Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä saada mies(tä)? nainen140kg

Vierailija
03.05.2015 |

Olen todella avoin, nauravainen ja helposti lähestyttävä, mutta millä tai mistä nuori 19v ylipainoinen voisi löytää elämänsä tai vain yhden illan miehen?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:41"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:15"] Mitä ihmettä naiset? Naiset saa kymmeniä tai satoja vastauksia netissä olevaan ilmoitukseen. Paskoilta miehiltä suurin osa, mutta valkkaamalla kyllä löytyy hyviäkin. Olen mies ja minulla on ollut vuoden verran iskurissa ilmoitus ja siihen on tullut yhdeltä homolta viesti. Eli aivan sama laittaako mies sinne ilmoitusta ollenkaan ja ilmoitus on hyvin tehty ei mikään pervo eli siinä ei voi olla syy. Lähettämiini viesteihin olen saanut pari vastausta, mutta ei niistä ole mitään sen enempää tullt. Naiset kyllä saa seuraa netistä, miehillä seuran saamiseen promillen mahdollisuus. [/quote] Onko sulla kuva? [/quote] Oli ja ei alastonkuva, koska olen antanut itseni ymmärtää, että naiset ei ole niin kiinnostuneita stondaavasta peniksestä eli se karkoittaa enemmän mitä houkuttaa. Kuvassa olin minä bokserit jalassa ja kasvot pois rajattuna. Olen pitkä ja hoikka ja ehkä jopa vähän lihaksikas. Otin ilmoituksen pois, koska eipä tuosta ollut mitään hyötyä. [/quote] Mä kaipaan juuri niitä kullikuvia. Naamanrajaus pois on tietty huono kanssa. [/quote] Ootkin ällöttävä lumppu. Lihavakin vielä.

[/quote] Aivan, enkä edes vapaa.  Mielenkiinnosta vaan katselen.

Vierailija
82/85 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:56"]

38, kuvaile itseäs vähän ja kerro, millainen olet :)

-se yh

[/quote]

40+, sanavalmis, humoristinen, tykkään käydä ulkona syömässä, matkustella, viettää aikaa kumppanin seurassa kun sellainen on. Alkoholi ei maistu paitsi viini ruokajuomana tai lasi juhlatilaisuuksissa, en polta, ei lapsia eikä vaimoa piilossa :-)

[/quote]

Ai kamala, kuulostaa ok! Jos emme kohtaa, toivon, että kohtaat kivan naisen!

[/quote]

Pidetään huoli, että kohdataan..loin sähköpostin johon voit kirjoittaa jos uskallat :-)

uskaltaakoavmamma@elisanet.fi

38

[/quote]

Apuva :), ehkä mä vielä uskallan... ehkä mäkin väsään sitten s-postin... ehkä

[/quote]

Ok, väsäät jos uskallat, tämän lähemmäksi kotoa hakemista en pääse, kun en tiedä missä asut ;-)

38

[/quote]

Olet hauska, ja totta, mutta olen vähän pelkuri...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:41"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:15"] Mitä ihmettä naiset? Naiset saa kymmeniä tai satoja vastauksia netissä olevaan ilmoitukseen. Paskoilta miehiltä suurin osa, mutta valkkaamalla kyllä löytyy hyviäkin. Olen mies ja minulla on ollut vuoden verran iskurissa ilmoitus ja siihen on tullut yhdeltä homolta viesti. Eli aivan sama laittaako mies sinne ilmoitusta ollenkaan ja ilmoitus on hyvin tehty ei mikään pervo eli siinä ei voi olla syy. Lähettämiini viesteihin olen saanut pari vastausta, mutta ei niistä ole mitään sen enempää tullt. Naiset kyllä saa seuraa netistä, miehillä seuran saamiseen promillen mahdollisuus. [/quote] Onko sulla kuva? [/quote] Oli ja ei alastonkuva, koska olen antanut itseni ymmärtää, että naiset ei ole niin kiinnostuneita stondaavasta peniksestä eli se karkoittaa enemmän mitä houkuttaa. Kuvassa olin minä bokserit jalassa ja kasvot pois rajattuna. Olen pitkä ja hoikka ja ehkä jopa vähän lihaksikas. Otin ilmoituksen pois, koska eipä tuosta ollut mitään hyötyä. [/quote] Mä kaipaan juuri niitä kullikuvia. Naamanrajaus pois on tietty huono kanssa. [/quote] Taidat olla kullinkuva halusi kanssa vähemmistössä naisena. Naamaa en kyllä mistään hinnasta paljasta seksiseuranhaku sivustolla. Ehkä pitäisi tehdä kaksi ilmoitusta toinen kullikuvalla ja toinen vain vartalokuvalla.

[/quote]Mä oon onnellisesti naimisissa, mutta miettinyt kyllä mitä tekisin jos olisin vapaa. Kullikuvalla varustetulle vastaisin.

Vierailija
84/85 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:43"]

Olet hauska, ja totta, mutta olen vähän pelkuri...

[/quote]

No problem, laitat jos uskallat ja lähdetään siitä. Jos laitat, niin säästät junalipun landelle kesällä, kun nähdään keskustassa ja sitten ei tarvitse enää matkailla :-)

38

Vierailija
85/85 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 38, onnistuinko? Vai onko jo moni muukin laittanut postia?