Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin liian pitkään huonossa suhteessa

Vierailija
09.05.2015 |

Nyt tuntuu, että oma sydän ja tunteet ovat aivan kuolleet. En saa kosketusta omaan sisimpääni. Olen kuin kuollut.

Mies ei juonut eikä pettänyt, mutta olimme muuten liian erilaisia. Ongelmista ei saanut puhua, pahasta olosta ei saanut puhua. Vaikka koin, että minua ei kohdella oikein tai jokin asia sotii omaa sydäntäni ja arvojani vastaan, niin minä vain jäin. Ensin en lähtenyt siksi koska en halunnut olla yksin. Sitten en lähtenyt, koska en uskaltanut vain sanoa sitä toiselle, koska tiesin hänen reaktionsa.

Nyt kun olen lähtenyt, toivon että olisin lähtenyt jo kauan sitten.

Ihmettelen milloin minusta tuli niin heikko, että en kyennyt lähtemään aikaisemmin. Että miksi annoin kummallisille peloille vallan. Peloille joille ei olisi ollut mitään syytä.

Ainoa asia mitä oikeasti kannattaa pelätä on se, että ei seuraa omaa sydäntään, vaan antaa elämänsä ohjat jollekin toiselle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn. Joko kissat on ostettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun sait voimia lähteä. Ihmiset jäävät joskus aivan järkyttäviin parisuhteisiin ja oikeastaan pilaavat siinä elämänsä. Sitä ehkä ajattelee, että ei löydä ketään "parempaa" ja että ei halua olla yksin tai ei pärjää.

Vierailija
4/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa  tutulta, jo 10 vuotta sitten huomasin että ei oikein toimi, yritin ja yritin, nyt en ole jaksanut vuosiin yrittää mitään suhteen eteen, mutta edelleen tässä. Mies ei halua erota ja jotenkin säälittää se.

Vierailija
5/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama .Mies on puhunut niin usein mun tappamisesta että eipä tässä uskalla lähteekään.Se on helppo vierestä arvostella että luuseri kun ei lähde mut entä jos en haluu kuolla?

Vierailija
6/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 09:37"]Mulla sama .Mies on puhunut niin usein mun tappamisesta että eipä tässä uskalla lähteekään.Se on helppo vierestä arvostella että luuseri kun ei lähde mut entä jos en haluu kuolla?
[/quote]

olen elänyt tuollaisessa suhteessa. Kun lopulta sain tarpeekseni lähteä. Ajattelin,että mikä vain on parempi kuin elää pelossa.

otin kaiken avun lähtemispäätöksen jälkeen ja pääsin irti!
tosin Se vaati muuttoa toiselle,paikkakunnalle,meillä oli myös yhteinen lapsi joka lisäsi tätä jännitystä siitä onnistunko.

nyt olen elänyt vuosia ihan rauhassa ja voin hengittää vapaasti.

voimia sinulle,ota vaivihkaa selvää asioista ja järjestele asiat niin valmiiksi että eräänä päivänä voit vain lähteä. Niin minä tein,ilman ennakkovaroitusta.

Vierailija
7/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorraa!

Vierailija
8/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:01"]Huorraa!
[/quote]Molemmat airot ei yllä veteen asti?

Vierailija
9/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei seuraa omaa sydäntään, vaan antaa elämänsä ohjat jollekin toiselle."

Auts. Onnittele itseäsi, sillä tämä lause avasi silmäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme