Johtuuko hymykuopat siintä, että hymyilee paljon?
Kommentit (23)
Miks mulla on vaan yks hymykuoppa, onko mulla sit joku toispuoleinen hymy??
No ei johdu. :D Meillä lapsella on ollut syntymästä asti hymykuoppa ja tulee kyllä muutenkin esiin kuin vain hymyillessä.
Henkilö joka ei koskaan naura niin silti voi olla hymykuopat
Ne johtuu jollaintavoin poskipäälihaksen kiinnittymisen tavasta...sen tarkempaan en osaa selittää. Tosin niitähän muodostetaan nykyään myös kirurgisesti.
Ei, vaan kiinnikkeistä poskissa. Eli siis posken iho on kiinni aivan kuten vanhanaikaisissa nahkasohvissa on niitä nappeja joilla kiinnitetään päällikangas pohjaan niin että sohva näyttää hienolta. Lapseni sai "hymykuopan" naamaansa kaaduttuaan portaissa. Iho parani mutta siihen kohtaan jäi kiinnike joka käyttäytyy kuten hymykuoppa.
Mikä ihmeen "siintä" ?? Joku puhevika vai? Siintääkö sulla tajunnassas ettei tuo ole suomea ollenkaan? Silloin kun sun pitäisi sanoa "sieltä", niin sanotko silloinkin "sientä"?
Ei. Hymykuopat liittyvät poskilihassyiden osittaiseen synnynnäiseen halvaustilaan. Lihas ei supistu kunnolla.
Ikävä kyllä ei. Kuopat tulee kasvolihasten kiinnittymisen vaihtelusta. Samasta syystä joillakin on leuassa kuoppa. Esim huutokauppa keisarin Markku.
Hymykuopat ovat yleensä perinnöllisiä ja syntymästä lähtien.
Johtuu siitä, että raskausaikana on pantu normaalia enemmän ja kalu on osunut sikiön naamaan.
Ed Harriksella on komeet hymykanjonit.
Millainen re tar di nostelee ikivanhoja ketjuja? Vieläpä tuollaisella myötähäpeää aiheuttavalla mukahauskalla kommentilla.
Ei. Hymykuopat ovat fysiologinen kasvonpiirrejuttu ja usein periytyvät. Mulla on ollut sellaiset vauvasta saakka.
Rumat ovat. En tajua, että joku hankkisi tälläiset kirurgian avulla tietoisesti.
Joo :)