Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä maksaa 36 vuotiaan naisen vuokran, onko normaalia?

Vierailija
09.01.2022 |

Onko normaalia, että isäni maksaa siskoni vuokran vaikka siskoni lähestyy keski-ikää? Ei minun vuokraa ole kukaan koskaan maksanut, ei koskaan missään elämäntilanteessa, saati kannusteta missään. Kaikki valinnat joita teen kuten työpaikan ja asunnon suhteen niin nekin on kuulemma väärin, syntymänikin on varmaan väärin. Olen muuttamassa kerrostalosta nyt omakotitaloon vuokralle, en ymmärrä miksei edes siinä voisi kannustaa. Siskoni on ollut työtön ja isä maksanu viulut. Olen minäkin ollut työtön mutta yksin saa pärjätä, ja hyvä niin koska ainakin olen tullut vahvaksi ja säästelijääksi, säästöjä on enemmän mitä sisko saisi ikinä kasaan. Turvaudun tiukan paikan tullen itseeni, toisin kuin siskoni. Tuntuu, että hän saa muutenkin kaikki tarjottimella kannettuna. Onko muilla tällaista eriarvoisuutta suvun kesken, ja tämä oli vain yksi esimerkki.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 36 vuotta keski ikä?

Vierailija
2/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta sisaruksia pitäisi kohdella tasapuolisesti ja lähtökohtaisesti aikuisen vastata itse taloudestaan, MUTTA onhan se luontevaa auttaa jos aikuisen lapsen elämässä on väliaikaisia taloushuolia tms.

Ja jotkut perheet tekee tuota aikuisten lasten kulujen maksua ihan puhtaasti perintöverotuksellisista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35 alkaa varhainen keski-ikä.

Vierailija
4/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein, lyhyesti vastattuna. Suhteessa sinuun. Tehnyt sisaresta rahoituksesta riippuvaisen ja sen kielteiset seurannaisvaikutukset omaan elämäänsä ja perhesuhteisiinne.

Vierailija
5/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isä siskosi edunvalvoja?

Vierailija
6/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, jee

Vierailija
7/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole

Vierailija
8/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni rahoittaa itseään etsivän ja ikuisen opiskelija sisareni elämää useilla sadoilla euroilla kuussa. Maksaa veljeni, kohta 40 v. puhelinlaskut ja kerta viikossa ruokaostokset. En minä varsinaisesti tarvitse taloudellista tukea, ja hienoa, että isällä on varaa tuohon, mutta kieltämättä hieman risoo, kun nuo kultalusikkasisarukset eivät itse herää siihen, etteivät voi olla koko ikäänsä käsi ojossa toisen suuntaan. Jos isä apua jossain tarvitsee, he eivät kiireiltään jouda auttamaan, minä kyllä autan, enkä odota mitään vastineeksi.

Vierailija
9/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei eletä kivikaudella. 35 on nuori tyttö! 45v on varhainen keski-ikä minun mielestäni.

Vierailija
10/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän kesällä 65v ja olen mielestäni ihan teini.

Vierailija
11/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos turvaudut tiukan paikan tullen itseesi, voi siinä olla selitys mikset ole apua sitten muualta saanut

Vierailija
12/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole

Kyllä on. Mikä siinä on niin vaikeaa myöntää?

Vierailija
13/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä olisi sisarukselleni kateellinen siitä, ettei pysty itse huolehtimaan taloudestaan ja vanhemmat maksaa. En itse ikinä edes haluaisi siihen tilanteeseen että vanhemmat maksavat elämäni.

Vierailija
14/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta lähellä.

Vierailija
15/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän EI ole sinulta Pois!

Vierailija
16/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä verottajalle. Eikö tossa jo yli 3999€ alle kolmessa vuodessa tuu lahjoitettua.

Vierailija
17/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se erikoinen järjestely kun siskosi on oikeutettu asumistukeen, toimeentulotukeen ja työttömyyskorvaukseen. Rahan heittämistä suoraan roskiin.

Vierailija
18/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole normaalia.

Vierailija
19/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein isäs teko! Sinähän tuut hyvinbtoimeen niinkuin kerroit, mutta siskosi taas ei työttömänä tulekaan. On oikein avustaa työtöntä, vaikka olisi minkä ikäinen. Ja muutenkin, sehän on isäs oma asia mitä rahoillaan tekee, olkoot vaikka miten epäreilua.

Vierailija
20/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri akka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän