Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kohtelias tapa kysyä tinder naiselta oletko lihava?

Vierailija
08.01.2022 |

Kertokaa!

Kommentit (207)

Vierailija
181/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

75% miehistä on ylipainoisia. Mies on täysin sokea omalle kuulavatsalleen ja mikä pahinta, tökeryydelleen.

Kun ei naisia muutenkaan joka ukolle riitä, niin arvatkaas, ketkä evoluutiossa karsiutuvat.

Vierailija
182/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vain suoraan että oletko lihava. Uskon että se on molemmille paras tapa, sekä kysyjälle että vastaajalle tietää että haluaako enää jatkaa esim. näkemiseen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita että etsit urheilullista naista. Olen itse jonkin verran ylipainoinen ja sitä ei jostain syystä kokovartalokuvistani huomaa jos ei osaa katsoa asiaa tarkasti, kai olen sitten jotenkin sopusuhtaisesti läski. Kartan itse ne urheilullista etsivät. Toisaalta painoni ei ole hankaloittanut deittailua, kai se sitten on jakautunut oikeisiin paikkoihin.

Tuossa vaan on se, että urheilullisuus ei aina kerro hoikkuudesta, saati laihuudesta. Voi hyvinkin olla, että ap etsii juuri näitä laihoja, eli normaalipainokin on naisella liikaa. Varsinkin jos ap on itse pieni ja hento mies kuten veikkaan, hän näkee lihavana kaikki naiset, jotka ovat lähelle hänen kokoisiaan, saati isompia.

Itselleni on siis pieni mies treffeillä sanonut, että ainoa kriteeri naiselle on ettei ole lihava, samalla kun mittaili minua hyvin tarkasti katsellaan. Muutamien treffien jälkeen lopetti jutun, eli kaikesta päätellen olin normaalipainoisena mutta kuitenkin lähelle miehen kokoisena hänen mielestään lihava. Kehui kovasti luonnettani, joten se ei ollut ongelma.

Vierailija
184/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerit hoikkuudelle vaihtelevat. En osaisi sanoa, pitääkö mies minua hoikkana mittojeni perusteella, vaikka olenkin normaalipainoinen. Olen 167 cm pitkä ja painan 64-65 kg, käytän kokoa 38. Minulla on liikuntaharrastukseni myötä lihasmassaa, mutta myös löysää nahkaa esim. vatsassa ja selluliittiä alavartalossa. En ole täysin timmi.

Vaatteet päällä näytän ihan hoikalla ja normaalikokoiselta omasta mielestäni, mutta monille hoikkuus on sama kuin kevytrakenteisuus. Joillekin olisin varmasti iso.

Vierailija
185/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka, mutta painon kyselijät poistan välittömästä. Haluan miehen, joka kiinnostuu minusta kokonaisuutena. Itseä ei miehen pituus kiinnosta myöskään vaan kokonaisuus.

Lyhyt kalju punkero jopenaama siis käy, kunhan kemiat kohtaavat. IRL he ovat sinulle näkymättömiä, joten kemioilla ei ole koskaan mahdollisuutta kohdata ja voit pitää yllä illuusiotasi, ettet ole itse ulkonäkökeskeinen ihminen. Ketään sopivaa ei vain ole osunut kohdalle.

Vierailija
186/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse ihmetellä, mikseivät palstamiehet saa seuraa :D

Painokyselyjen jälkeen kaikki muut, paitsi Tinderin maksulliset naiset/k_settajat laittavat estoon.

Tyhmät miehet vaan ovat sitä heikointa miesainesta, ei voi mitään. Se on vieläpä geneettistä eli hyvin toimii luonnonvalinta - eivät pääse lisääntymään :D

Jokainen mies, jolla yhtään aivotoimintaa, ymmärtää, että nyt ei saa ketään syrjiä mistään syystä ja mitään rajoituksia eivät voi naiset sietää profiileissa. Tämä ei muuta sitä tosiseikkaa, että ylipaino on turn-off näille fiksuillekin miehille. Sitä ei vaan kannata sanoa. Kemiat eivät sitten vain kohtaa kun IRL totuus paljastuu.

Vierailija
187/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kysyn aina mieheltä suoraan; pituus, myös pippelin, lihavuus, siis painoindeksi, onko pullohartiat (jos on, ei jatkoon) , koulutustaso ja työpaikka. Ai niin, vuokralla jos asuu niin ei treffejä. En ole itse koskaan asunut vuokralla.

Tuohan ihan fiksua, koska ne kaikesta tuollaisesta ulkoisesta riippumattomat kemiat ei jostain syystä koskaan synny, elleivät nuo ruksit ole oikeissa ruuduissa.

Vierailija
188/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painokyselyjen jälkeen kaikki muut, paitsi Tinderin maksulliset naiset/k_settajat laittavat estoon.

Tyhmät miehet vaan ovat sitä heikointa miesainesta, ei voi mitään. Se on vieläpä geneettistä eli hyvin toimii luonnonvalinta - eivät pääse lisääntymään :D

Jokainen mies, jolla yhtään aivotoimintaa, ymmärtää, että nyt ei saa ketään syrjiä mistään syystä ja mitään rajoituksia eivät voi naiset sietää profiileissa. Tämä ei muuta sitä tosiseikkaa, että ylipaino on turn-off näille fiksuillekin miehille. Sitä ei vaan kannata sanoa. Kemiat eivät sitten vain kohtaa kun IRL totuus paljastuu.

Mikä estää mätsäämästä hoikkia? Jos ei Suomesta löydy silloin täytyy siirtyä Viroon, Puolaan ja Liettuaan.

Vierailija
189/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä laittamaan tuore kokovartalokuva tai sitten otat riskin ja toteat asian treffeillä

Mä oon pyytänyt ja siinä kohtaa jo loukkaannutaan. Yleensä kellä ei näy kun naama niin ne on päärynöitä. Kokemusta 5 v ajalta. En lähde enää sokkotrerreille pelkän sulosen naamakuvan perusteella.

Se on ihan perustietoa, että pelkän naamakuvan takaa paljastuu 99% varmuudella pläski nainen. Itsekin olen pyytänyt kokovartalokuvia ja siinä vaiheessa nainen lopettaa vastailun tai lähtee karkuun.

Jos naisella on hoikka tiimalasivartalo niin tottakai hän tuo sen esille, jotta top10% mies valitsisi hänet.

Minulla on oikeasti hyvä vartalo, mutta lopetin kirjoittelun näiden tivaajien kanssa. Suuremmalla todennäköisyydellä olet missannut hoikkia naisia, jotka siirtyvät seuraaviin ehdokkaisiin.

Ihan viisasta.

Painoa tmv. tivaamalla mies kertoo

–sosiaalisesta kömpelyydestä

–epäluuloisesta tai jopa vihamielisestä asenteesta naisia kohtaan

–todennäköisesti myös kokemattomuudesta, siitä pahemmanlaatuisesta, ettei ole mitään kokemusta naisista edes ystävinä tai muutenkaan oikeina ihmisinä

–mahdollisesti kalorikyttääjä-laihuusfetissistä

Kukapa tällaisen kultakimpaleen kanssa ei lähtisi treffeille? Vai?

Vierailija
190/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita että etsit urheilullista naista. Olen itse jonkin verran ylipainoinen ja sitä ei jostain syystä kokovartalokuvistani huomaa jos ei osaa katsoa asiaa tarkasti, kai olen sitten jotenkin sopusuhtaisesti läski. Kartan itse ne urheilullista etsivät. Toisaalta painoni ei ole hankaloittanut deittailua, kai se sitten on jakautunut oikeisiin paikkoihin.

Tuossa vaan on se, että urheilullisuus ei aina kerro hoikkuudesta, saati laihuudesta. Voi hyvinkin olla, että ap etsii juuri näitä laihoja, eli normaalipainokin on naisella liikaa. Varsinkin jos ap on itse pieni ja hento mies kuten veikkaan, hän näkee lihavana kaikki naiset, jotka ovat lähelle hänen kokoisiaan, saati isompia.

Itselleni on siis pieni mies treffeillä sanonut, että ainoa kriteeri naiselle on ettei ole lihava, samalla kun mittaili minua hyvin tarkasti katsellaan. Muutamien treffien jälkeen lopetti jutun, eli kaikesta päätellen olin normaalipainoisena mutta kuitenkin lähelle miehen kokoisena hänen mielestään lihava. Kehui kovasti luonnettani, joten se ei ollut ongelma.

Ja sinä menit hänen kanssaan vielä useammille treffeille.

Vierailija
191/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En millään tajua, miten te ette niistä kuvista näe, kuka nainen on hoikka, ja keskity heihin. Heitä kyllä riittää. Ellette sitten todella etsi sellaista 1990-luvun huippumallin tyyppistä, huomattavan alipainoista. Silloin tarjontaa on vähän.

Se naisia Tinderissä katsellut nainen

Vierailija
192/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että on vaan sosiaalisesti kömpelö. En ole itsekään maailman lahjakkain, joten en voi oikein muiltakaan odottaa täydellisyyttä. Ei tullut mieleenkään, että oikeasti pitää minua lihavana, koska minkään mittarin mukaan en sitä ole. No, kaikki on mahdollista näköjään. Aina näistä jotain oppii.

Vierailija
193/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että on vaan sosiaalisesti kömpelö. En ole itsekään maailman lahjakkain, joten en voi oikein muiltakaan odottaa täydellisyyttä. Ei tullut mieleenkään, että oikeasti pitää minua lihavana, koska minkään mittarin mukaan en sitä ole. No, kaikki on mahdollista näköjään. Aina näistä jotain oppii.

Tämä myös on hyvä pointti. Vaikka jostain syystä haluaisikin vastata näille oletko lihava -ihanuuksille, on mahdotonta tietää, kuka juuri heille kullekin on liian ”lihava”.

Eikä varsinkaan, onko tekemisissä tyypin kanssa, joka niistä kokovartalokuvista ei oikeasti osaa päätellä, minkä kokoinen nainen on kyseessä. Ei siellä ole mitään Photoshop-ihmeitä lähes kenelläkään.

Vierailija
194/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä kokovartalokuva. Se on suht ok tapa.

T. lievästi ylipainoinen

Olen normaalipainoinen, mutta en vastaisi enää mitään, jos toinen pyytäisi kokovartalokuvaa tai pituutta ja painoa.

Vierailija
195/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on oikeasti lihava, niin kyllä se näkyy pelkästä naamakuvastakin. Niin miehellä, kuin naisellakin. Ellei ole käytetty jotain höpöhöpöfiltteriä ja sellaisen käytönkin kyllä näkee kuvasta. Yleensä selfieissä näkyy myös dekolteealuetta...

Vierailija
196/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse bmi 25 ja haluaisin suhteessa samaa kokoluokkaa olevan sporttisen miehen. Ei missään nimessä laihaa muttei reilusti ylipainoista. Kysyisin harrastuksista etenkin urheiluharrastuksista ja lempiruuista sekä elämänarvoista. Sillain kaarrellen. Itselle terveet, kohtuulliset-ei fanaattiset-elämäntavat ovat tärkeitä, joten en voisi seurusteella tupakoivan, alkoholia liiallisesti käyttävön sohvaperunan kanssa

Vierailija
197/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit eikä koko vartalokuvaa = lihava

Tämä, voin vahvistaa miehenä joka on mennyt useita kertoja tähän vipuun.

Lisäksi, jos kaikki naisen kuvat on otettu ns. yläkulmasta, niin voit olla varma että ylipainoa löytyy.

Vierailija
198/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka liikunnallisuudesta, mitä liikuntaharrastuksia on. Ja mistä ruoista pitää, siitäkin saa jonkinlaista kuvaa. Toisaalta, jotkut vain ovat pyöreämpiä kuin toiset, vaikka söisivät mitä ja vaikka liikkuisivat kunnon kannalta riittävästi.

Vierailija
199/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit eikä koko vartalokuvaa = lihava

Tämä, voin vahvistaa miehenä joka on mennyt useita kertoja tähän vipuun.

Lisäksi, jos kaikki naisen kuvat on otettu ns. yläkulmasta, niin voit olla varma että ylipainoa löytyy.

Ei tuo ole mikään ”vipu”. Olipa kamala käydä kahvilla pullukan kanssa. Samalla tavalla hän joutui kahville urpon kanssa. Tykkää hoikista, joilla on hoikka kuva. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
200/207 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy vaikka liikunnallisuudesta, mitä liikuntaharrastuksia on. Ja mistä ruoista pitää, siitäkin saa jonkinlaista kuvaa. Toisaalta, jotkut vain ovat pyöreämpiä kuin toiset, vaikka söisivät mitä ja vaikka liikkuisivat kunnon kannalta riittävästi.

Nuorempana painaessani 48kg en harrastanut mitään liikuntaa, ja ruokavaliokin oli täysin mitä sattui.