Neuvokaa ilman moralisointia: Miten varautua omicron-tartuntaan? (rokottamaton)
Kommentit (192)
Käy kaupassa ja täydennä ruokakaapit.
Muista vitamiinit.
Muista särkylääkkeet.
Etukäteen et tietysti voi tietää millaisen taudin saat.
Kuten varauduit flunssaan vuonna 2018
Painoahan sitä kannattaisi pudotella, tehopotilaista 86% ylipainoisia. Se nyt varmaan tärkein yksittäinen riskitekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omicron-variantti on heikoin tähän mennessä olleista varianteista. Se iskee erityisesti rokotettuihin ja lapsiin (näin sanotaan). Lapset ei ole ongelma, koska lasten immuunipuolustusjärjestelmä on vahva äidin jäljiltä.
Ja rokotetuthan ovat turvassa (omasta mielestään).
Tästä on maailmalla sellaisia lausuntoja, että tämä omicron saattaa lopettaa koronan.
Minä olen myös rokottamaton ja koronan sairastanut, eli sain luonnollisen immuniteetin. Itse tauti oli noin neljän päivän nuha ja ehkä oli myös lievää lämpöä (en mitannut). En tiedä varianttia, minkä sairastin, mutta oli mikä oli, se ei ollut ankara. Olen perusterve mies 68v, en hoikka, mutta en lihavakaan.
Höpö höpö, että iskee erityisesti rokotettuihin. Kyllä sitä maailmaan puhetta mahtuu, mutta eihän tuossa ole logiikan häivää, että erityisen heikko variantti tarttuisi paremmin rokotettuihin.
Kuinka paljon olet kuunnellut puheita maailmalta? Jos olisit kuunnellut tietäisit omikronin iskevän nimenomaan rokotettuihin. Ja syy siihen on rokotettujen alasajettu immuniteettipuolustus.
Tämän asian logiikka on looginen. Virus etsii aina heikoimman lenkin ja niitä heikkoja lenkkejä on suurin osa, jokainen rokotettu. Heikko variantti -> heikoin kohde. Kirkasta logiikkaa.
Miksi sitten nimenomaan rokottamattomat sairastuvat ja joutuvat teholle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae rokote. Sairaaloissa 70 % rokottamattomia. Ilman heitä tätä kriisiä ei olisi.
Ei ole. Nyt on sairaaloissa huomattavasti enemmän rokotettuja kuin rokottamattomia.
Näin on. Rokotetut on enemmistönä sairaaloissa, tehohoidossa ja koronaan kuolleissa.
Itsesuggestiota ? Ei se muuta valhetta totuudeksi, että sitä toistaa
mietin kans samaa..Tehohoidossa edelleen pelkkiä rokottamattomia ja nää foliot jaksaa väittää muuta. No uskokoon mitä haluaa, ei se ole minulta pois kun itse olen suojautunut rokotteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omicron-variantti on heikoin tähän mennessä olleista varianteista. Se iskee erityisesti rokotettuihin ja lapsiin (näin sanotaan). Lapset ei ole ongelma, koska lasten immuunipuolustusjärjestelmä on vahva äidin jäljiltä.
Tästä on maailmalla sellaisia lausuntoja, että tämä omicron saattaa lopettaa koronan.
Minä olen myös rokottamaton ja koronan sairastanut, eli sain luonnollisen immuniteetin. Itse tauti oli noin neljän päivän nuha ja ehkä oli myös lievää lämpöä (en mitannut). En tiedä varianttia, minkä sairastin, mutta oli mikä oli, se ei ollut ankara. Olen perusterve mies 68v, en hoikka, mutta en lihavakaan.
Höpö höpö, että iskee erityisesti rokotettuihin. Kyllä sitä maailmaan puhetta mahtuu, mutta eihän tuossa ole logiikan häivää, että erityisen heikko variantti tarttuisi paremmin rokotettuihin.
Kuinka paljon olet kuunnellut puheita maailmalta? Jos olisit kuunnellut tietäisit omikronin iskevän nimenomaan rokotettuihin. Ja syy siihen on rokotettujen alasajettu immuniteettipuolustus.
Tämän asian logiikka on looginen. Virus etsii aina heikoimman lenkin ja niitä heikkoja lenkkejä on suurin osa, jokainen rokotettu. Heikko variantti -> heikoin kohde. Kirkasta logiikkaa.
Miksi sitten nimenomaan rokottamattomat sairastuvat ja joutuvat teholle?
Lähde Tokentuuba.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkimalla rokotukset ja käyttämällä maskia ym ym.suojatoimilla. Saat ainakin lievemmän taudin. Uskokaa jo hyvät ihmiset että ikä ei ole mikään suoja koronatartuntaa vastaan. Eikä mikään poppakonsti tai lisäravinne. Olisihan ne jo käytössä. Oma käytös ratkaisee paljon.
Mutta hyödyttääkö akuuttitilanteessa mitään? Liian myöhäistä? Ap
Ei ole liian myöhäistä ottaa rokotetta. Saatat ehtiä saada siitä suojaa sen verran, että vältät vakavan taudin, kunhan nyt menet sen piikin hakemaan mahdollisimman nopeasti. Monessa paikassa saa rokotteen ilman ajanvarausta. Katso oman kuntasi nettisivuilta. Voi olla viikonloppurokotuksiakin.
Rokotehan juuri huonontaa vastustuskykyä ensimmäisen kahden viikon aikana... oletko yhtään perillä rokotteista, vaikka varmaan olet rokotteen ottanut?
Epidemian ollessa päällä ei saa ottaa edes tavanomaisia rokotteita.
