Minkälainen ihminen äänestää Paavo Arhinmäkeä?
Minkälainen äänestäjä haluaa Arhinmäen eduskuntaan?
Kommentit (25)
Paavon blogista: "taide ja ympäristö" eli sellainen henkilö, jonka mielestä taide on ensimmäisenä valtionjohtamisessa. :D
Minä äänestäisin mutta väärä vaalipiiri. Ihana normaali mies. Tykkään. :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:58"]Minä äänestäisin mutta väärä vaalipiiri. Ihana normaali mies. Tykkään. :)
[/quote]
Tällaisilla kriteereillä äänestävä "Noku se on niin kuumis ja ihana nallekarhu ja skeittaa kans <3"
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:58"]Minä.
[/quote]
Mikälainen olet?
Tavallista elämää viettävä.
Mulla ainakin vasemmistoliitto sai äänen.
Venäjää puhuva karvainen kirjastonhoitaja jonka naapurissa asuu yksi juoppo ja kolme pontikankeittäjää. Todennäköisesti vihreät sukat ja solmio
On ilmeisesti opiskelijoiden suosiossa. Minäkin äänestin viime vaaleissa mutta nyt äänestin toista. Terv. "Ihan fiksu" akateeminen nainen. Paavo on ihan hyvä valinta. Pieni epäporvarillisuus on oikein sopivaa.
Minä äänestin pressanvaaleissa :)
Perustyhmä, johon uppoaa retoriikka ilman varsinaista asiasisältöä. Pätee vasemmiston äänestäjiin yleensäkin: arvot ovat tärkeämpiä kuin teot ja faktat
Samanlainen kuin itse ehdokaskin, eli törppö pahvinaama
Viime vaaleissa kaveri äänesti Arhinmäkeä siksi, että oli hänen mielestään komea.. Nyt äänesti kokoomusta vaikka koko lapsuutensa ja nuoruutensa perhe oli todella köyhä, ei riittänyt rahat lukiokirjoihin ja makaronia vedettiin puolet kuusta. Opiskeli paskan ammatin ja tekee osa-aikaista. Ei ymmärrä...
Maltillinen ei-fundamentalistinen löysimys kuppari.