Mies viestitellyt toiselle naiselle
Pitäisiköhän tästä nyt huolestua...?
Minulla on lupa käyttää miehen läppäriä, tänään miehen ollessa aamulenkillä, menin aamukahville läppärin ääreen. Mies oli vahingossa jättänyt facebookinsa auki ja siinä näkyi keskustelut jonkun naisen kanssa.. minä pahana akkana luin tietenkin mitä siinä näkyi. Meni suurinpiirtein näin:
M: "moi, joko pääsit kotiin?"
N: "joo, pääsin. Eikö ollutkin hauskaa eilen? ;)"
M: "joo, en muista milloin viimeksi olisi ollut niin hauskaa..."
*tässä välissä keskustelua kotimatkasta*
N: " milloin voitais nähdä uudestaan"
M: " olis kyllä kiva nähdä, tuun etelään päin tossa kesäkuussa"
N : " ai siis *paikannimi*"
M : "joo :)"
N : " no silloin nähdään ehdottomasti ;) laitellaan viestiä"
vanhempia viestejä en katsonut. ilmeisesti tavanneet miehen työmatkalla pääkaupunkiseudulla. Sen tiedän että mies tapasi siellä paljon uusia tuttuja, ja itseasiassa kysyin että aikooko tavata näitä tuttuja uudestaan (luulin että kaikki olivat miehiä, kun mies niin sanoi) mutta ei kuulemma välttämättä aio. Ja samaan aikaan sopinut jonkun naisen näkemisestä. Eipä noissa viesteissä sikäli mitään pahaa ole... mutta... mitenhän tämä kannattaisi ottaa puheeksi? Takaisin reissusta tullessa mies oli niiiin rakastavaa ja halusi seksiä joka ilta, vaikka yleensä ei enää jaksa siinä vaiheessa kun lapset ovat nukahtaneet. Tosin voihan sekin olla vain sattumaa. Mielipiteitä?
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:05"]
Tä sit on vaan kaveri. Mun miehellä on myös naispuoleisia ystäviä, joiden kanssa voi mennä jopa saunaan. Hui! Vaikea kuvitella, että pettäisi. Mutta niin käy, jos on käydäkseen. En mä ala miestä vahtimaan. Aikuinen ihminen tuo on ja ymmärtää oikean väärästä. Jo alkumetreillä sovittiin, että ennemmin jättää kuin pettää. Mielestäni miehesi viestit kuulostivat täysin viattomilta. Jos olet taipuvainen mustasukkaisuuteen, ei miehesi välttämättä halua kuormittaa sinua tavallaan turhalla tiedolla. Eli että on tapaamassa ystävää, muttei kerro, että kyseessä on naispuoleinen ystävä. On luultavasti samalla viivalla miespuolisten ystävien kanssa.
[/quote]Suosittelisin käymään sukupuolitauti testeissä. Ukkosi "saunoessaan" ehtinyt jo moneen koloon ruikkaamaan.
[/quote]
On itse asiassa joku aika sitten otettu, kiitos kysymästä. Mun mielestä on aika kauheaa, jos omaan kumppaniin ei kykene luottamaan. Mitä se kertoo ihmisistä?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:29"]
24/35 ei se viestittely vaan salaa sovittu tapaaminen.. Ap
[/quote]Miten niin salaa? Ja ehkä mies ei pidä sitä sovittuna, vaan sellaisena "kattellaan"-tyyppisenä juttuna josta ehkä myöhemmin sovitaan tarkemmin tai sitten ei.
39, kertoi kysyttäessä samaan tyyliin kuin olisin kysynyt säästä. Ei mielestäni mitenkään vältellen.
MUTTA nyt kyllä kiehuu. Tajusin just että silloin kun mies oli nuo viestit naiselle lähettänyt, jutteli hän samaan aikaan minun kanssa puhelimessa. Tsekkasin puhelimesta milloin soitin miehelle, olkoot nyt vaikka 14.15, niin eka viesti mikä oli lähetetty ja näkyi oli 14.10. Mies puhui sillon kanssani kaiuttimessa, koska pakkasi kuulemma. Jäi mieleen koska kuulin kokoajan tosi huonosti miehen puheen. Sitä en tiedä miksi viestittely oli nyt auki miehen koneella koska viimeisimmästä viestistä on useampi päivä aikaa, uusia viestejä jotka on poistettu? Ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:28"]Ovat avoimesti facebook-kavereita. Nainen oli lisätty kaveriksi keskellä yötä, joskus yhden maissa ja tästä kysyin mieheltäni, hän kertoi mitä kautta oli tutustunut naiseen ja keskustelu päättyi siihen. Naisen profiilista ei näy muuta kuin profiilikuva, kaikki muu on piilotettu, ei siis näy onko tahollaan naimisissa tms. Ap
[/quote]
Hyvä että ovat sentään "avoimesti" kavereita. Kertoiko mies naisesta ihan luontevasti vai vältellen?
Jos mies kertoi naisesta ihan auliisti jne... Niin mun mielestä sun ei kannata eikä tarvitse vielä murehtia. Voihan se olla, ettei se kesäkuun tapaaminen tule koskaan tapahtumaan edes. Tai jos tapahtuu, niin miehesi silloin etukäteen kertoo siitä sinulle.
[/quote]
Oon tässä samoilla linjoilla. En mäkään välttämättä muista kumppanille kertoa, että Maijan kanssa sovittiin terassille menemisestä joskus kesän aikana. Sitten kun se ajankohta on, niin toki kerron. Jo sen takia, että mies on silloin lasten kanssa keskenään. Relaa nyt vaan.
Ärsyttäviä te muijat jotka luette miestenne facekeskusteluja! Ei teidän meistä salarakkaista tarvi tietää, mehän teidän miehet pidetään tyytyväisinä! ;)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:45"]No niin, alkoi ärsyttämään sen verran tuo miehen käytös, että sanoinpa ihan suoraan mitä olen nähnyt. Mies oli ensin aika vaisu, mutta sitten alkoi pyydellä anteeksi ja sanoi, ettei aio koskaan tehdä samaa virhettä uudelleen ja poistaa naisen facebookista eikä pidä yhteyttä enää niihin uusin tuttavamiehiinkään.
Mutta en saanut nyt irti sitä, että mitä oikeasti on tapahtunut. Suutahdin sen verran, että lähdin ulos kotoa vähän tuulettamaan aivoja, toisin sanoen istun tässä puistonpenkillä kännykkä kourassa ja mietin että mitä helvettiä nyt pitäis tehdä... Onko mies harrastanut seksiä tämän naisen kanssa, tai jopa pahempaa, rakastunut häneen.
Kiitos kaikille myötäelämisestä, mä lähden kohta takaisin kotiin ja yritän mahdollisimman rauhallisesti keskustella asiasta.
ap
[/quote]
Tuskin nyt rakastunut, mutta ihastunut. Ja valehteli sinulle. Jotain on käynyt (todistetusti ainakin se yhteydenpito toisen naisen kanssa ja uuden tapaamisen suunnittelu ja salaaminen sinulta). Älä päästä miestä helpolla!!!! Saa luvan kertoa sinulle enemmän ja sen lisäksi kertoa, miksi toimi kuten toimi ja miten vakuuttaa sinut, ettei tuollainen toistu. Halaus!!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:44"]39, kertoi kysyttäessä samaan tyyliin kuin olisin kysynyt säästä. Ei mielestäni mitenkään vältellen.
MUTTA nyt kyllä kiehuu. Tajusin just että silloin kun mies oli nuo viestit naiselle lähettänyt, jutteli hän samaan aikaan minun kanssa puhelimessa. Tsekkasin puhelimesta milloin soitin miehelle, olkoot nyt vaikka 14.15, niin eka viesti mikä oli lähetetty ja näkyi oli 14.10. Mies puhui sillon kanssani kaiuttimessa, koska pakkasi kuulemma. Jäi mieleen koska kuulin kokoajan tosi huonosti miehen puheen. Sitä en tiedä miksi viestittely oli nyt auki miehen koneella koska viimeisimmästä viestistä on useampi päivä aikaa, uusia viestejä jotka on poistettu? Ap
[/quote]
Okei... Sitten on kyllä varmaan viestejä poistettu. Jos olisi ollut vain tyhjänpäiväinen keskustelu, en minäkään ymmärrä, miksi mies olisi palannut lukemaan sitä.
Yritä nyt pysyä niin kylmän viileänä kuin mahdollista! Ja aloita keskustelu miehen kanssa, niinkuin tietäisit enemmän kuin tiedät. Toisin sanoen, siirrä hänelle puhevastuu sen sijaan, että ainakaan löysit heti omat kortit pöytään.
Toivon todella kovasti, että huolesi osoittautuu turhaksi! Tarkkana kehotan kuitenkin olemaan. itse olin aikanaan turhan hyväuskoinen..
Ja siis edelleen huomautan, että on täysin mahdollista, että kaikki on hyvin... Ja että miehesi pakkailikin samaan aikaan ja vastaili hajamielisesti tuon naisen viesteihin samalla. Näin varsinkin jos miehesi on sitä tyyppiä, joka pyrkii olemaan kaikille ystävällinen turhankin kanssa. T. 39 + 45
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:01"]Ja siis edelleen huomautan, että on täysin mahdollista, että kaikki on hyvin... Ja että miehesi pakkailikin samaan aikaan ja vastaili hajamielisesti tuon naisen viesteihin samalla. Näin varsinkin jos miehesi on sitä tyyppiä, joka pyrkii olemaan kaikille ystävällinen turhankin kanssa. T. 39 + 45
[/quote]
Ja vielä lisäys: mahdolliset uudet viestit (jotka mies olisi poistanut) saattavat olla olleet ihan yksipuolisesti naiselta, joka vaikuttaa ihastuneelta.
Kiitos. Ja kiitos 39/45 kun tuot toisenlaista näkökulmaa asiaan. Lähdemme nyt. Lupaan tulla illalla kertomaan mitä sain miehestä irti. Luultavasti olen linjoilla taas joskus kuuden jälkeen. Ap kiitos vielä kaikille kommentoijille, ettei tarvitse yksin murehtia
Tsemppiä ap!! Toivottavasti kaikki osoittautuu olevan teillä hyvin!
Jos on reissutyö niin usein se meininkikin on sellaista että "mitä reissussa tapahtuu se sinne jää". Ei tietenkään kaikilla, mutta sellaisessa porukassa voi hyväkin mies/nainen hairahtua. Yhdestä kerrasta älä siis turhaan liikaa hermostu, mut muista kuitenki, et ne reissutyöntekijöitten heilat usein ymmärtää tän työn luonteen ja ovat taas "käytettävissä" kun samoille huudeille sattuu. Pie miestä silmällä ja toivottavasti ei toistu.
Hei ylempi ap en ole minä!!!!!! Kirjoitan kohta tänne t. Oikea ap!!!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:25"]
Hei ylempi ap en ole minä!!!!!! Kirjoitan kohta tänne t. Oikea ap!!!
[/quote]
viesti nro 61 on feikki!
tässä siis oikea ap
Tässä kirjoittaa nyt ihan oikea ap.
Miehen kanssa jatkettiin auton tankkauksen jälkeen juttua ja mitään en saanut irti. Oikeastaan homma kääntyi ihan ihmeellisille raiteille, jossa minäkin olin jo syyllinen. Kerroin tai oikeastaan huusin siinä vaiheessa miehelle että muutetaanko lasten kanssa sitten pois että voit rauhassa treffailla uutta muijaas ettei tarvi vaan kesäkuussa nähdä.
Mies oli siinö vaiheessa ihan puulla päähän lyöty (tai sitten esitti helvetin hyvin) ja sanoi että tuonko takia häntä tässä epäilen. Homma oli mennyt kuulemma niin että mies oli hotellihuoneesta herättyään laittanut naiselle viestiä että missäsi aamupalan, onko tämä vielä paikalla, lähdetään lähimpään pizzeriaan. Nainen oli vastannut että valitettavasti joo, mutta kohta lähdössä kotiin. Tästä noin tunti, niin tuli viesti: moi, itseasiassa muistin just et siel on se ja se pizzeria mihin kannattaa mennä. Johon mies oli vastannut sen mitä aloitusviestissä on. Nämä näin miehen puhelimesta.
Sovittu tapaaminen kuulemma ei tarkoita yhtään mitään, mies vaan ajatteli että kai sitä voi tuolla tavalla "heittää" eikä edes tiedä tuleeko koskaan tätä naista enää näkemään.
Mies piti asiaa niin merkityksettömänä ettei kuulemma tajunnut minun tarkoittavan salailulla tuollaista asiaa.
Tässä ei nyt mitään jatkotoimenpiteitä tapahdu. Jatkossa aion kyllä olla edelleen ns valppaana enkä kehenkään sinisilmäisesti luota. Mutta nyt ehkä n. 98% varmuudella uskon miestä kaiken hänen sanomansa perusteella
Tabletti sekoilee... anteeksi kirjoitusvirheet. Siis nainen oli laittanut että joo, mutta valitettavasti lähdössä kohta kotiin.
Kuka tässä nyt on oikea ap ja kuka ei?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:15"]Omalla kokemuksellani sanoisin, että kun mies/nainen pettää, alkaa hän osoittaa ylimääräistä kiinnostusta myös vakikumppanilleen. Ilmeisesti peitelläkseen salasuhdettaan, koska kun vakikumppani saa huomiota, ei hän epäilisi mitään. Myös kasvava morkkis selän takana tehdyistä juoksuista saa olemaan extrakiltti puolisolle, eli jotenkin hyvitellään tekemisiä, vaikka puoliso ei vielä sitä hyvittelyiksi tajuakaan.
[/quote]it's True, suhde etenee kun mies paneskelee. Terveisin kokemuksen syvä rintaääni
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:28"]Ovat avoimesti facebook-kavereita. Nainen oli lisätty kaveriksi keskellä yötä, joskus yhden maissa ja tästä kysyin mieheltäni, hän kertoi mitä kautta oli tutustunut naiseen ja keskustelu päättyi siihen. Naisen profiilista ei näy muuta kuin profiilikuva, kaikki muu on piilotettu, ei siis näy onko tahollaan naimisissa tms. Ap [/quote] Hyvä että ovat sentään "avoimesti" kavereita. Kertoiko mies naisesta ihan luontevasti vai vältellen? Jos mies kertoi naisesta ihan auliisti jne... Niin mun mielestä sun ei kannata eikä tarvitse vielä murehtia. Voihan se olla, ettei se kesäkuun tapaaminen tule koskaan tapahtumaan edes. Tai jos tapahtuu, niin miehesi silloin etukäteen kertoo siitä sinulle.
[/quote]Tuskin kertoo jos pillua kerran aikoo saada, ootkona tyhmä?