Neuvokaa ilman moralisointia: Miten varautua omicron-tartuntaan? (rokottamaton)
Kommentit (192)
Hankkimalla rokotukset ja käyttämällä maskia ym ym.suojatoimilla. Saat ainakin lievemmän taudin. Uskokaa jo hyvät ihmiset että ikä ei ole mikään suoja koronatartuntaa vastaan. Eikä mikään poppakonsti tai lisäravinne. Olisihan ne jo käytössä. Oma käytös ratkaisee paljon.
Minkä ikäinen olet? Jos 50+, niin testamentti on syytä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
No jos oot jo ensi viikolla sairastumassa, ei sun auta kuin sairastaa se pois ja toivoa että oireet ovat lieviä.
Toivossa on hyvä elää jos elää sanoi jo lapamatokin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä tarvi varrautua mitenkään. Ihan normaalisti voit ellää.
Kato vaikka telekkaria ja syö jäätelyä.
Mikä murre? 😍
Pidä huoli, että kaapeissa on tarpeeksi ruokaa pariksi viikoksi. Ei kai siinä sen enempää varautumista tarvita.
Ota 5 parasta kaveriasi mukaan ja lähde eduskuntatalolle osoittamaan mieltä koronarajoituksia vastaan ruumisarkkua kantaen. Parin viikon päästä selviää, kuka voitti arkun.
Vierailija kirjoitti:
Hankkimalla rokotukset ja käyttämällä maskia ym ym.suojatoimilla. Saat ainakin lievemmän taudin. Uskokaa jo hyvät ihmiset että ikä ei ole mikään suoja koronatartuntaa vastaan. Eikä mikään poppakonsti tai lisäravinne. Olisihan ne jo käytössä. Oma käytös ratkaisee paljon.
Mutta hyödyttääkö akuuttitilanteessa mitään? Liian myöhäistä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liian myöhäistä ottaa rokotetta. Saatat ehtiä saada siitä suojaa sen verran, että vältät vakavan taudin, kunhan nyt menet sen piikin hakemaan mahdollisimman nopeasti. Monessa paikassa saa rokotteen ilman ajanvarausta. Katso oman kuntasi nettisivuilta. Voi olla viikonloppurokotuksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Pidä huoli, että kaapeissa on tarpeeksi ruokaa pariksi viikoksi. Ei kai siinä sen enempää varautumista tarvita.
Ajattelinkin täyttää pakkasen. En tosin ole yksineläjä.
Milloin sanoitkaan saavasi tartunnan?
Omicron-variantti on heikoin tähän mennessä olleista varianteista. Se iskee erityisesti rokotettuihin ja lapsiin (näin sanotaan). Lapset ei ole ongelma, koska lasten immuunipuolustusjärjestelmä on vahva äidin jäljiltä.
Ja rokotetuthan ovat turvassa (omasta mielestään).
Tästä on maailmalla sellaisia lausuntoja, että tämä omicron saattaa lopettaa koronan.
Minä olen myös rokottamaton ja koronan sairastanut, eli sain luonnollisen immuniteetin. Itse tauti oli noin neljän päivän nuha ja ehkä oli myös lievää lämpöä (en mitannut). En tiedä varianttia, minkä sairastin, mutta oli mikä oli, se ei ollut ankara. Olen perusterve mies 68v, en hoikka, mutta en lihavakaan.
Vierailija kirjoitti:
On epätodennäköistä, että omikron tarttuu sinuun. Se on ns. vaccine escape variant eli mutatoitunut kiertämään rokotteen ja tarttumaan nimenomaan rokotettuihin.
Puhut potaskaa.
Vierailija kirjoitti:
D-vitamiinia pitää syödä yli 100mg , muuten siitä ei juurikaan ole hyötyä.
Myös monivitamiinia kunnon annoksina.
Elät normaalisti , ei maskeja eikä mitä muutakaan käsidesilotrausta.
Siis yli 100 milli- vai mikrogrammaa?!
Vierailija kirjoitti:
Milloin sanoitkaan saavasi tartunnan?[/quote
Siis jo ensi viikolla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liian myöhäistä ottaa rokotetta. Saatat ehtiä saada siitä suojaa sen verran, että vältät vakavan taudin, kunhan nyt menet sen piikin hakemaan mahdollisimman nopeasti. Monessa paikassa saa rokotteen ilman ajanvarausta. Katso oman kuntasi nettisivuilta. Voi olla viikonloppurokotuksiakin.
Rokotehan juuri huonontaa vastustuskykyä ensimmäisen kahden viikon aikana... oletko yhtään perillä rokotteista, vaikka varmaan olet rokotteen ottanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota rokotusta, se ajaa sinun oman immuunipuolustuksen alas.
t, Se koronan sairastanut 68v mies.
Eipä tarvi stressata. Jos oot normaali ihminen, niin korona ei oo sulle vaarallisempi kuin perus flunssa.
Vierailija kirjoitti:
Omicron-variantti on heikoin tähän mennessä olleista varianteista. Se iskee erityisesti rokotettuihin ja lapsiin (näin sanotaan). Lapset ei ole ongelma, koska lasten immuunipuolustusjärjestelmä on vahva äidin jäljiltä.
Ja rokotetuthan ovat turvassa (omasta mielestään).
Tästä on maailmalla sellaisia lausuntoja, että tämä omicron saattaa lopettaa koronan.
Minä olen myös rokottamaton ja koronan sairastanut, eli sain luonnollisen immuniteetin. Itse tauti oli noin neljän päivän nuha ja ehkä oli myös lievää lämpöä (en mitannut). En tiedä varianttia, minkä sairastin, mutta oli mikä oli, se ei ollut ankara. Olen perusterve mies 68v, en hoikka, mutta en lihavakaan.
Höpö höpö, että iskee erityisesti rokotettuihin. Kyllä sitä maailmaan puhetta mahtuu, mutta eihän tuossa ole logiikan häivää, että erityisen heikko variantti tarttuisi paremmin rokotettuihin.
Injektiopiikki sivustolla ohjeet. Hae hakukoneella.
Ketä kiinnnostaa joku korona???