Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävetti eilen bussipysäkillä 50vuotiaana kolitsihousut ja naruolkaintoppi päällä kun joillain teineiltä oli sana asu

Vierailija
14.09.2024 |

Ja näyttivät tietenkin paremmilta. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 50-vuotiaana pitäisi jo itsetunto olla siinä pisteessä, että ei tarvitse nolostella tai vertailla omaa pukeutumistaan muihin, ellei ole sitten täysin tilanteeseen yli- tai alipukeutunut vastoin etikettiä?

Olenön vasta neljänkymmenen, mutten ole enää aikoihin jaksanut vertailla arkipukeutumistani muihin. Ja sauna on ollut ja tulee olemaan paremman näköisiä ihmisiä kuin mitä itse olen, ihan turha siitä on ottaa stressiä. 

Vierailija
2/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö 50-vuotiaana pitäisi jo itsetunto olla siinä pisteessä, että ei tarvitse nolostella tai vertailla omaa pukeutumistaan muihin, ellei ole sitten täysin tilanteeseen yli- tai alipukeutunut vastoin etikettiä?

Olenön vasta neljänkymmenen, mutten ole enää aikoihin jaksanut vertailla arkipukeutumistani muihin. Ja sauna on ollut ja tulee olemaan paremman näköisiä ihmisiä kuin mitä itse olen, ihan turha siitä on ottaa stressiä. 

Mitä tarkoitat Ja sauna on ollut? Mielenkiinnosta vaan kysyn, onko sauna parantanut itsetuntoasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi lukea aina. Kännykän ennakoiva näköjään ollut tehokkaana. 

Vierailija
4/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt samoin naruolkaintopin kanssa. T. Uolevi 58v

Vierailija
5/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi lukea aina. Kännykän ennakoiva näköjään ollut tehokkaana. 

Niin pitäisi! Lukeminen on ihanaa ja järkevää ajanvietettä, tuossa sinulla on pointti! Minunkin pitäisi lukea aina.

Vierailija
6/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolitsihousut ja asuna sana. >  Tyhmyyden ylistystä lyhyessä kirjoituksessa.

Vierailija
7/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tuli yllätyksenä, että kuvailemansa asu on yksi teinien suosituimmista ja, että teinit yleensä näyttävät paremmalta kuin viisikymppiset?

Oisko tää nyt jonkun elämäänsä tyytymättömän miehen raapustama "viisikymppiset naiset on rupsahtaneita" -aloitus?

Vierailija
8/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelmat. Joillakin on syöpä tai läheinen kuollut, ihan oikeita ongelmia, mutta sä mietit jotain vaatehäpeää. Oikeesti. 

Vierailija
9/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet narutopin alkuperäistä sukupolvea joten sinulla on suurempi oikeus pukeutua niin kuin nuorilla.

Ja mitä collegehousuihin tulee niin niin ne ovat MUKAVAT,mukavammat kuin farkut.

Vierailija
10/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mlula oli eilen narulkain-toppi ilman rintaliivejä ja legginsit  ja mie olen 44-vuotias. Tässä iässä kiinnosta enää mitään muut miettii miun vaatteista.

Vierailija
11/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle tuli yllätyksenä, että kuvailemansa asu on yksi teinien suosituimmista ja, että teinit yleensä näyttävät paremmalta kuin viisikymppiset?

Oisko tää nyt jonkun elämäänsä tyytymättömän miehen raapustama "viisikymppiset naiset on rupsahtaneita" -aloitus?

Miehen aloitus, ns kilttimiehen, joka vihaa naisia.

Vierailija
12/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat Ja sauna on ollut? Mielenkiinnosta vaan kysyn, onko sauna parantanut itsetuntoasi?

Kirjoitusvirhe. Piti olla "saunaolut".

Vierailija
13/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vain oma itsesi. teineillä noi muodit tulee ja menee, ei niihin kannata kiinnittää huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä