Eikö imurointi ole siivoomista?
Kun tuntuu siltä, ettei mies pidä imurointia siivoomisena taikka tiskaamista.
Itse kyllä kantaa hiekkaa sisään, jättää likaiset lautasen yms. tiskipöydälle yms.
Ja kun olen tiskannut taikka imuroinut, niin ei edes asiaa huomaa....
Ja kun mies laittaa vaikkapa naulan seinään, ni sit täytyy kyllä kumartaa miestä ja sen sellaista!!! prkl
Kommentit (5)
Kun se yleensä imuroi ja on sitten sitä mieltä, että hän on ainoa joka siivoaa. Eli tavaroiden järjestäminen, pölyjen pyyhkiminen ja muu rätin kanssa heiluminen ei ole mitään, kun hän siivoaa eli imuroi.
Pöyjen pyyhkiminen ja imurointi ovat pölyjen pyyhkimistä ja imurointia. Varsinaiseen siivoukseen kuuluu vähintään lattioiden pesu ja mattojen tuuletus.
No, täytyykin sitten imuroida silloin kun saan matot pihalle, eli ööh..miehen avustamana ehkä kerran pari vuodessa!
No, ehkä silloin sitten mieskin jo huomaa ne hiekat ja leivänmuruset ym koirankarvat lattialla! hyvä hyvä! Kiitti kaverit!
ap
Eli jos pyydän siivoamaan mies imuroi ja se on siinä. Jos esim. lattialla on tavaraa niin niitä ei tarvitse hänen mielestään nostaa, saati sitten pöydällä olevia tavaroita viedä oikeille paikoilleen.
Mutta ei yhtään huomaa sitä, ettei koirankarvoja ole nurkat täynnä, ettei hiekkaa, leivänmurusia yms loju lattialla!
Enkä viittis koko aikaa sanoa sille että " katsos nyt kun mä olen tänään TAAAAAS imuroinut ja tiskannut ja pyyhkinyt pölyt ja pistänyt tavaroita järjestykseen yms"
Voiko mies todellakin olla noin idiootti ettei kunniota pätkääkään vaimon tekemisiä tai siis oikeestaan raatamisia?
ap