Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua seurustella :(

Vierailija
03.05.2015 |

Olemme tapailleet pari kuukautta ja mielestäni suhde on kehittynyt hyvin. Eilen juteltiin ja mies yllättäen sanoi, ettei halua seurustella vaan on tyytyväinen nykytilaan, mikä tarkoittaa yöpymistä jomman kumman luona pari kertaa viikossa. Olin todella pettynyt, sillä olin jo ehtinyt haaveilla yhteisestä kodista, kihloista ja jopa perheen perustamisesta. 

Pelkkää seksisuhdetta en halua, mutta toisaalta seksi on oikein hyvää... Pitäisiko jo alkaa katselemaan muita vaihtoehtoja vai roikkua vielä tässä ja odottaa että mies muuttaa mielensä? Apua!!!

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää tuohon roikkumaan. Varsinkin jos perheen perustamisesta haaveilet niin vaikka mies jossain vaiheessa saattaisi (huom saattaisi) muuttaa mielensä seurustelun suhteen niin tuskin on yhtään sen innokkaampi suhdetta syventämään tulevaisuudessakaan. Lapsia et tuon miehen kanssa saa kuin vahingossa ja jos niin käy niin tuskin ns kasvaa isäksi vaan yksin jäät.

Vierailija
2/105 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuskin tulee muuttamaan mieltään, ainakaan sinun kanssasi ei halua mitään vakavampaa. Paras siis lähteä omille teillenne jo nyt, kun tulevaisuudentoiveenne eroavat noin radikaalisti. Uutta matoa koukkuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiähän tuo mies vain haluaa. Tee omat johtopäätöksesi.

Vierailija
4/105 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa se mies seurustella, mutta ei sinun kanssasi. Sinä olet pelkkä pano.

Vierailija
5/105 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet miehelle rehellisyydestä. 

Jos haluat perheen, etsi mies joka haluaa samaa. Aikaa ei kannata tuhlata vakipanon kanssa.

Vierailija
6/105 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse roikuin typeryyttäni tuollaisen miehen kanssa on-off-suhteessa yli 4 vuotta ja toivoin hänen muuttavan mielensä. Never again!

Kokemuksesta voin sanoa, että laita jutulle piste välittömästi, kun se vielä on melko helppoa. Se toki sattuu hetken, mutta haluat varmaan ennemmin elää sinkkuna ja vapaana tapaamaan unelmiesi miehen kuin haaskata aikaasi väärään tyyppiin, joka selvästikin vain haluaa käyttää sinua hyväkseen.

Voin luvata, että tuon miehen heivaaminen on yksi elämäsi parhaista päätöksistä. Itse koin aivan suunnattoman helpotuksen tunteen poistettuani tällaisen miehen kokonaan elämästäni...ja 3 kuukauden kuluttua siitä löysinkin nykyisen mieheni, joka on kaikkea, mitä olen ikinä halunnut!

Älä tyydy yhtään vähempään kuin mitä olet etsimässä!

Vierailija
7/105 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pari tuntia sitten. Mietin asiaa koko päivän ja ero alkoi tuntua ainoalta oikealta vaihtoehdolta. Mies ei suuremmin vastustellut asiaa, mikä oli selvä merkki siitä että tein oikein. Nyt on samaan aikaan helpottunut mutta todella surullinen olo...

-ap

Vierailija
8/105 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikean ratkaisun. Olo helpottaa ajan myötä.

Vierailija
9/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:16"]Ei mutta oikeasti, tietääkö joku parin kuukauden hengailun jälkeen, että tässä mennään kihloihin ja aletaan lapsia laittamaan? En minäkään naisena haluaisi, että ihminen, jonka olen vain parisen kuukautta tuntenut alkaisi vaatimaan jotain loppuelämän sitoumuksia! Jotenkin tuntuu kummalliselta tämä, että ihmissuhteille ei anneta aikaa kehittyä, vaan niistä pitäisi pystyä sopimaan kuten työsopimuksesta tai muusta virallisesta... [/quote] Kyllä sen tietää.

[/quote]

Ja varsinkin sen tietää, jos niitä vauvoja tai kihloja ei siihen suhteeseen ole tulossa. Ei nyt eikä myöhemmin.

Vierailija
10/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:45"]

Älä jää tuohon roikkumaan. Varsinkin jos perheen perustamisesta haaveilet niin vaikka mies jossain vaiheessa saattaisi (huom saattaisi) muuttaa mielensä seurustelun suhteen niin tuskin on yhtään sen innokkaampi suhdetta syventämään tulevaisuudessakaan. Lapsia et tuon miehen kanssa saa kuin vahingossa ja jos niin käy niin tuskin ns kasvaa isäksi vaan yksin jäät.

[/quote]

Ihan hyvin voi kasvaa isäksi, eihän tuo mitä ap sanoo kerro mitään miehen vastuuntunnosta, vaikka näitä asioita joskus näin käänneellään ja väännellään. Mutta ehkä sitten ennemmin viikonloppuisäksi kuin ydinperheen isäksi.

Vierailija
11/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:20"]

Itse roikuin typeryyttäni tuollaisen miehen kanssa on-off-suhteessa yli 4 vuotta ja toivoin hänen muuttavan mielensä. Never again! Kokemuksesta voin sanoa, että laita jutulle piste välittömästi, kun se vielä on melko helppoa. Se toki sattuu hetken, mutta haluat varmaan ennemmin elää sinkkuna ja vapaana tapaamaan unelmiesi miehen kuin haaskata aikaasi väärään tyyppiin, joka selvästikin vain haluaa käyttää sinua hyväkseen. Voin luvata, että tuon miehen heivaaminen on yksi elämäsi parhaista päätöksistä. Itse koin aivan suunnattoman helpotuksen tunteen poistettuani tällaisen miehen kokonaan elämästäni...ja 3 kuukauden kuluttua siitä löysinkin nykyisen mieheni, joka on kaikkea, mitä olen ikinä halunnut! Älä tyydy yhtään vähempään kuin mitä olet etsimässä!

[/quote]

"Käyttää hyväkseen" :D Kun nainen haluaa pelkkää seksiä, hän on vain itsenäinen moderni nainen ja kun mies tekee samaan hän näkee naisen vain objektina. Yläpeukuista päätelleen lähes joka mamma jakaa tuon ajatuksen. Voi viddu teidän lapsellisten naikkosten kanssa...

Vierailija
12/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:12"]

Ap pää pystyyn, kesä tulossa ja mahdollisuus tavata monia, sua enemmän haluavia miehiä :) Vuoden päästä viimeistään vaan naurat, että sellaisenko miehen kanssa olisit halunnut seurustella.

[/quote]

Tai sitten ei. Mitä enemmän ikää tulee, sitä vähemmän niitä oikeaa parisuhdetta hakevia, kunnon miehiä enää tapaa. Niitä kun on kysyntään nähden vähän, joten menevät kuin kuumille kiville. Sen sijaan näitä kaikenmaailman renttuja ja pelkkää seksi- ja/tai salasuhdetta hakevia taas löytää ihan etsimättäkin.

[/quote]

No sama pätee naisiinkin. Keski-iässä yhä harvempi etsii enää mitään vakavaa. Ilmeisesti minulla on oikeus sanoa, että he eivät ole kunnon naisia?

