Miksi olet hereillä nyt?
Kommentit (20)
Menin nukkkumaan ennen klo 11:00 ja nyt heräsin.
Jos sitä kohta menis nukkumaan, ei sitä sais tulla tietokoneelle, jos tahtoo nukkua
mulla on joku pakkomiellen valvoo viikonloppuöisin ja nukkuu sitten koko päivä. Normaalisti olen ihan päivätöissä, joten olen kyllä sitten aika väsynyt alkuviikosta. Yöihminen olen henkeen ja vereen. Inhoan auringonpaistetta ja varsinkin aamuja. Mitään nukahtamisvaikeuksia ei koskaan oo ollut.
En vaan saa unen päästä kiinni ja musiikin kuuntelu on koukuttavaa.
Mietin ja pähkäilen parisuhdetta. Luotanko intuitiooni vai aikuiseen ihmiseen?
Koska unohduin lukemaan vauvafoorumia.
nukahdin paljon tavallista aikaisemmin palattuani kavereilta, nyt pari tuntia sitten heräsin lattialta. totutan näin itseäni valvomaan myös ensi yön. Paras aika päivästä. =)
Morkkis, en saa unta. Ollut koko päivän krapula.
Miks morkkis? Piristä nyt vähä edes? Mulla paska fiilis muuten vaa.
Lapsi herätti, oli janoinen ja kuumeinen. Häntä nyt hoidin ja odotan kuumeen laskua.
Heräsin kesken unien ja nyt ajatukset pyörii, etten saa nukuttua .. no jos kohta
Mies kömpi vessaan ja sillä oli hieman koordinaatiovaikeuksia, koska oli edelleen tuhannen päissään. Heräsin kun mun jalkoihin kompuroitiin. En sitten saanut enää unta, joten nousin vähäksi aikaa ylös.
Lapsi tuli viereen. Kannoin hänet omaan sänkyynsä ja nyt en sitten saa unta....
Vappuaattona 14h yövuoro. Nyt oli 12,5h yövuoro, just pääs kotiin, ni pakko saada hetkeks muuta ajateltavaa. Kaksi olutta ja sit nukkumaan. Huomenna enää 10,5h yövuoro.
Heräsin taas kylmän hikisenä joka on tapahtunut nyt jo monta kertaa ja aloin etsiä netistä selitys tälle. Eipä ole löytynyt.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 05:28"]Heräsin taas kylmän hikisenä joka on tapahtunut nyt jo monta kertaa ja aloin etsiä netistä selitys tälle. Eipä ole löytynyt.
[/quote]
Ainiin ja näin unta jossa mun hampaat irtosi (sanotaan että se on enne kuolemasta) ja vaikka en tällaisiin usko niin vähän on hermostunut olo.
Mitä lähempänä etuhampaita/etuhampaat lähtevät, sitä läheisemmälle ihmiselle tietää matkaa ikuisuuteen. Mutta niinhän me kaikki joskus lähdemme, ja se että koska uni "toteutuu", niin on mahdollista vaikka kymmenien vuosien päästä ;) . Yritä jatkaa unta, ei mitään hätää. Liian paksu peitto, pikku lämpöä, tai muuten vaan hormonit ilmoittavat itsestään.
Pientä rajaa, sinä unientulkitsija, että ihan matkaa ikuisuuteen. Joopa joo. Ei ennustamista ole olemassakaan, tein sitä monta vuotta ihan rahasta. Ihmisen sisäistä maailmaa unet kuvastavat, mutta tuollainen kliseinen tulkinta hammastenlähdöstä on ihan puppua! Olen vihainen noille ennustelijoille, oikeasti tuommoiset tulkinnat on täyttä soopaa!
Täytyy lähteä töihin. Inhoan aikaisia aamuja - kaupan ala on ihan persiistä!
Lapsesta asti ollut vaikeuksia nukahtaa.