Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä maksaa 36 vuotiaan naisen vuokran, onko normaalia?

Vierailija
09.01.2022 |

Onko normaalia, että isäni maksaa siskoni vuokran vaikka siskoni lähestyy keski-ikää? Ei minun vuokraa ole kukaan koskaan maksanut, ei koskaan missään elämäntilanteessa, saati kannusteta missään. Kaikki valinnat joita teen kuten työpaikan ja asunnon suhteen niin nekin on kuulemma väärin, syntymänikin on varmaan väärin. Olen muuttamassa kerrostalosta nyt omakotitaloon vuokralle, en ymmärrä miksei edes siinä voisi kannustaa. Siskoni on ollut työtön ja isä maksanu viulut. Olen minäkin ollut työtön mutta yksin saa pärjätä, ja hyvä niin koska ainakin olen tullut vahvaksi ja säästelijääksi, säästöjä on enemmän mitä sisko saisi ikinä kasaan. Turvaudun tiukan paikan tullen itseeni, toisin kuin siskoni. Tuntuu, että hän saa muutenkin kaikki tarjottimella kannettuna. Onko muilla tällaista eriarvoisuutta suvun kesken, ja tämä oli vain yksi esimerkki.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäpäs siinä, jos isäsi haluaa lastaan auttaa. Kasullako sitten hänen pitäisi asua? Hommaa välisi isäsi kanssa parempaan jamaan, jostain syystähän teillä noita ”ongelmia” keskenänne on. Tuskin johtuvat siskostasi ne ongelmat.

Asenteesi on aika mätä.

Minäkin olen asunut joskus Kasulla. Mikä vika Kasussa on?

Juuri tämä! Kasu :D :D :D Ensin tullaan haukkumaan ap ja sitten ite osata edes kirjoittaa :D Noloa :D

Kiitos virheenkorjauksesta! Mutta ei kirjoitusvirheeni poista sitä faktaa että apn aloitus on katkera ja en yhtään ihmettele että on vähän kränää perheen parissa. Ap voisi aikuistua ja ymmärtää että vanhemmatkaan ei jaa lapsilleen aina nallekarkkeja tasan :)

Edelleen kielioppivirheitä, noloa edelleen, sori mutta teet itsestä pellen :D :D :D 

Hyvä jos nauratan sinua! Ja en tee itsestäni pelleä, eikä minua nolota pienet kirjoitusvirheet. Enemmän nolottaisi jankata niistä täällä palstalla muille…

Vierailija
82/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tiedän 37v miehen joka asuu itsekseen äitinsä omistamassa talossa, ei siis maksa vuokraa. Isä käyttää autolla kaupassa ja maksaa tai mies hakee äidin tekemät ruuat porukoiltaan.

Nukkuu päivät ja istuu yöt sohvan ja tietokoneen välissä. Isä koittanut saada suhteiden kautta töihin, parin työpäivän jälkeen hemmolla on jo burn out. Kaikenlaiseen vanhemmat lapsiaan opettaa...

Tiedän pari v nuoremman naisen, joka myös elelee vanhempien siivellä. Maksavat asumisen ja auton kulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin katkeraa ja kateellista...

Vierailija
84/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin maksaisin, jos olisi varaa maksaa, ihan sama minkä ikäinen tyttäreni olisi. 

Vierailija
85/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy ihmetelle suomalaisten negatiivisuuttaa, aivan kauheeta luettavaa. Ensin arvostellaan ap, haukutaan, arvostellaan, sitten vielä ihmetellään toisten asumisvalintaa jos joku haluaa asua omakotitalossa, eihän se pitäisi olla muilta pois vai laittaako kateus arvostelemaan vai puhtaasti ilkeys. Kyllä huomaa, että suomessa on mt-ongelmia, ei sivistyneistä käytöstavoista tietoakaan. Kuinkahan moni kehtaisi sanoa nämä samat asiat omilla kasvoillaa, ei yksikään. 

Vierailija
86/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäpäs siinä, jos isäsi haluaa lastaan auttaa. Kasullako sitten hänen pitäisi asua? Hommaa välisi isäsi kanssa parempaan jamaan, jostain syystähän teillä noita ”ongelmia” keskenänne on. Tuskin johtuvat siskostasi ne ongelmat.

Asenteesi on aika mätä.

Juuri tämä! Kasu :D :D :D Ensin tullaan haukkumaan ap ja sitten ite osata edes kirjoittaa :D Noloa :D

Kiitos virheenkorjauksesta! Mutta ei kirjoitusvirheeni poista sitä faktaa että apn aloitus on katkera ja en yhtään ihmettele että on vähän kränää perheen parissa. Ap voisi aikuistua ja ymmärtää että vanhemmatkaan ei jaa lapsilleen aina nallekarkkeja tasan :)

Edelleen kielioppivirheitä, noloa edelleen, sori mutta teet itsestä pellen :D :D :D 

Hyvä jos nauratan sinua! Ja en tee itsestäni pelleä, eikä minua nolota pienet kirjoitusvirheet. Enemmän nolottaisi jankata niistä täällä palstalla muille…

Pelle mikä pelle, vielä heittäytyy marttyyriksi :D

Vierailija
87/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteesi on aika mätä.

ÖÖ, etkö juuri jankuta?

Vierailija
88/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteesi on aika mätä.

Minähän jankutan niin kauan kuin haluan, ei meikäläiseen käänteispsykologia tepsi, niin nähty sinun kaltaisesi pellet. Aina muka oikeessa ja muita haukkumassa, häpeä ja mene peilin eteen, ei sua täällä kaivata!

Vierailija
89/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä   pimeetä porukkaa.  Yks kiljuu että KELA  Ei anna ottaa  isältä  rahaa. Voi kuule ressukka  et  taida  tietää että on  paljon ihmisiä  jotka ei  koskaan ole  hakenut  Kela sta  mitään  , eikä hakenut   toimeent.tukea koskaan.

Vierailija
90/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteesi on aika mätä.

Tällaiset tyypit on niitä jotka roikkuu päivät täällä, muita arvostelemassa, itsessä ei mitään vikaa mutta pakko purkaa omaa pahaa oloa muihin. Loppupeleissä pelkkiä luusereita, ehkä koulukiusaajan vikaa. Pari mukulaa hankittu, selluliittejä ja mies joka pettää.

Vierailija
91/91 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käräytä verottajalle. Eikö tossa jo yli 3999€ alle kolmessa vuodessa tuu lahjoitettua.

Onko verottaja hyväkin kaverisi? Víŧŧu meidän hallituksemme lähettää rahat Italian eläkeiän laskemiseen, joten onko kumma jos ei paljon veronmaksaminen kiinnosta?

Kapteeni Jack Sparrow lausui osuvasti: ”Take all that you - give nothing back!”

Siinä veronmaksumalli joka ehkä saisi meidän päättäjämme laittamaan suun säkkiä myöten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi