Millä saada mies(tä)? nainen140kg
Olen todella avoin, nauravainen ja helposti lähestyttävä, mutta millä tai mistä nuori 19v ylipainoinen voisi löytää elämänsä tai vain yhden illan miehen?
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:56"]
38, kuvaile itseäs vähän ja kerro, millainen olet :)
-se yh
[/quote]
40+, sanavalmis, humoristinen, tykkään käydä ulkona syömässä, matkustella, viettää aikaa kumppanin seurassa kun sellainen on. Alkoholi ei maistu paitsi viini ruokajuomana tai lasi juhlatilaisuuksissa, en polta, ei lapsia eikä vaimoa piilossa :-)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:56"]
-se yh
[/quote]
40+, sanavalmis, humoristinen, tykkään käydä ulkona syömässä, matkustella, viettää aikaa kumppanin seurassa kun sellainen on. Alkoholi ei maistu paitsi viini ruokajuomana tai lasi juhlatilaisuuksissa, en polta, ei lapsia eikä vaimoa piilossa :-)
[/quote]
awww onko täällä syntymässä rakkaustarina?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:45"]
Masennuin nuorempana josta jälkisairaudeksi jäi ahmimishäiriö. Työstän ongelmaani ammattilaisen kanssa. Mielestäni jokaisella on oikeus seksuaalisiin haluihinsa, eikä minun mielestäni tarvitse tyytyä mieheen joka ei minua kiihota? Ap
[/quote]
Kokeile harrastuksien kautta. Vähemmän stressaavaa kun tilanteessa ei ykkösajatuksena ole seuranhaku vaan joku ihan muu juttu. Pääset harrastamaan sosiaalista kontaktia miesten kanssa siten, että tutustumistilanteetkin ovat helpompia.
Jos ahmimisen jäljiltä on kehittynyt armoton ruokahalu niin II - tyypin diabeetikkojen käyttämä Victoza voisi olla avuksi. Puoliannoksena (yksi 0.6 ml pistos päivässä) otettunakin se tuo kylläisyyden tunteen paljon tavanomaista pienemmillä ruoka-annoksilla ja tekee painonhallinnasta helpompaa. Olen katsellut läheltä kuinka kilot lähtevät putoamaan.
Muista että 19 vuotias nainen on vielä todella nuori. Sinulla on aikaa eli ei kannata stressata juuri tuosta asiasta. Muutaman vuoden kuluessa olet saanut painon hallintaan eikä se enää hallitse seksielämääsi. Missään nimessä en suosittele ottamaan miestä mistä vain kiinni saat pelkän seksin vuoksi. Huono parisuhde tekee elämästä naiselle kurjempaa kuin mitä on eläminen ilman parisuhdetta.
Miten olisi laihduttaminen? Ihan vain itsesi takia. Saisit monta lisävuotta ja välttyisit ikäviltä sairauksilta.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:05"]
-se yh
[/quote]
[/quote]
Ai kamala, kuulostaa ok! Jos emme kohtaa, toivon, että kohtaat kivan naisen!
Laihduttamista olen yrittänyt, ja nyt kun mieli muuten alkaa tervehtymään koettelemuksiltaan on helpompi alkaa ajatella itseä kokonaisvaltaisemmin. Laihdutus ei ole syömishäiriöiselle ihan niin helppoa. Ongelmani ei ole edes halu syödä, vaan "pakko". Se ei kohdistu ruokaan vaan makeaan. Mieleni ei edes tee suklaata yms, päinvastoin kuvottaa, mutta silti "pakko" syödä. Siitä kiloni johtuu. Olen mielestäni pääässyt jo pitkälle kun tiedostan tilanteeni. Tätä kuitenkin jatkunu jo noin 5-6 vuotta. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:37"]
160cm/58kg/pitkät vaaleat hiukset/normaali naama enkä ole ikinä seurustellut. Että ei tämä ole helppoa, ei...
[/quote]
Asutko jossain syrjässä?
[/quote]
Asun eurooppalaisessa yli miljoonan ihmisen kaupungissa. Tapaan uusia ihmisiä lähes viikottain, ja esimerkiksi viime vuoden aikana olen pyytänyt kolmea miestä ulos. Sanoivat ei. Jotain minussa on pahasti vikana, mutta en tiedä mikä :(.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:15"]Laihduttamista olen yrittänyt, ja nyt kun mieli muuten alkaa tervehtymään koettelemuksiltaan on helpompi alkaa ajatella itseä kokonaisvaltaisemmin. Laihdutus ei ole syömishäiriöiselle ihan niin helppoa. Ongelmani ei ole edes halu syödä, vaan "pakko". Se ei kohdistu ruokaan vaan makeaan. Mieleni ei edes tee suklaata yms, päinvastoin kuvottaa, mutta silti "pakko" syödä. Siitä kiloni johtuu. Olen mielestäni pääässyt jo pitkälle kun tiedostan tilanteeni. Tätä kuitenkin jatkunu jo noin 5-6 vuotta. Ap
[/quote]
Mikä pakko? Siis ei tee mieli mutta on pakko?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:15"]
160cm/58kg/pitkät vaaleat hiukset/normaali naama enkä ole ikinä seurustellut. Että ei tämä ole helppoa, ei...
