yhtä tyhjän kanssa. Kokeilkaa eri keinoja, esim mielikuvaharjoituksia, kondomeja yms. Miehesi pitää opetella pidättämään laukeamista.

Vierailija
38/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse esileikkejä kostuakseni, olen sen verran puutteessa että seksi voi alkaa aina suoraan yhdynnällä. Se toki lyhentää kestoa. Ap

Vierailija
39/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:29"] Tämä on taas loistava esimerkki siitä kuinka naiset kehittelevät kohtuuttomia vaatimuksia naistenlehtien, romanttisten komedioiden ja keskustelupalstojen surrealistisen maailman inspiroimina. Itse olen nainen, mutta teen haastavaa työtä ja harrastan paljon, samoin mieheni. Siksi olemmekin samalla aaltopituudella siitä, että seksin ei tarvitse arkena kestää varttia pidempään. Jos toimettomuuden tuomaa energiaa olisi enemmän, sitä jaksaisikin pelehtiä tuntikausia. Mutta se jääköön loma-aikoihin. [/quote] Ei ole kohtuutonta vaatia itselleen myös tyydytystä. Meillä arkenakin seksi kestää vähintään tunnin, usein pari kolme tuntia. Esileikki vie jo vartin, yhdyntä 15-40 min ja jälkimakoilu vartin... [/quote] Mikäs siinä. Meillä harrastetaan seksiä vähintään viisi kertaa viikossa. Jos jokainen kerta olisi pari kolme tuntia, niin aika iso osa viikosta menisi siihen puuhaan. Lisäksi limakalvot olisi tärvilöillä. Siksi tyydymme noin puolen tunnin sessioihin. Tietty jos harrastaa vain harvoin niin varmaan malttaakin pari kolme tuntia harrastaa.

[/quote]

Meillä on seksiä joka toinen päivä. Eikä todellakaan ole limakalvot pilalla. Katsos kun naisen pitää kostua ennen sitä yhdyntää. Ja kyllä vaikka joka päivä harrastaisi seksiä niin kyllä siihen aina löytyisi se tunti kaksi. Kellä muka on iltaisin niin kiireistä ettei paria tuntia ole seksiin? Tietokone ja telkka kiinni niin jo alkaa aikaa löytymään.
[/quote]

Varmasti on laiskanpulskealla duunarilla luppoaikaa kaksikin tuntia illassa. Meillä jotka teemme haastavaa työtä, jota joutuu joskus tuomaan kotiinkin, joilla on pieniä lapsia ja iso koti hoidettavana, lisäksi lasten ja omat harrastukset, luppoaika päivässä jää alle tuntiin.

Vierailija
40/126 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:42"]

[/quote]

[/quote]

Luuletko stanan tollo että pienten lasten äidillä ja isällä on varaa sulkeutua tuntikausiksi makkariin?!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi