Ketää muita kenellä " vihloo peräsuolta" ? Aivan järkyttävä kipu, joka kestää muutamia sekuntteja :(((
Kommentit (40)
Lääkäriin.
tai kova kakka. Ota mikrolax tai malex. Apteekista.
Ainakin itselläni peräsuolen vihlaisut ovat ihan normaaleja kuukautiskramppeja, joita tulee muutaman kerran vuodessa. Tekevät kyllä niin kipeetä, että hengitys lamaantuu ja joutuu hetkeksi jäätymään paikalleen. Onneksi menevät muutamassa sekunnissa ohi.
Kakkase siellä suolenmutkiissa vaan joskus kiemurtelee ja joku pähkinän pala tai luunsiru tmsaiheuttaa hermokipuja mennessään. Miehilläkin tuollaisia oireita joskus.
Minulla alkaa koskemaan pyllyyn jos änkään liian nopeasti kakan ulos.
Tenesmi. Vaaraton. Auttaisikohan magnesium.
Mulla on joskus ovulaation aikaan tuollainen.
Mulla on aina vaan menkkojen aikana perse kipee. Päivää ennen menkkoja alkaa tuntua painetta, ja sit parin päivän päästä vähenee. Pahin on kun käy kakalla! Liittyy varmaan jotenkin hormoneihin tms koska ei tota muullon oo.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 20:48"]Mulla on aina vaan menkkojen aikana perse kipee. Päivää ennen menkkoja alkaa tuntua painetta, ja sit parin päivän päästä vähenee. Pahin on kun käy kakalla! Liittyy varmaan jotenkin hormoneihin tms koska ei tota muullon oo.
[/quote]
Mulla sama. Inhottavaa ja kivuliasta.
Mulla oli tuota myös. Syyksi paljastui iso kysta munasarjassa. kysta poistettiin ja vihlonta loppui.
Endolta kuulostaa