Vierailija
13/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:53"] Seksiähän tuo mies vain haluaa. Tee omat johtopäätöksesi. [/quote] Tämä on kyllä melkoisen piintynyt käsitys siitä, mitä me miehet ainoastaan naisista haluamme. Asia ei todellakaan ole näin yksioikoinen, vaikka siis onkin niin, että emme kovin hanakasti palloa jalkaan haluakaan. Vaikka tunnistinkin itseni erittäin hyvin tuosta kakkosviestistä (lapsi todellakin tuli vahingossa, mutta mielestäni olen kyllä ollut ihan hyvä isä ja välit lapseeni erittäin läheiset), niin ei se silti sitä tarkoita, että naisistani olen pelkästään pillua halunnut. Kyllä minä naisten kanssa viihdyn muutenkin ja heidän kanssaan kaikenlaista tykkään touhuta aina lenkillä käynnistä teatteriin ja kaikkea siltä väliltä. Tyttöystäväkseni ei siis ole päässyt pelkästään olemalla hyvä sängyssä, vaan kyllä siihen on vaadittu vähän muutakin. Me miehet vaan haluamme säilyttää itsenäisyytemme ja langat käsissämme ja tietysti joskus jotain vaihteluakin. Pillu ei siis ole ainut ja määräävä tekijä, vaikka se aika olennainen osa naisessa onkin.   [/quote] Eiköhän miehet ja naiset ole tässä asiassa samanlaisia; haluaa pitää langat käsissään ja muuta pskaa, kunnes se oikea tulee vastaan. Siitä se mun mielestä on kiinni: Jos ei toiseen palavasti ihastu niin samahan tuota on seksiin käyttää kunnes se oikea tulee vastaan. Turvallisempaakin kun ei ympäriinsä jakele.

[/quote]

Haha joo, mut nirso mieshän ei ole naisten mielestä kunnon mies vaan renttu pelimies :D Sitten kun tämä "panomies" parin vuoden päästä vakiintuu, hän on kuulemma tehnyt asennemuutoksen, vaikka oikeasti hän ei vain ollut tavannut sitä oikeaa aikaisemmin. Kaipa se naisten itsetunto on niin hauras, että vaatii mustavalkoista ajattelua pysyäkseen kasassa.

Vierailija
14/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pitää parin kuukauden tapailun jälkeen korostaa ettei halua vielä seurustella niin - - - ei jatkoon! Toisaalta kihlauksia, häitä ja lapsia on todellakin yhtä turha päättää taikka haaveilla parin kk tapailun jälkeen, johan siinä toinen saattaa aistia vibat ja tulee tunne ettei halua palloa jalkaan kun toinen ottaa liian vakavissaan. Mutta elähän ap huoli, ette olleet toisillenne tarkoitetut. Ennustan että rinnallesi tupsahtaa kaltaisillasi arvoilla varustettu heppu valmiina sitoutumaan ja vieläpä juuri kun sitä vähiten odotat.

Minulla oli kerran ihana deitti joka toka treffeillä terotti vakavissaan ettei aio KOSKAAN mennä naimisiin. Pidin outona kommenttina!!! Ikää oli kummallakin lähes 35 joten uskoin sanomisen helposti. Sanoin miehelle että "ditto" eli samat sanat - ja tarkoitin sitä. Olihan yksi hyvä avioliitto jo takana ja tiesin tarkkaan etten halua toista koskaan. Jatkettiin suhteentynkää muina naisina ja miehinä kummasta kommentista huolimatta. Vaan ei siitä mitään tullut kun mies oli niin sitoutumiskammoinen ees-sun-taas soutaja. Suhde kuivui kokoon siksikin kun en ole mikään tyrkky vaan tunnen arvoni. Hyvä niin! Nyt olen ihanassa avoliitossa hyvän miehen kanssa joka jakaa arvot ja näkemykset kanssani eikä ikinä ole tarvinnut pelailla mitään pelejä. Ehkä kotikasvatuksensa vuoksi mies otti yhdessä asumista suunniteltaessa avioliiton puheeksi että haluisinko minä sitä, ei siis kuitenkaan kosinut. Sanoin että en haluaisi, todellakaan. Pysyy omaisuudet erillisinä ja kummankin lapset perii oman vanhempansa kunhan kuolo korjaa viljaa. Rakkauden takia ollaan yhdessä. Eli häntä pystyyn, teit oikein kun lopetit suhteen.

Vierailija
15/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset aina olettaa, että mies ei halua seurustella kenenkään kanssa, jos ei halua seurustella juuri hänen kanssaan? Autistejako te olette?

Vierailija
16/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:02"]

Miksi naiset aina olettaa, että mies ei halua seurustella kenenkään kanssa, jos ei halua seurustella juuri hänen kanssaan? Autistejako te olette?

[/quote]

En mä ainakaan ole koskaan ketään mun kanssa haluamatonta miestä sitoutumiskammoiseksi syyttänyt. Ainoa mistä olen kritisoinut, on tietoinen valehtelu ja johdatteleminen, jota todella moni mies tekee kun ilmeisesti sitä seksiä ei tosiaan tarpeeksi usein sitten saa. Vituttavaa toimintaa.

Vierailija
17/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:05"]

[/quote]

En mä ainakaan ole koskaan ketään mun kanssa haluamatonta miestä sitoutumiskammoiseksi syyttänyt. Ainoa mistä olen kritisoinut, on tietoinen valehtelu ja johdatteleminen, jota todella moni mies tekee kun ilmeisesti sitä seksiä ei tosiaan tarpeeksi usein sitten saa. Vituttavaa toimintaa.

[/quote]

No lukee tämänkin ketjun viestejä: "Löydät kohta KUNNON MIEHEN, jonka kanssa ARVOSI KOHTAAVAT". Aika usein se panokaverisi on ihan yhtä kunnon mies ja perhearvoilla varustettu, mutta ei vain ole kiinnostunut juuri sinusta. Sitten kun se kohta kihlautuu jonkun toisen kanssa, niin se on muka muuttanut mielensä. Eihän voi mitenkään olla, että se löysi jonkun mielestään paremman tai sopivamman?

Vierailija
18/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:05"]

[/quote]

[/quote]

No lukee tämänkin ketjun viestejä: "Löydät kohta KUNNON MIEHEN, jonka kanssa ARVOSI KOHTAAVAT". Aika usein se panokaverisi on ihan yhtä kunnon mies ja perhearvoilla varustettu, mutta ei vain ole kiinnostunut juuri sinusta. Sitten kun se kohta kihlautuu jonkun toisen kanssa, niin se on muka muuttanut mielensä. Eihän voi mitenkään olla, että se löysi jonkun mielestään paremman tai sopivamman?

[/quote]

Ei naisten itsetunto tunnu kestävän sitä, että he ovatkin vain harmaata massaa eivätkä kelpaa joka toiselle miehelle parisuhteeseen.

Vierailija
19/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:57"]

Mulla ainakin on mennyt into tapailemiseen, kun se on naisena sitä että saa miettiä millä motiiveilla mies on liikkeellä ja saa miettiä koska pitäisi tai voisi harrastaa seksiä. Harva silti noista jaksaa treffailla viikkoja ilman sänkyjuttuja.

[/quote]

Eniten mua korpeaa miesten epärehellisyys. Miksi pitää valehdella viikkokausia olevansa ns. tositarkoituksella liikenteessä, kun todellisuudessa on vain ja ainoastaan sen perässä? Miksi ei voi vaan kertoa jo siinä alkumetreillä rehellisesti että on hakemassa vain seksisuhdetta ja siirtyä sitten sellaiseen naiseen, jonka kanssa toiveet kohtaa. Niitäkin naisia kun on, joiden mielestä järvi ei soutamalla kulu. Luulisi olevan helpompaa ihan kaikille, myös miehelle.

[/quote]

Njääh, sehän on jo valmiiksi selällään ja on kato paljon kivempaa kellistää se nainen itse.

Vierailija
20/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksi ihmistä ihastuu toisiinsa, niin eikö ne molemmat ajattele sitä toista ja halua katsoa mitä siitä jutusta tulee? Mä ainakin koen tapailun olevan juuri tällaista vaihetta. Käydään treffeillä ja tutustutaan toisiin lisää. Jos tunteet voimistuu, niin sitten aletaan seurustella. Jos ei kiinnosta enää treffailla ja tutustua, niin silloin minun mielestäni kiinnostaa seksin tuoma nautinto tai hyvä seura ja pidetään mieli avoinna muuta tarjontaa varten. Ainakin minä ajattelen näin.
N22