Millä saada mies(tä)? nainen140kg
Olen todella avoin, nauravainen ja helposti lähestyttävä, mutta millä tai mistä nuori 19v ylipainoinen voisi löytää elämänsä tai vain yhden illan miehen?
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:06"]
Onko suosituksia näistä maaseutukylistä ja -kaupungeista, joissa lihavaa naista voisi onnistaa? :D Alan heti suunnittelemaan kesälomareissua...
Vaatimuksena on hyvä hygienia ja reiättömät vaatteet, sekä vihertävä asenne mielellään.
t. 110 kg ja yksin jo 7 vuotta
[/quote]
Lähdet vaan viitostietä pohjoiseen. Vaikkapa Pohjois-Savossa (Kuopiota kenties vaille) kaikki taajamat. On valinnanvaraa joka lähtöön. Sinne vaan Kiuruveen/Iisalamen tanssikuppiloihin, löytyy pitkää lyhyttä paksua ohutta tummaa vaaleeta köyhää rikasta kaljua karvaista vanhaa nuorta miestä. Erityisesti suosittelen kyseisten kylien kesätapahtumia, Oluset ja Iskelmäviikko. Myös Sonkajärven Eukonkanto vetää väkeä mutta on jo saanut vähän liikaakin mainetta ja ulkomaiset kilpasiskot ovat "löytäneet" tämän apajan.
You'll never walk alone!
[/quote]
Ohis kiittää ja kuittaa, tiedän nyt, minne suuntaan kesällä!
t. kahden teinin yh, 172/72/44 ja pk-seudulla ei vientiä, ei yhtään
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:17"]Äh. Panoseuraa löytyy netistä, ja mahdollisesti muutakin. Kannattaa pelata avoimin kortein: kokovartalokuva (vaatteet päällä) ilmoitukseen, niin ei tule yllätyksiä. Painoa ei tarvitse kertoa, tosi harva tajuaa miltä 140 kg näyttää, mutta numero voi pelästyttää. 19-vuotiaana vielä moni poika haluaa sen hoikan ihannemisukan, mutta kun ikää tulee muutama vuosi lisää, niin naismaku lavenee ja muutkin naiset alkavat kelvata.
[/quote]
Kiitos! Enkä edes ole se ensimmäinen mielikuva tuosta 140kg, massa jakautunut silleen etten näytä "kuin" ehkä 100kg. Kunnioitan ja arvostan itseäni ja luotan siihen, että vielä joku päivä joku muukin. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:15"]
Mitä ihmettä naiset? Naiset saa kymmeniä tai satoja vastauksia netissä olevaan ilmoitukseen. Paskoilta miehiltä suurin osa, mutta valkkaamalla kyllä löytyy hyviäkin. Olen mies ja minulla on ollut vuoden verran iskurissa ilmoitus ja siihen on tullut yhdeltä homolta viesti. Eli aivan sama laittaako mies sinne ilmoitusta ollenkaan ja ilmoitus on hyvin tehty ei mikään pervo eli siinä ei voi olla syy. Lähettämiini viesteihin olen saanut pari vastausta, mutta ei niistä ole mitään sen enempää tullt. Naiset kyllä saa seuraa netistä, miehillä seuran saamiseen promillen mahdollisuus.
[/quote] Onko sulla kuva?
Joskus luulin että kyllä lihavakin voi kumppanin löytää jos vain on avoin eikä vaatimukset ole todella korkealla. Eipä se ole niin, ellei todellakin käy hyvä tuuri. Mietin monesti mikä on se maaginen raja, jonka alle pitäisi laihtua että kelpaisin omanikäiselle enkä 30 vuotta vanhemmalle laitapuolen kulkijalle.. T: 115 kg eikä ikinä poikaystävää.
160cm/58kg/pitkät vaaleat hiukset/normaali naama enkä ole ikinä seurustellut. Että ei tämä ole helppoa, ei...
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:19"]
Onko suosituksia näistä maaseutukylistä ja -kaupungeista, joissa lihavaa naista voisi onnistaa? :D Alan heti suunnittelemaan kesälomareissua...
Vaatimuksena on hyvä hygienia ja reiättömät vaatteet, sekä vihertävä asenne mielellään.
[/quote]
Lähdet vaan viitostietä pohjoiseen. Vaikkapa Pohjois-Savossa (Kuopiota kenties vaille) kaikki taajamat. On valinnanvaraa joka lähtöön. Sinne vaan Kiuruveen/Iisalamen tanssikuppiloihin, löytyy pitkää lyhyttä paksua ohutta tummaa vaaleeta köyhää rikasta kaljua karvaista vanhaa nuorta miestä. Erityisesti suosittelen kyseisten kylien kesätapahtumia, Oluset ja Iskelmäviikko. Myös Sonkajärven Eukonkanto vetää väkeä mutta on jo saanut vähän liikaakin mainetta ja ulkomaiset kilpasiskot ovat "löytäneet" tämän apajan.
You'll never walk alone!
[/quote]
[/quote]
Höpsis, noissa numeroissa se ei ainakaan oo, mä veisin sut mielellään ulos
mies pk-seutu
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:15"]
Mitä ihmettä naiset? Naiset saa kymmeniä tai satoja vastauksia netissä olevaan ilmoitukseen. Paskoilta miehiltä suurin osa, mutta valkkaamalla kyllä löytyy hyviäkin. Olen mies ja minulla on ollut vuoden verran iskurissa ilmoitus ja siihen on tullut yhdeltä homolta viesti. Eli aivan sama laittaako mies sinne ilmoitusta ollenkaan ja ilmoitus on hyvin tehty ei mikään pervo eli siinä ei voi olla syy. Lähettämiini viesteihin olen saanut pari vastausta, mutta ei niistä ole mitään sen enempää tullt. Naiset kyllä saa seuraa netistä, miehillä seuran saamiseen promillen mahdollisuus.
[/quote] Onko sulla kuva?
[/quote]
Oli ja ei alastonkuva, koska olen antanut itseni ymmärtää, että naiset ei ole niin kiinnostuneita stondaavasta peniksestä eli se karkoittaa enemmän mitä houkuttaa. Kuvassa olin minä bokserit jalassa ja kasvot pois rajattuna. Olen pitkä ja hoikka ja ehkä jopa vähän lihaksikas. Otin ilmoituksen pois, koska eipä tuosta ollut mitään hyötyä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:33"]
Joskus luulin että kyllä lihavakin voi kumppanin löytää jos vain on avoin eikä vaatimukset ole todella korkealla. Eipä se ole niin, ellei todellakin käy hyvä tuuri. Mietin monesti mikä on se maaginen raja, jonka alle pitäisi laihtua että kelpaisin omanikäiselle enkä 30 vuotta vanhemmalle laitapuolen kulkijalle.. T: 115 kg eikä ikinä poikaystävää.
[/quote]
Eipä se siitä painostakaan ole kiinni. Se on se kokonaisvaikutelma/-kuva joka ihmisestä tulee, loppu on ihan silkkaa onnenkauppaa.
t. 58kg, ei ikinä edes treffejä
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:37"]
160cm/58kg/pitkät vaaleat hiukset/normaali naama enkä ole ikinä seurustellut. Että ei tämä ole helppoa, ei...
[/quote]
Asutko jossain syrjässä?
Mulla on se ongelma että mulle kirjoittavat miehet haluavat vain seksiä. Laitoin profiiliin että tositarkoituksella.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:39"]
[/quote]
You'll never walk alone!
[/quote]
[/quote]
mies pk-seutu
[/quote]
Kiva kuulla, harmi ettei olla törmätty missään :) Sehän se mun ongelma ehkä onkin, olen jämähtänyt kotiin liiaksi. Lapsista piti pitää huolta eron jälkeen, joten totuin olemaan vain kotona ja roudarina, enää ne ei tarvii mua samoin, mutta eipä itsekään tule lähdettyä minnekään. Niin, eikä mun naama mikään liian nätti ole...
Eiköhän jollekin pitkään puutteessa olleelle megaläskikin kelpaa, reiän etsintään voi tosin vierähtää tovi.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:39"]
[/quote]
You'll never walk alone!
[/quote]
[/quote]
mies pk-seutu
[/quote]
Kiva kuulla, harmi ettei olla törmätty missään :) Sehän se mun ongelma ehkä onkin, olen jämähtänyt kotiin liiaksi. Lapsista piti pitää huolta eron jälkeen, joten totuin olemaan vain kotona ja roudarina, enää ne ei tarvii mua samoin, mutta eipä itsekään tule lähdettyä minnekään. Niin, eikä mun naama mikään liian nätti ole...
[/quote]
Joo, jos ei missään käy, niin ei voi törmätä ;-) Tule jonnekin, niin tavataan
38
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:04"]
Sama ongelma ja kiloja 55. Tai oikeastaan ei mitään ongelmaa vaikkei miehiä näykään ;) Mitäpä niistä.
[/quote]
Täh? Olet avoin nauravainen ja helposti lähestyttä 19v 55kg nainen ja et löydä miestä? Autiolla saarella kenties?
[/quote]
Hah mulla sama täysin sama tilanne. Olen 19, 165/55 ja naamasta keskivertoa nätimpi. Luonteeltani iloinen mutta eipä sili niitä jätkiä näy. Prkl :D :D
Mitäpä jos laihduttaisit? Painat saman verran kuin kolme normaalipainoista naista yhteensä.
38, kuvaile itseäs vähän ja kerro, millainen olet :)
-se yh
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:04"] Sama ongelma ja kiloja 55. Tai oikeastaan ei mitään ongelmaa vaikkei miehiä näykään ;) Mitäpä niistä. [/quote] Täh? Olet avoin nauravainen ja helposti lähestyttä 19v 55kg nainen ja et löydä miestä? Autiolla saarella kenties? [/quote] Hah mulla sama täysin sama tilanne. Olen 19, 165/55 ja naamasta keskivertoa nätimpi. Luonteeltani iloinen mutta eipä sili niitä jätkiä näy. Prkl :D :D
[/quote]
Sä olet niin kaunis, että ne ei uskalla? nuoria miehiä ujostuttaa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:04"] Sama ongelma ja kiloja 55. Tai oikeastaan ei mitään ongelmaa vaikkei miehiä näykään ;) Mitäpä niistä. [/quote] Täh? Olet avoin nauravainen ja helposti lähestyttä 19v 55kg nainen ja et löydä miestä? Autiolla saarella kenties? [/quote] Hah mulla sama täysin sama tilanne. Olen 19, 165/55 ja naamasta keskivertoa nätimpi. Luonteeltani iloinen mutta eipä sili niitä jätkiä näy. Prkl :D :D
[/quote]
Sä olet niin kaunis, että ne ei uskalla? nuoria miehiä ujostuttaa.
[/quote]
Hahah en todellakaan ole mikään Angelina Jolie. Enemmänkin napurityttömäinen. Vaaleat hiukset, isot siniset silmät ja kapeat kasvot. Kyllähän se vähän paskalta tuntuu kun kaikki muut kaveriporukasta seurustelee ja itse on ihan yksin :(
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:10"]
[/quote]
Reiättömät vaatteet, miten miesparka saa ne ylleen? Taitaa tehdä mieli alastonta ukkoa :-)
[/quote]
Oho, no tarkoitan _ehjiä_vaatteita, selvennykseksi.
28