Millä saada mies(tä)? nainen140kg
Olen todella avoin, nauravainen ja helposti lähestyttävä, mutta millä tai mistä nuori 19v ylipainoinen voisi löytää elämänsä tai vain yhden illan miehen?
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:26"]No viime vklp näin kaltaisesi punkeron tanssilattialla joka epätoivoisesti yritti hieroa itseään jotain mustaa miestä vasten mutta se ei oikein innostunut :'D siis se musta mieskään. Oli liian lihava
[/quote]
Kiitos tästä kultaisesta ja ajattelevaisesta kommentista! :)ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:28"]Minäkin olen ylipainoinen nainen,silti on vientiä. Tutustu rohkeasti uusiin ihmisiin! :)
[/quote]
Yritän, mutta itseäni ei kiinnosta seksuaalisesti "oman kokoiseni"...
Tekosyy jos nainen ei saa miehestä seuraa eli haistakaa paska.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:26"]No viime vklp näin kaltaisesi punkeron tanssilattialla joka epätoivoisesti yritti hieroa itseään jotain mustaa miestä vasten mutta se ei oikein innostunut :'D siis se musta mieskään. Oli liian lihava
[/quote]
[/quote]
Mikset laihduta? Näytät varmasti kamalalta noin järkyttävällä elopainolla ja olet vasta 19. Siis syötkö sä pitkin päivää jotain heseruokaa?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:32"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:28"]Minäkin olen ylipainoinen nainen,silti on vientiä. Tutustu rohkeasti uusiin ihmisiin! :) [/quote] Yritän, mutta itseäni ei kiinnosta seksuaalisesti "oman kokoiseni"...
[/quote]
Kiva, haluat hyväksyntää ja avarakatseisuutta, mutta sinulla itsellä ei ole sitä. Tiedät, että olet itse ylipainoisena mukava ja avoin ja kiva ihminen, mutta et ole valmis näkemään samaa kanssaihmisessä?
ristiriitaista, pinnallista ja tekopyhää...
Huvittavia nää yltiölihavat naiset. Kumppani pitäs olla urheilullinen ja hoikka vaikka itse muistuttaa norsua ja hädin tuskin jaksaa portaita nousta. Nyt ihan oikeesti ap!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:26"]No viime vklp näin kaltaisesi punkeron tanssilattialla joka epätoivoisesti yritti hieroa itseään jotain mustaa miestä vasten mutta se ei oikein innostunut :'D siis se musta mieskään. Oli liian lihava
[/quote]
[/quote]
Mikset laihduta? Näytät varmasti kamalalta noin järkyttävällä elopainolla ja olet vasta 19. Siis syötkö sä pitkin päivää jotain heseruokaa?
[/quote]
Masennuin nuorempana josta jälkisairaudeksi jäi ahmimishäiriö. Työstän ongelmaani ammattilaisen kanssa. Mielestäni jokaisella on oikeus seksuaalisiin haluihinsa, eikä minun mielestäni tarvitse tyytyä mieheen joka ei minua kiihota? Ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:41"]Huvittavia nää yltiölihavat naiset. Kumppani pitäs olla urheilullinen ja hoikka vaikka itse muistuttaa norsua ja hädin tuskin jaksaa portaita nousta. Nyt ihan oikeesti ap!
[/quote]
Ei tarvirse olla urheilullinen tai yltiöhoikka, mutta normaalipainoinen kiihottaa. Minä todellakin jaksa kantaa itseni, niin portaat ylös kuin myös itsevarmuuden ja -kunnioituksen :) ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:15"]
Mitä ihmettä naiset? Naiset saa kymmeniä tai satoja vastauksia netissä olevaan ilmoitukseen. Paskoilta miehiltä suurin osa, mutta valkkaamalla kyllä löytyy hyviäkin. Olen mies ja minulla on ollut vuoden verran iskurissa ilmoitus ja siihen on tullut yhdeltä homolta viesti. Eli aivan sama laittaako mies sinne ilmoitusta ollenkaan ja ilmoitus on hyvin tehty ei mikään pervo eli siinä ei voi olla syy. Lähettämiini viesteihin olen saanut pari vastausta, mutta ei niistä ole mitään sen enempää tullt. Naiset kyllä saa seuraa netistä, miehillä seuran saamiseen promillen mahdollisuus.
[/quote]
Vastasitko sä sille tyypille? Kannattaisi tarttua siihen mitä saa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:26"]No viime vklp näin kaltaisesi punkeron tanssilattialla joka epätoivoisesti yritti hieroa itseään jotain mustaa miestä vasten mutta se ei oikein innostunut :'D siis se musta mieskään. Oli liian lihava
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Masennuin nuorempana josta jälkisairaudeksi jäi ahmimishäiriö. Työstän ongelmaani ammattilaisen kanssa. Mielestäni jokaisella on oikeus seksuaalisiin haluihinsa, eikä minun mielestäni tarvitse tyytyä mieheen joka ei minua kiihota? Ap
[/quote]
Ja ne hoikat miehet ei kiinnosti sinusta. Siinäpä ratkaisu mikset miestä saa.