[/quote]
Asutko jossain syrjässä?
[/quote]
Asun eurooppalaisessa yli miljoonan ihmisen kaupungissa. Tapaan uusia ihmisiä lähes viikottain, ja esimerkiksi viime vuoden aikana olen pyytänyt kolmea miestä ulos. Sanoivat ei. Jotain minussa on pahasti vikana, mutta en tiedä mikä :(.
[/quote]
Hei pls kolme ei ole mikään määrä. Kysy useammin
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:15"]
[/quote]
Asutko jossain syrjässä?
[/quote]
[/quote]
Suurkaupungeissa miehiä on aina vähemmän kuin naisia joten he ns.valkkaavat?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:12"]
-se yh
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pidetään huoli, että kohdataan..loin sähköpostin johon voit kirjoittaa jos uskallat :-)
38
Säälittää vähän ap kun hänen ketjunsa muuttui ei-lihavien seuranhauksi ja voivotteluksi.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:12"]
-se yh
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pidetään huoli, että kohdataan..loin sähköpostin johon voit kirjoittaa jos uskallat :-)
38
[/quote]
ahahahahja toi säpo. Reps ja kops. Jos päädytte yhteen niin tulkaa kertomaan!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:25"]Säälittää vähän ap kun hänen ketjunsa muuttui ei-lihavien seuranhauksi ja voivotteluksi.
[/quote]
no onhan tässä vaikka mitä ehdotettu ja lohdutettu mutta ei kelpaa
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:23"]
-se yh
[/quote]
[/quote]
[/quote]
38
[/quote]
Apuva :), ehkä mä vielä uskallan... ehkä mäkin väsään sitten s-postin... ehkä
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:15"] Mitä ihmettä naiset? Naiset saa kymmeniä tai satoja vastauksia netissä olevaan ilmoitukseen. Paskoilta miehiltä suurin osa, mutta valkkaamalla kyllä löytyy hyviäkin. Olen mies ja minulla on ollut vuoden verran iskurissa ilmoitus ja siihen on tullut yhdeltä homolta viesti. Eli aivan sama laittaako mies sinne ilmoitusta ollenkaan ja ilmoitus on hyvin tehty ei mikään pervo eli siinä ei voi olla syy. Lähettämiini viesteihin olen saanut pari vastausta, mutta ei niistä ole mitään sen enempää tullt. Naiset kyllä saa seuraa netistä, miehillä seuran saamiseen promillen mahdollisuus. [/quote] Onko sulla kuva? [/quote] Oli ja ei alastonkuva, koska olen antanut itseni ymmärtää, että naiset ei ole niin kiinnostuneita stondaavasta peniksestä eli se karkoittaa enemmän mitä houkuttaa. Kuvassa olin minä bokserit jalassa ja kasvot pois rajattuna. Olen pitkä ja hoikka ja ehkä jopa vähän lihaksikas. Otin ilmoituksen pois, koska eipä tuosta ollut mitään hyötyä.
[/quote] Mä kaipaan juuri niitä kullikuvia. Naamanrajaus pois on tietty huono kanssa.
[/quote]
Ootkin ällöttävä lumppu. Lihavakin vielä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:23"]
-se yh
[/quote]
[/quote]
[/quote]
38
[/quote]
Apuva :), ehkä mä vielä uskallan... ehkä mäkin väsään sitten s-postin... ehkä
[/quote]
Ok, väsäät jos uskallat, tämän lähemmäksi kotoa hakemista en pääse, kun en tiedä missä asut ;-)
38
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:15"] Mitä ihmettä naiset? Naiset saa kymmeniä tai satoja vastauksia netissä olevaan ilmoitukseen. Paskoilta miehiltä suurin osa, mutta valkkaamalla kyllä löytyy hyviäkin. Olen mies ja minulla on ollut vuoden verran iskurissa ilmoitus ja siihen on tullut yhdeltä homolta viesti. Eli aivan sama laittaako mies sinne ilmoitusta ollenkaan ja ilmoitus on hyvin tehty ei mikään pervo eli siinä ei voi olla syy. Lähettämiini viesteihin olen saanut pari vastausta, mutta ei niistä ole mitään sen enempää tullt. Naiset kyllä saa seuraa netistä, miehillä seuran saamiseen promillen mahdollisuus. [/quote] Onko sulla kuva? [/quote] Oli ja ei alastonkuva, koska olen antanut itseni ymmärtää, että naiset ei ole niin kiinnostuneita stondaavasta peniksestä eli se karkoittaa enemmän mitä houkuttaa. Kuvassa olin minä bokserit jalassa ja kasvot pois rajattuna. Olen pitkä ja hoikka ja ehkä jopa vähän lihaksikas. Otin ilmoituksen pois, koska eipä tuosta ollut mitään hyötyä.
[/quote] Mä kaipaan juuri niitä kullikuvia. Naamanrajaus pois on tietty huono kanssa.
[/quote]
Taidat olla kullinkuva halusi kanssa vähemmistössä naisena. Naamaa en kyllä mistään hinnasta paljasta seksiseuranhaku sivustolla. Ehkä pitäisi tehdä kaksi ilmoitusta toinen kullikuvalla ja toinen vain vartalokuvalla.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:41"]