Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmistyypit inhottaa kauppareissuilla?

Vierailija
01.05.2015 |

- tyypit, jotka eivät huomioi yhtään muita ostoskärryillään. Jättävät kärryn keskelle hyllyä ja jäävät tölläämään tuotetta. Liikkuvat kärrynsä kanssa siten, katselevat hyllyjä eikä eteenpäin.

- äidit, jotka eivät hallitse lapsiaan vaan antavat näiden riehua pitkin kauppaa

- tomaattien hiplaajat

Kommentit (164)

Vierailija
21/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka kuvittelevat, että jono liikkuu nopeammin, jos tunkee ihan iholle kiinni. Ja jos itse yrittää ottaa askeleen eteenpäin, niin heti seuraavat perässä entistäkin lähemmäksi.

Ne, jotka tunkevat maksupäätteelle siinä välissä kun olen itse hihnan takana pakkaamassa isoja ostoksia. Lopetan yleensä pakkaamisen hyvissä ajoin ja menen sen päätteen eteen, ja joskus siitä löytyykin jo seuraava ihminen kortti kädessä valmiina maksamaan. Ja kun pyytää väistämään, niin henkilö jää tuijottamaan silmä kovana kun naputan tunnuslukua.

Vierailija
22/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies rähjaisessa yolakissaan bussissa "toi on fuckin gay", pitaisiko kertoa etta vaimokkeesi on "fuckin cow"?

Kaikilla reissuilla.

Onhan se aika kumma kun sanoo ettei uskalla lähestyä jotain josta mainittu tykkää mutta puhuu muista miehista sekä sanoo ettei ole miesta.

Mista moes voi tietaa ellet puhu talle ja sano; tilanne on ihan toinen muuten.

Kyttääjä on utelias muttei kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesemättömyys, vanha viina ja valkosipuli on jäätävä yhdistelmä. Yöööökkk! Jonossa ei ole ykä kaukana, kun tuollaisen haisulin jäljessä seisoskelee.

Vierailija
24/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omaa minkäänlaisia mielenterveysongelmia joten mua ei ärsytä kukaan kauppareissulla.

Vierailija
25/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joille tulee joka kerta yllätyksenä että kaupassa pitää maksaakin tavaroista. Sitä vitunkukkaroa aletaan kaivaa vasta kun on saatu pakattua ne kaikki ostokset kasseihin ja valuttua hiiiiiitaasti takaisin kassan luo.
Vittumuavituttaa!!!!

Vierailija
26/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiset hesan kaupoissa, ei löydä kassoja. Katos kun nää kaupat ei ole ihan pikku siwoja.

Vierailija
27/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ärsyynny kaupassa enkä muutenkaan vieraista ihmisistä.

Vierailija
28/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

103, ehdit just ensin!
-104

Vierailija
29/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisevat persut.

Vierailija
30/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:41"]pesemättömyys, vanha viina ja valkosipuli on jäätävä yhdistelmä. Yöööökkk! Jonossa ei ole ykä kaukana, kun tuollaisen haisulin jäljessä seisoskelee.
[/quote]

Hyi törmäsin tämän hajuiseen Prismassa kuukausi sitten! Pohdin oikeasti joudunko lähtemään keskenkaiken ulos kakomaan.

Eniten kyrpii ihmiset, jotka ei tee pakkausalueelle tilaa, vaan pakkaa omia kasseja tosi leveästi/muksu riehuu siinä tason päällä.

Vierailija
31/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostoskärryillä tökkivät, kun seisot kassajonossa ja odotat vuoroasi. Ihan kuin se saisi jonon liikkumaan nopeammin, taitaa asia olla ihan päinvastoin. Ensi kerralla töytäisen takaisin - voimalla.

"Minä ensin, minä ensin" -ihmiset, jotka eivät katso yhtään ympärilleen vaan missiona on napata se maitopurkki silmät kiinni, että kukaan ei vaan vie juuri sitä tiettyä maitopurkkia.

Vierailija
32/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:36"]Miksi mummot haisevat välillä niin pahalta? Olen monesti katsonut, että ihan kunnollisen näköinen mummeli pakkaamassa ostoksiaan, mutta kun olen mennyt viereen pakkaamaan, niin mummon suunnalta löyhyää kamala biojätteen ja ulosteen haju. :(
[/quote]

Voi olla katetri täynnä.