Aivan, siksihän Suomessa jaettiinkiin influenssarokotteita riskiryhmille keskellä pandemiaa...
Eli näytät olevan täysin väärässä uskomuksinesi.
Mitä muuten ovat "tavanomaiset rokotteet"?
Sairaalaan ei välttämättä pääse, vaikka olisi niin huonossa kunnossa ettei pysty huolehtimaan itsestään kunnolla. Varaa siis kaappeihin reilusti helposti valmistettavaa ruokaa (esim. valmiita mikroaterioita), kertakäyttöastioita ja kaikkea muuta mitä voit tarvita muutaman viikon aikana. Myös hoitotahdon ja testamentin tekemistä kannattaa harkita.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin koominen aloitus.
Millon ihmiset ovat ruenneet pelkäämään talviflunssia? :)
Minusta on tragikoomista ettei aikuinen ihminen tiedä flunssa- ja influenssavirusten eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae rokote. Sairaaloissa 70 % rokottamattomia. Ilman heitä tätä kriisiä ei olisi.
Ei ole. Nyt on sairaaloissa huomattavasti enemmän rokotettuja kuin rokottamattomia.
Näytäpä mistä tilastosta tämä tieto on?
Vierailija kirjoitti:
Tee testamentti heti alkuun. Jos satut jäämään henkiin niin portaat ovat pahasta. Tee ramppi valmiiksi ulko-ovelle ja hommaa kuntoilulaite sisälle. Pikkuhiljaa kuntoillen taas opettelet kävelemään ja nauttimaan elämästä.
Kannattaa sukulaisille sanoa, että heti kun ambulanssi lähtee pihasta niin varaavat moottoroidun rullatuolin. Niihin on yllättävän pitkät jonot kunnallisella puolella. Varaus peruuntuu automaattisesti, jos lusikka lentääkin nurkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Et kai sinä nyt ainakaan sairaalaan mene, kun se koronan hoito on sielläkin vielä kokeellista!?
Ja teho-osastolla saattavat antaa kaikenlaisia myrkkypiikkejä, kun olet nukutettuna. Tavallisella osastollakin ensimmäisenä laitetaan injektio, jonka sisällöstä ei ole varmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Rokotetut on enemmistönä sairaaloissa, tehohoidossa ja koronaan kuolleissa.
Itsesuggestiota ? Ei se muuta valhetta totuudeksi, että sitä toistaa
mietin kans samaa..Tehohoidossa edelleen pelkkiä rokottamattomia ja nää foliot jaksaa väittää muuta. No uskokoon mitä haluaa, ei se ole minulta pois kun itse olen suojautunut rokotteilla.
Tuo on paskaa. Siellä on myös rokotettuja aina vain enemmän. Kunhan saadaan joulukuun ja tammikuun tiedot, niin voimme palata asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin koominen aloitus.
Millon ihmiset ovat ruenneet pelkäämään talviflunssia? :)
Minusta on tragikoomista ettei aikuinen ihminen tiedä flunssa- ja influenssavirusten eroa.
Ja näiden lisäksi on tämä SARSin sukuinen uuden koronaviruksen aiheuttama tauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvi stressata. Jos oot normaali ihminen, niin korona ei oo sulle vaarallisempi kuin perus flunssa.
Se, että vakava tauti on epätodennäköisempi nuorelle ja terveelle ei tarkoita, että sairaus olisi kaikille nuorille ja terveille "perusflunssa". Itse tiedän kaksi perustervettä nuorta aikuista ja yhden lapsen, jotka on olleet koronan takia sairaalakunnossa. Yksi joutui tehollekin ja hengenlähtö oli lähellä.
Mitä ap:n kysymykseen tulee, niin ota rokotteet ja välttele kontakteja, varsinkin ennen 2. rokotteen saamista.
Valehtelet noista tuntemistasi perusterveistä nuorista henkilöistä. Vai joutui yksi oikein tehollekin. Tää sun propagandasi on naurettavaa. Tänään lehdessä seuraava juttu:
- Tutkimus: Vain riskiryhmään kuuluneilla rokotetuilla vakavaa tautimuotoa
Yli miljoonasta tarkastellusta rokotetusta vain riskiryhmiin kuuluvilla ilmeni koronaviruksen vakavaa tautimuotoa, selviää Yhdysvaltain tautikeskuksen (CDC) julkaisemasta tutkimuksesta. Kuolleista lähes neljä viidestä kuului vähintään neljään riskiryhmään.
Tutkimuksessa tarkasteltiin yli 1,2:ta miljoonaa 18 vuotta täyttänyttä yhdysvaltalaista, jotka saivat ensimmäisen rokotteen joulukuun 2020 ja lokakuun 2021 välisenä aikana.
Rokottamattomilla suunnilleen sama suhde.
Vierailija kirjoitti:
Älä tuudittaudu immuniteettiisi. Sen voi saada uudelleen.
Varaa riittävästi loislääkettä. Se on varmasti turvalliseksi todistettu, lampailla.
Vierailija kirjoitti:
D- ja c-vitamiini sekä sinkki päivittäin. Hyvä kunto, terveellinen ravinto ja laihdutus, jos ylipainoa.
Sinun vitamiinisi nyt ei hyödytä yhtään mitään! Eikä nuo loputkaan.
Tärkein tehtäväsi on nyt tehdä hoitotahto, jossa kiellät kaiken elvyttämisen. Samoin panet kaikki hallinnolliset asiasi kuntoon ja ohjeet jälkeen jääville siitä, mitä heidän tulee hoitaa ja missä kaikki paperit ym ovat.
Nämä vauvapalstan farmaseutit!