Työkaveri purskahtelee nauruun kun puhun
Ja puhun siis ihan normaaleja juttuja. Kysyn vaikka työtehtävistä jotain. Enkä siis kysy häneltä vaan toisilta, jolloin tää yks naureskelee.
En tiedä mitä tekisin asialle kun menen paniikkiin. Jäädyn totaalisesti ja lamaannun. Aikoinaan äitini on ohjeistanut mua olemaan välittämättä, eli ehkä sitten tulee jostain lapsuudesta tuo reaktio.
Minulla on säännöllinen lääkitys ahdistuneisuuteen, joten ahdistuksen saan hallittua, mutta silti reagointini ei ole ehkä paras mahdollinen.
Ahdistuneisuushäiriöön liittyen, tällaiset tilanteet saavat mut kokemaan uhkia, joita ei välttämättä edes ole tai että niiden mittasuhteet kasvavat päässäni valtaviksi. Tulee siis ylimitoitettu reaktio jos tulee edes pieni ajatus siitä että olen naurunalaisena.
Neuvoja ?
Kaikkien muiden kanssa hommat onnistuu, mutta tuo yksi työkaveri vaikuttaa muhun tosi voimakkaasti ja huonolla tavalla.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Olette kumpikin heikkohermoja.
Joo, no sen tiedostaminen ei ole valitettavasti varsinainen apu ongelmaan
Onko muuten outo, jos yksin nauraa?
Sinä menet paniikkiin, kun työkaverilla on selvästi joku neurologinen ongelma. Ota yhteyttä työterveyteen, te molemmat tarvitsette apua.
Suomessa tunnetaan sanonta "mies tulee räkänokastakin, mutta ei tyhjännaurajasta". Siihen aikaan ei tunnettu kirjaindiagnooseja eikä tiedetty kummallisen nauruun purskahtelun liittyvän vikaan, joka saattoi vaikeuttaa arkielämää muutenkin.
Ehkä hänellä on jokin häiriö, joka aiheuttaa hallitsematonta nauramista.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänellä on jokin häiriö, joka aiheuttaa hallitsematonta nauramista.
Ehkä johtuu omasta epävarmuudesta ?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulla on selvästi kusta päässä.
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten outo, jos yksin nauraa?
On. Tai ainakin ennen oli.
Kysy siltä mitä vi(tt)ua nauraa. Mä en kattelisi tollasta.
Johan Spede-showssa oli ammoin sitten sketsi 'naurunpurskahduksia'.
Jos se nauraa tai hymyilee koska on hermostunut? Voit kysyä häneltä, että miksi naurat.
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoon!
Miksi tämän takia pitäisi mennä hoitoon?