Vierailija
33/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow ja Xtra tuotteita ostavat, menisivät töihin niin voisivat ostaa laadukasta ruokaa. Ja yleensä näillä on just kans jotain tosi halpaa tokmannin vaatetta päällään, ei mitään tyylitajua. Ärsyttää. Kerran näin keski-ikäisen naisen ostamassa Xtran sourcream and onion sipsejä :D ei hitto....tarjosin sille estrellan vastaavaa ja sanoin, että on enemmän makua....siitähän tämä rouva sitten loukkaantui, menisi töihin.

Vierailija
34/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti-ihmiset, jotka tukkivat lastenrattaillaan/lastenvaunuillaan kaupan käytävät koko leveydeltä.

Vierailija
35/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:48"]Vanhalle hielle ja krapulaiselle haisevat ihmiset, ostoskorikyylät, ruokia eri puolille kauppaa piilottelevat ihmiset (kuka tervejärkinen jättää makkarapaketteja jauhohyllyihin ym.?). [/quote] Veikkaan,ettei kyse ole piilottamisesta vaan huomataan,ettei ole käyttöä ja laitetaan lähimpään hyllyyn..

[/quote]

Eipä se silti oikein ole.

Vierailija
36/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväsaikaan kun menee kauppaan niin se on täynnä hitaasti taapertavia eläkeläisiä, pariskuntana haahuilevia juuri eläkkeelle jääneitä, jonot pitkinä eläkeläisiä, yääk...

Vierailija
37/164 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 05:55"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 05:03"]Kassajonossa paikkojen varaaminen. Juuri pääsiäisenä Prismassa olin jäätävissä jonoissa ja edessäni perheellinen mies oli täyden ostoskärryn kanssa odottamassa, kunnes jonon ohi paikalle kurvaa vaimo vielä täydemmän ostoskärryn kanssa. Tyydyin vain mulkaisemaan ja vaihtamaan kassajonoa, jälkeen päin mietitytti että olisivat kyllä saaneet jonottaa ihan alusta saakka
[/quote]
Onko tämä teistä muistakin väärin? Saman perheen ostoksia ne olivat, ja samasta varmasti maksettiin.
Me tehdään usein niin, jos on pitkä jono, että mies jonottaa kärryn kanssa, ja minä keräilen kärryyn vielä viimeiset ostokset. Joskus kerään ne ostoskoriin, ja tulen sen kanssa miehen viereen seisomaan. En ole koskaan ajatellut, että se voisi jotakuta ärsyttää.
[/quote]
sanon vaan että älkää tehkö tätä. Jos on niin kova kiire että ette ehdi jonottaa kokoaikaa niin järjestäkää aikataulunne uudelleen tms.

Vierailija
38/164 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="shatteredslashK" time="01.05.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:46"]

Lihavat. Ihan avoimesti kurkkaan heidän ostokärryynsä. Jos on paljon vihreää ja terveellistä ruokaa, saavat hyväksyvän nyökkäyksen. Jos on herkku tai einestä, tulee täältä arvosteleva katse ja pään pudistelu. Samaa teen myös kassajonossa, kun seuraan kun ostoksia laitetaan hihnalle ennen minua.

[/quote]

Oletko se ostoskärrykyylä? "Minä kyllä pahoitin mieleni niiiin kovin kun läski osti kolme suklaapatukkaa..."

[/quote]

Ei, erehdyit. Kolme tuplasuklaapatukkaa. Kolme. Siinä on jo enemmän syytä pahoittaa mielensä kuin kolmessa normipatukassa. ;)

Vierailija
39/164 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaat löntystelijät. Mene kauppaan ja ota tuote kärryyn ja mene kassalle. Kiitos ja näkemiin. Tarvi toisten tukkeena olla.

Vierailija
40/164 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kerran tönäisty lastenvaunuilla ja kerran ostoskärryillä niin että kipeää teki. Sellaiset. Toisena spuget, jotka haisevat virtsalle. Kolmantena tyypit jotka eivät anna tilaa pakata, vaan valtaavat olemuksellaan tai perheineen kokonaan kassapäädyn itselleen ja joutuu pyytämään sitä tilaa, jotkut siitä vielä suutahtavat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän