Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvokaa ilman moralisointia: Miten varautua omicron-tartuntaan? (rokottamaton)

Vierailija
08.01.2022 |

.

Kommentit (192)

Vierailija
41/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä huoli, että kaapeissa on tarpeeksi ruokaa pariksi viikoksi. Ei kai siinä sen enempää varautumista tarvita.

Samaa olin tulossa sanomaan. Mun kavereista jo 4 on saanut tällä viikolla positiivisen testituloksen ja kaikilla sama ongelma: pitäisi päästä kauppaan. 

Vierailija
42/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persepanoa ja pallien nuolemista pari kertaa päivässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omicron-variantti on heikoin tähän mennessä olleista varianteista. Se iskee erityisesti rokotettuihin ja lapsiin  (näin sanotaan). Lapset ei ole ongelma, koska lasten immuunipuolustusjärjestelmä on vahva äidin jäljiltä.

Ja rokotetuthan ovat turvassa (omasta mielestään).

Tästä on maailmalla sellaisia lausuntoja, että tämä omicron saattaa lopettaa koronan.

Minä olen myös rokottamaton ja koronan sairastanut, eli sain luonnollisen immuniteetin. Itse tauti oli noin neljän päivän nuha ja ehkä oli myös lievää lämpöä (en mitannut). En tiedä varianttia, minkä sairastin, mutta oli mikä oli, se ei ollut ankara. Olen perusterve mies 68v, en hoikka, mutta en lihavakaan.

Höpö höpö, että iskee erityisesti rokotettuihin. Kyllä sitä maailmaan puhetta mahtuu, mutta eihän tuossa ole logiikan häivää, että erityisen heikko variantti tarttuisi paremmin rokotettuihin.

Rokote heikentää luontaista vastustuskykyä ja virus luonnostaan oppii kiertämään rokotukset ja on todellakin valmiina iskemään juuri niihin rokotettuihin ihmisiin ja heidän rokotteesta heikentyneeseen vastustuskykyyn.

Tiedän jo mitä vastaat. Usko mihin uskot.

Vierailija
44/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvi stressata. Jos oot normaali ihminen, niin korona ei oo sulle vaarallisempi kuin perus flunssa.

Se, että vakava tauti on epätodennäköisempi nuorelle ja terveelle ei tarkoita, että sairaus olisi kaikille nuorille ja terveille "perusflunssa". Itse tiedän kaksi perustervettä nuorta aikuista ja yhden lapsen, jotka on olleet koronan takia sairaalakunnossa. Yksi joutui tehollekin ja hengenlähtö oli lähellä. 

Mitä ap:n kysymykseen tulee, niin ota rokotteet ja välttele kontakteja, varsinkin ennen 2. rokotteen saamista.

Vierailija
45/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On epätodennäköistä, että omikron tarttuu sinuun. Se on ns. vaccine escape variant eli mutatoitunut kiertämään rokotteen ja tarttumaan nimenomaan rokotettuihin.

Puhut potaskaa.

Ei puhu. Virus etsii aina heikoimman kohteen ja rokotetut, alasajettuine immuunipuolustuksineen, ovat heikoin lenkki.

Kommentti mihin kielteisenä vastasit on ehdottomasti oikein. Omikron on täsmävirus rokotetuille.

Vierailija
46/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostat kaapit täyteen hopeavettä, matolääkettä ja akvaarionpuhdistusainetta.

Myrkytystietokeskuksen puhelinnumero kannattaa tallentaa jo valmiiksi puhelimeen.

Ja osta riittävästi oksennuspusseja tai muoviämpäreitä.

Vierailija
47/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omicron-variantti on heikoin tähän mennessä olleista varianteista. Se iskee erityisesti rokotettuihin ja lapsiin  (näin sanotaan). Lapset ei ole ongelma, koska lasten immuunipuolustusjärjestelmä on vahva äidin jäljiltä.

Ja rokotetuthan ovat turvassa (omasta mielestään).

Tästä on maailmalla sellaisia lausuntoja, että tämä omicron saattaa lopettaa koronan.

Minä olen myös rokottamaton ja koronan sairastanut, eli sain luonnollisen immuniteetin. Itse tauti oli noin neljän päivän nuha ja ehkä oli myös lievää lämpöä (en mitannut). En tiedä varianttia, minkä sairastin, mutta oli mikä oli, se ei ollut ankara. Olen perusterve mies 68v, en hoikka, mutta en lihavakaan.

Höpö höpö, että iskee erityisesti rokotettuihin. Kyllä sitä maailmaan puhetta mahtuu, mutta eihän tuossa ole logiikan häivää, että erityisen heikko variantti tarttuisi paremmin rokotettuihin.

Rokote heikentää luontaista vastustuskykyä ja virus luonnostaan oppii kiertämään rokotukset ja on todellakin valmiina iskemään juuri niihin rokotettuihin ihmisiin ja heidän rokotteesta heikentyneeseen vastustuskykyyn.

Tiedän jo mitä vastaat. Usko mihin uskot.

Juupa juu, ja taatusti luotettavasta google-lähteestä peräisin tämä tieto luontaisen vastustuskyvyn heikkenemisestä. Sä et näköjään edes tiedä, mikä virus on, kun luulet, että ne "oppivat" jotain.

Vierailija
48/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D-vitamiinia pitää syödä yli 100mg , muuten siitä ei juurikaan ole hyötyä.

Myös monivitamiinia kunnon annoksina.

Elät normaalisti , ei maskeja eikä mitä muutakaan käsidesilotrausta.

Älä vain noudata tätä ohjetta. D-vitamiinia annostellaan mikrogrammoina. 100 milligrammaa = 100000 mikrogrammaa. Itselläni käytössä talvisin 50 mikrogramman vahvuus. Purkisssa 120 tbl, ei riittäisi sinulle purkillinenkaan  päiväannokseksi.

D-vitamiinin suositeltava päivittäinen saanti on 10 μg/päivä niin lapsille kuin aikuisille. ... yli 75 vuotiaille suositellaan D-vitamiinivalmisteen käyttöä 20 μg/päivä ympäri vuoden. Pienempi annos (10 μg/päivä) voi riittää, jos käyttää säännöllisesti ja paljon D-vitaminoituja maitovalmisteita, rasvalevitteitä ja kalaa. Tämä on normaali annostus.

Vierailija
49/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinuun tartu kun korkeintaan tosi mieto flunssa. Et edes huomaa jos et käy testissä.

Vierailija
50/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On epätodennäköistä, että omikron tarttuu sinuun. Se on ns. vaccine escape variant eli mutatoitunut kiertämään rokotteen ja tarttumaan nimenomaan rokotettuihin.

Puhut potaskaa.

Ei puhu. Virus etsii aina heikoimman kohteen ja rokotetut, alasajettuine immuunipuolustuksineen, ovat heikoin lenkki.

Kommentti mihin kielteisenä vastasit on ehdottomasti oikein. Omikron on täsmävirus rokotetuille.

Virus ei ole tietoinen olento, se ei "etsi" mitään kohteita eikä "opi" mitään.

Vierailija
51/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yli 100 milli- vai mikrogrammaa?!

Milligrammaa tietysti, miten siitä muuten voi riittävän yliannostuksen vetää?

Vierailija
52/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae rokote. Sairaaloissa 70 % rokottamattomia. Ilman heitä tätä kriisiä ei olisi.

Tilastot todistavat Saksassa ja Englannissa on rokotettujen pandemia. 

Vierailija
53/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tehdä testamentti, eli miten omaisuus jaetaan kuoleman jälkeen.

Vierailija
54/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä huoli, että kaapeissa on tarpeeksi ruokaa pariksi viikoksi. Ei kai siinä sen enempää varautumista tarvita.

Samaa olin tulossa sanomaan. Mun kavereista jo 4 on saanut tällä viikolla positiivisen testituloksen ja kaikilla sama ongelma: pitäisi päästä kauppaan. 

Ei ole ongelma eikä pidä päästä kauppaan.

Verkkokauppatilaus vetämään ja pakettiautolla tuovat ruuat ovelle.

Vierailija
55/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut potaskaa.

Virus ei ole tietoinen olento, se ei "etsi" mitään kohteita eikä "opi" mitään.

Tällä todistit tietämättömyytesi

Vierailija
56/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rotan myrkkyä lisäksi pieni kupillinen.

Vierailija
57/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

omiKron

avoKado

seKtio

Kalifornia

Vierailija
58/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rokottamattomalla oli ainakin niin lievä että olisin normitilanteessa mennyt töihin. Ruokaa ja juomaa reilusti.

Vierailija
59/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae rokote. Sairaaloissa 70 % rokottamattomia. Ilman heitä tätä kriisiä ei olisi.

Tilastot todistavat Saksassa ja Englannissa on rokotettujen pandemia. 

Kun vaan näkis nämä tilastot, aina voi tuollaisia heitellä !

Vierailija
60/192 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelma eikä pidä päästä kauppaan.

Verkkokauppatilaus vetämään ja pakettiautolla tuovat ruuat ovelle.

Tätä olen heille sanonutkin, mutta ymmärrän, ettei välttämättä saa heti seuraavaksi päiväksi. Mulla on jo helmikuulle asti joka viikolle valmiiksi tehdyt tilaukset. Täydennän tilausta aina päivää ennen toimitusta.