Te joilla on toimivat aamurutiinit
Millaiset aamurutiinit teillä on? Saatteko tehtyä näitä suositeltuja meditaatioita ja aamujumppia? Jos teillä on kumppani ja/tai perhe saman katon alla, miten aamunne sovitetaan yhteen?
Kommentit (363)
Vierailija kirjoitti:
mua oksettaa nämä jotkut julkut, jotka ei käy oikeissa töissä ja sit nämä sadattuhannet seuraajat välillisesti elättää ne. joka tapauksessa ne kertoo, kuinka ne menee aamulla paljain jaloin meren rantaan kävelemään tai mereen uimaan. siten ne hengittelee siellä ja voimaantuu, MAADOITTUU ja nämä seuraajat ihastelee ja huokailee. heidän oma todellisuus on kuitenkin, kahdeksaksi töihin, lapset hoitoon, lapset hoidosta ja sitten ruokaa laittamaan ja rättiväsyneenä nukkumaan. uskomatonta että he ei näe mitä p askaa nämä suoltaa sinne, esim karita tykkä yms!!!!
Kateus ja katkeruus. Loppumattomat luonnonvarat
Rutiini vai vain tylsä elämä kirjoitti:
Herätys klo 5. Kahvinkeitin päälle, eväs- sekä aamiaisleipien teko sillä aikaa, aamupala tietokoneella istuen ja uutisia selaillen. Vessa, hampaiden pesu, meikkaus, hiukset sutturalle, laukun pakkaaminen, pukeminen ja fillarilla töihin seitsemäksi. Ei tulisi mieleenkään harrastaa liikuntaa aamulla. Hyvä jos selviää hengissä heräämisestä.
*Hiukset sutturalle*
Suttura on ns. halpa nainen... ;-)
Itse laitan hiuksiin nutturan.
Kahvi pakollinen kirjoitti:
6:30 herätys,
aamulääkkeet, kahvikeitin päälle (ladattu illalla) hampaan pesu, ja muut vessa-asiat. Aamupala (mikro-kaurapuuro, Marjasoppa, öljylisä, kahvi) nautitaan aamutakissa, huhuilen teineille herätystä. Vaatteet päälle, hiusten laitto ja ripsi/kulmavärit, vielä vessaan jos ehtii. Eväät (tehty illalla valmiiksi) kassiin. Lähden autolla n. 7:35 ja kyydissä teini ja joskus myös mies jos ei jää etäpäivään kotiin. Jos mies ei ole mukana joudun kävelemään vielä autolta n. 10min työpaikalle, koska ei ole parkkipaikkaa lähempänä. Muuten pääsen miehen kyydillä töihin saakka. Töissä olen yleensä 8 maissa. Töissä vielä 2. aamukahvi kello 9 maissa, ja lisäksi proteiinirahka. Onnea on liukuva työaika. En ole yhtään aamuihminen.. Mies hoitaa aamulla koirat.
Helpolla pääsee, kun on enää yksi hammas, jota pestä. *vitsi-vitsi*
Vierailija kirjoitti:
Aamutoimet on hyvin pikaiset, vessa, hampaanpesu, kasvojen pesu, pukeminen. Eväät reppuun ja iso lasi vettä+lääke ennen kuin lähden koiraa ulkoiluttamaan. Koiralenkillä sitten monesti vähän venyttelen ja verryttelen samalla. Sen jälkeen pyörällä 10km töihin, töissä pikainen suihku ja nopea meikki, työt aloitan vähän ennen kahdeksaa, aamupala sit joskus yhdeksän aikaan.
Tälläkin raukalla enää yksi hammas.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko meditoinniksi kun kävelee totaalisen puoliunessa mitään ajattelematta koiran kanssa luonnossa? Hitaasti, että koirakin saa nuuskutella.
Kuulostaa oikein hyvältä meditaatiolta. Itsekin harrastanut tätä vuosia. Menee ihan rutiinilla.
Vierailija kirjoitti:
Herätys klo 5. Kahvinkeitin päälle, eväs- sekä aamiaisleipien teko sillä aikaa, aamupala tietokoneella istuen ja uutisia selaillen. Vessa, hampaiden pesu, meikkaus, hiukset sutturalle, laukun pakkaaminen, pukeminen ja fillarilla töihin seitsemäksi. Ei tulisi mieleenkään harrastaa liikuntaa aamulla. Hyvä jos selviää hengissä heräämisestä.
*Hiukset sutturalle*
Mä laitan jakkaran.
Klo 6.00 kännykkä herättää. Vaatteet sohvan selkänojalta kainaloon ja pissalle samalla vaatteita pukien. Koirien kanssa lenkille 6.10-7.05. Kahvin keitto. Kasvojen huuhtelu viileällä vedellä, kasvovesi, seerumi, kosteusvoide jossa aurinkosuoja. Työkoneen käynnistys. Kahvin haku keittimestä ja edellisenä iltana tehdyn tuorepuuron haku jääkaapista. Omega3:set, lääkkeet ja B12-vitamiini aamupalan kanssa. Työpäivä alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen suositeltuja meditaatioita? Nauraisin, jos jaksaisin.
Hal Erold Aamun ihme:
Ensimmäinen kymmenen minuuttia käytetään mietiskelyyn. Mietiskelyn avulla saadaan hiljaisuuden kautta muodostettua rauhan tunne päivän ajaksi.
Seuraava kymmenen minuuttia käytetään lukemiseen. Luettavan tekstin tulee olla itseäsi inspiroivaa, jollain tavallasi itseä kehittävää tekstiä. Lukemisesta syntyy motivaatio päivän ajaksi.
Seuraava kymmenen minuuttia käytetään vahvistuslauseiden tekemiseen ja myöhemmin niiden kertaamiseen. Vahvistuslauseiden kautta syntyy voima päivän ajaksi.
Neljänneksi visualisoidaan: mitä haluat oman elämäsi sisältävän tulevaisuudessa. Visualisoinnin kautta saa päiväksi inspiraatiota.
Viidenneksi kymmenen minuuttia käytetään kiitollisuudenaiheiden kirjoittamiseen.
Viimeisenä koht
Paljon alapeukkuja tullut nyt tälle, mutta kannattaa kokeilla ennen kuin tuomitsee. Aloittaa vaikka kokeilemalla ainoastaan yhtä noista tavoista aamulla jos tunti tuntuu liialta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen suositeltuja meditaatioita? Nauraisin, jos jaksaisin.
Eikö kaikki meditoi, joogaa ja kirjoita kiitollisuuspäiväkirjaa aamuisin? Instagramin mukaan kyllä!
Lisää paineita naisille.
Onhan niitä miehiäkin jotka kirjoittaa heräävänsä viideltä, käy salilla, ottaa jääkylvyn ja sitten kirjoittaa kolme tärkeintä tavoitetta ja alkaa tehdä ne.
Keskitysleirielämää.
Pieraisen ja käännän kylkeä. Puhelin on suljettuna.
6.50 herätys ja kahvit tippumaan ja siitä suihkuun.
7.15 suihkusta pois ja kahvi kuppiin ja katson hetken televisiota kun juon kahvin, teen ehkä leivän jos maistuu.
7.45 alan meikkaamaan ja harjaan hiukset ja katson vaatteet.
8.10 lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Hiukset sutturalle*
Mä laitan jakkaran.
Mulla makkara. HK.
Herätys 6.00. Hampaiden pesu. Kahvi tippumaan. 6.15 Aamupala & vitamiinit samalla kun katson töllöä tai luen uutisia. 6.45 pöntölle. 7.00 suihkuun. 7.30 hampaiden pesu, nenäkarvat sun muut. 7.45 lähtö töihin.
Kerron kun/jos aamurutiinini alkavat toimimaan...
Herätys 6.45
Hammaspesu
Sängynpetaus
Aamupala
Repun pakkaus
Lähtö (7.58 tai 8.28)
Siinä mun aamurutiini oon 6lk
Se kirjoitti:
Minun aamurutiini on:
Kahvi tippumaan
Tupakalle jonka aikana kahvi valmistuu
Kupillinen kahvia ja
Teksti-TV auki kolmoselta ja yleltä
Kahvi mukillisen juotua tupakalle
Vessaan
Sängyn petaus
Tupakalle
Ja sitten alkaa päivä
Ja päivä tietysti alkaa tupakalla?
Herätys 4.30, pierujoogaa tunti, avannon kautta töihin.
Vierailija kirjoitti:
Teen tunnin aamulenkin koiran kanssa ja joskus käyn myös salilla ennen kuin työt alkavat klo 08:00. Onnistuu ihan siten, että herään niin aikaisen, että ehdin aamulla tekemään kaiken haluamani. Kumppani elää erivuorokausirytmiä ja on hyvä uninen, joten hänestä ei ole aamuille ylimääräistä haastetta.
Herätys 5:30. Koiran kanssa ulos, lenkki 20-50 minuuttia. Aamupala, lehden luku. Aamusuihku ja töihin 8:ksi.
Kello soi 6.00. Vessaan, hammaspesu, ripsiväri. Tukka on luonnonkihara, leikattu niin, ettei tarvitse tehdä mitään. Valmiiksi katsotut vaatteet päälle ja valmiiksi pakatut eväät mukaan. Ulos ovesta 6.15, työt alkaa klo 6.30.
Herään 6.40.
hammaspesu.
aamupala.
pika meikkaus.
vaateiden vaihto.
repun pakkaus.
lähtö 8.00.
koulu alkaa 8.25 (oon 8lk tyttö)
Ensimmäisenä poistelen aina kaikki ne eilen tallentamani vauvan viestiketjujen kirjanmerkit, joiden keskustelut on poistettu, ja siinä sitä onkin urakkaa koko päivälle...
kirjoita norjaksi
Jeg tåler ikke hvor herlig...