Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te parisuhteettomat vietätte viikonloput?

Onnellisuutta yksin
10.12.2022 |

Olen eronnut, ja monta kertaa ollut parisuhteessa. Nyt taas mietin eroa koska olen tyytymätön suhteeseeni. Toisaalta en jaksa enää tinderiäkään tai muutakaan.

Mutta viikonloput ilman parisuhdetta tuntuvat vaikeilta. Ystävät on pääasiassa perheidensä kanssa. Kertokaa miten vietätte viikonloppuja jos ette ole parisuhteessa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä nauttien!

Vierailija
2/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen, katson sarjoja netistä, ulkoilen, tapaan lapsiani ja lapsenlapsiani, kumoan joskus viinipullon nautinnolla, laitan hyvää ruokaa, teen ristikoita. Ja nukun.

Ei mitään hinkua parisuhteeseen ollut 20 vuoteen. Sooloseksi on tuhannesti parempaa kuin yksikään mies on osannut antaa, valitettavasti.

Joskus mietin, että jokos, ja sitten muistan miten kurjaa on koko ajan ottaa toinen huomioon.

Elämässä saa valita rusinat.

Vierailija
4/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan, luen kirjoja, taiteilen, ulkoilen, kokkaan, katson telkkua tai tubea, kuuntelen podcasteja, soitan musiikkia, siivoan, nukun, meditoin, kirjoitan runoja, käyn jossain, shoppailen, juttelen ystävien kanssa yms yms yms.

Vierailija
5/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaan, luen kirjoja, taiteilen, ulkoilen, kokkaan, katson telkkua tai tubea, kuuntelen podcasteja, soitan musiikkia, siivoan, nukun, meditoin, kirjoitan runoja, käyn jossain, shoppailen, juttelen ystävien kanssa yms yms yms.

Kuulostaa henkisesti rikkaammalta kuin miehen kanssa makoilu, kävelylenkki, syöminen ja elokuvan katsominen. Miehen aikataulussa ja ehdoilla, jos hän jaksaa.

Vierailija
6/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen baarissa.

Keski-iässä ei enää kauhean usein huvita

Vierailija
7/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen baarissa.

Keski-iässä ei enää kauhean usein huvita

Mä oon 52v.

Vierailija
8/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen, katson sarjoja netistä, ulkoilen, tapaan lapsiani ja lapsenlapsiani, kumoan joskus viinipullon nautinnolla, laitan hyvää ruokaa, teen ristikoita. Ja nukun.

Ei mitään hinkua parisuhteeseen ollut 20 vuoteen. Sooloseksi on tuhannesti parempaa kuin yksikään mies on osannut antaa, valitettavasti.

Joskus mietin, että jokos, ja sitten muistan miten kurjaa on koko ajan ottaa toinen huomioon.

Elämässä saa valita rusinat.

Miehet on paskoja mutta tarvitsit niitä porsimiseen  :)

Missä luki noin?

Lainaapas se kohta.

Oletko sinäkin saanut moitteet huonosta seksistä? Kun noin viŧuŧŧaa!

Se on jännä kun sata kertaa joku asia näytetään miehelle oikein kädestä pitäen ja ei vaan mies tajua.

Sinun äiti olisi emakkohuora, kaikki eivät ole.

Vierailija
9/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on erokierteessä. Opittu toimintamalli ja kyvyttömyys yhteiselämään.

Vierailija
10/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmillani. En viihdy yksin.

Vierailija
11/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on erokierteessä. Opittu toimintamalli ja kyvyttömyys

yhteiselämään.

Voi olla. Tai pikemminkin odotan paljon. Mutta olin kuitenkin lasteni isän kanssa 15 vuotta.

Tämä nykyinen tekee kaiken niinkuin hänelle sopii. Olen prioriteeteissa ehkä sijoilla 7-10. Kyllästyttää.

Vierailija
12/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän kessua, ryyppään ja runkkaan. N28

Vierailija
13/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä suhteessa mies viettää lähes kaiken vapaa-aikansa sohvalla joko nukkuen tai katsomalla Netflixiä. Käytännössä olen viettänyt viikonloppuni jo vuosia niinkuin itse haluan.

Vierailija
14/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämästä nauttien!

Nimen omaan elämästä nauttien!

Kaksi päivää vain ja ainoastaan itselle, saa tehdä mitä huvittaa tai olla tekemättä. Ei ketään häiritsemässä.

Viikonloput on akkujen lataamisen aikaa itselläni. Ulkoilua, lukea hyvää kirjaa, lojua ja olla.  Aina ei tarvitse olla ohjelmaa. on hyvä vaan pysähtyä ja rentoutua. 

En ymmärrä miten ihminen ei muka pysty olemaan vain itsensä kanssa? Aina pitäisi nyhjätä jonkun kyljessä ja ohjelmaa pitää olla ettei vaan tule hiljaista hetkeä. Itselle juuri tuo yksin oleminen on juuri niin nautinnollista.

N 36

Vierailija
15/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä se on ihan luonnollista että yksinolo saattaa pelottaa pitkän parisuhteen jälkeen. Kun ei sitten ole ketään läheistä jonka kanssa jakaa asioita.

- ei ap -

Vierailija
16/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on erokierteessä. Opittu toimintamalli ja kyvyttömyys

yhteiselämään.

Voi olla. Tai pikemminkin odotan paljon. Mutta olin kuitenkin lasteni isän kanssa 15 vuotta.

Tämä nykyinen tekee kaiken niinkuin hänelle sopii. Olen prioriteeteissa ehkä sijoilla 7-10. Kyllästyttää.

Mitä teet hänen kanssaan viikonloppuisin? Jos ette tee nytkään mitään kivaa yhdessä, mikä siinä on sellaista, mitä yksin ollessasi kaipaisit?

Vierailija
17/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten ihminen ei muka pysty olemaan vain itsensä kanssa? Aina pitäisi nyhjätä jonkun kyljessä ja ohjelmaa pitää olla ettei vaan tule hiljaista hetkeä. Itselle juuri tuo yksin oleminen on juuri niin nautinnollista.

N 36

Sinä =/= kaikki muut ihmiset.

Sinusta on kivaa olla yksin. Joistain toisista on ikävää olla yksin. 

Etkö osaa tuosta päätellä, että yksinolo on toisille ihan samanlainen asia kuin sinulle tilanne, jossa joudut pakolla olemaan toisten kanssa?

Vierailija
18/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet hänen kanssaan viikonloppuisin? Jos ette tee nytkään mitään kivaa yhdessä, mikä siinä on sellaista, mitä yksin ollessasi kaipaisit?[/quote]

No kyllä me usein pe-su välillä käydään esim syömässä, nyhjätään ja nukutaan yhdessä. Mutta itse toivoisin vähän enemmän. Viihdyn ja olen paljon yksinkin mutta näkeminen pari kertaa viikossa on aika vähän.

Ja kieltämättä eroaminen pelottaa. Haluaisin parisuhteen (hyvän) mutta sen löytäminen (tässä iässä) alkaa olla todella vaikeaa. Tinder on täynnä sitoutumiskammoisia ja varattuja.

Ap

Vierailija
19/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet hänen kanssaan viikonloppuisin? Jos ette tee nytkään mitään kivaa yhdessä, mikä siinä on sellaista, mitä yksin ollessasi kaipaisit?

No kyllä me usein pe-su välillä käydään esim syömässä, nyhjätään ja nukutaan yhdessä. Mutta itse toivoisin vähän enemmän. Viihdyn ja olen paljon yksinkin mutta näkeminen pari kertaa viikossa on aika vähän.

Ja kieltämättä eroaminen pelottaa. Haluaisin parisuhteen (hyvän) mutta sen löytäminen (tässä iässä) alkaa olla todella vaikeaa. Tinder on täynnä sitoutumiskammoisia ja varattuja.

Ap

Ap on vielä parisuhteessa ja miettii jo mahdollista seuraavaa suhdetta. Ei, ei, ei. Kyllä nyt kannattaa hetki keskittyä itseensä ja miettiä mitä sinä itsenäisesti haluat elämältäsi. Kuulostat epätoivoiselta takertujalta. Luultavasti kukaan ei voi hyvin tuollaisessa suhteessa nyt tai tulevaisuudessa.

Vierailija
20/28 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lasten kanssa, ruokahuoltoa yms. Lasten harrastuksissa.

Tai jos lapset omissa menoissa, oon kotona. Puuhailen jotain kotihommia, tai lojun sohvalla ja tuijotan puhelinta. Luen joskus. Lenkitän koiraa. Jos sattuu olemaan rahaa, saatan käydä kaupoilla.

Tätä se oli jo avioliiton aikana, mies meni aina omissa menoissaan. Nykyään ei onneksi enää tarvitse miettiä missä on ja kenen kanssa.

Aika yksinäistähän tämä on. Mutta oon tottunu. Vielä yksinäisempää sillon kun lapset isällään ja oikeesti ihan yksin.