No kokeile tehdä laatikko, johon mahdut itse sisälle, sivuille reiät, kirjoitat niiden yläpuolelle "kiimainen muija hädässä, pane henkesi edestä!".. Viet sen johonkin torille/baarien läheisyyteen, menet itse sisälle, työnnät toiseen reikään alapääsi ja toiseen suusi, sitten vaan jäät odottamaan kun kiimaiset miehet käy kimppuun. :) ja tietysti jos arvostat monikulttuurisuutta, laitat lisätekstin "Gloryhole", niin ei ainakaan jää kielitaidon puutteesta kenelläkään tilaisuus käyttämättä!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:26"]No viime vklp näin kaltaisesi punkeron tanssilattialla joka epätoivoisesti yritti hieroa itseään jotain mustaa miestä vasten mutta se ei oikein innostunut :'D siis se musta mieskään. Oli liian lihava
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja ne hoikat miehet ei kiinnosti sinusta. Siinäpä ratkaisu mikset miestä saa.
[/quote]
On kai olemassa meiltymyksiä myös toiseen suuntaan?
Minä painan 90kg ja olen jo aikaa sitten päättänyt lakata nolaamasta itseni ja tyytyä olemaan yksin. Ennen olin vaan hiukan ylipainoinen, nyt ihan valtavan obeesi koska olen joutunut syömään isoja annoksia kortisonia pitkään.
Olen myökin todennut että laihtuminen ei enää tule tätä hommaa korjaamaan. Ihoni on tuhoutunut. Olisipa vaihdevuodet lähempänä niin ei tuntuisi niin pahalta olla yksin ja ilman seksiä.....
Suosittelen ap:lle miehen hakua kehäkolmosen ulkopuolelta (mikäli maaseutu ei ole se ehdoton turn-off). Tuppukylissä on niin suuri naisvaje että voita valita jonosta tumman ja komean uroon oitis heti.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:15"]
Mitä ihmettä naiset? Naiset saa kymmeniä tai satoja vastauksia netissä olevaan ilmoitukseen. Paskoilta miehiltä suurin osa, mutta valkkaamalla kyllä löytyy hyviäkin. Olen mies ja minulla on ollut vuoden verran iskurissa ilmoitus ja siihen on tullut yhdeltä homolta viesti. Eli aivan sama laittaako mies sinne ilmoitusta ollenkaan ja ilmoitus on hyvin tehty ei mikään pervo eli siinä ei voi olla syy. Lähettämiini viesteihin olen saanut pari vastausta, mutta ei niistä ole mitään sen enempää tullt. Naiset kyllä saa seuraa netistä, miehillä seuran saamiseen promillen mahdollisuus.
[/quote]
Vastasitko sä sille tyypille? Kannattaisi tarttua siihen mitä saa.
[/quote]
Sille homolle vai? Joo vastasin, että etsin naista.
Onko suosituksia näistä maaseutukylistä ja -kaupungeista, joissa lihavaa naista voisi onnistaa? :D Alan heti suunnittelemaan kesälomareissua...
Vaatimuksena on hyvä hygienia ja reiättömät vaatteet, sekä vihertävä asenne mielellään.
t. 110 kg ja yksin jo 7 vuotta
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:06"]
Onko suosituksia näistä maaseutukylistä ja -kaupungeista, joissa lihavaa naista voisi onnistaa? :D Alan heti suunnittelemaan kesälomareissua...
Vaatimuksena on hyvä hygienia ja reiättömät vaatteet, sekä vihertävä asenne mielellään.
[/quote]
Reiättömät vaatteet, miten miesparka saa ne ylleen? Taitaa tehdä mieli alastonta ukkoa :-)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:06"]
[/quote]
Lähdet vaan viitostietä pohjoiseen. Vaikkapa Pohjois-Savossa (Kuopiota kenties vaille) kaikki taajamat. On valinnanvaraa joka lähtöön. Sinne vaan Kiuruveen/Iisalamen tanssikuppiloihin, löytyy pitkää lyhyttä paksua ohutta tummaa vaaleeta köyhää rikasta kaljua karvaista vanhaa nuorta miestä. Erityisesti suosittelen kyseisten kylien kesätapahtumia, Oluset ja Iskelmäviikko. Myös Sonkajärven Eukonkanto vetää väkeä mutta on jo saanut vähän liikaakin mainetta ja ulkomaiset kilpasiskot ovat "löytäneet" tämän apajan.
You'll never walk alone!
Äh. Panoseuraa löytyy netistä, ja mahdollisesti muutakin. Kannattaa pelata avoimin kortein: kokovartalokuva (vaatteet päällä) ilmoitukseen, niin ei tule yllätyksiä. Painoa ei tarvitse kertoa, tosi harva tajuaa miltä 140 kg näyttää, mutta numero voi pelästyttää. 19-vuotiaana vielä moni poika haluaa sen hoikan ihannemisukan, mutta kun ikää tulee muutama vuosi lisää, niin naismaku lavenee ja muutkin naiset alkavat kelvata.
Minäkin olen ylipainoinen nainen,silti on vientiä. Tutustu rohkeasti uusiin ihmisiin! :)