Mikä on kohtelias tapa kysyä tinder naiselta oletko lihava?
Kommentit (207)
-
Tämä toimii: "Lähtisitkös kanssani luistelemaan heti ensijäille 🎶 "?
,
Vierailija kirjoitti:
kysy vaatekokoa
Tämä ihmetyttää suuresti. Naisten puolella vaatekoot ovat ihan mielivaltaisia. Esimerkiksi minäkin käytän kaikkea xs-xl kokoon asti ja siitäkö sitten jonkun miehen pitäisi päätellä, olenko lihava, laiha tai vain pitkä.
Eivät nämä keinojen ehdottelijat ole eläneet naisen kanssa niin läheisissä tekemisissä koskaan, että ymmärtäisivät naisten vaatekokojen päälle.
Naisista en osaa sanoa, mutta ensitreffeille suomalaismiehen kanssa otan mukaan tarkan henkilövaa'an ja mittanauhan kännykän lisäksi.
Harmi, että valtaosa suomalaismiehistä on lihavia ja pottunokkaisia.
Harmi, että harva suomalaismies ymmärtää olevansa lihava ja pottunokkainen.
Vierailija kirjoitti:
Sovi treffit kahvilaan lähelle kotia ja jos kahvilaan tulee läski, niin ghostaa.
Mä niin näen, miten palstan kirjolainen yrittää toteuttaa tätä. Väijyy hupparin huppu ja pipo silmillä kahvilan ikkunan takana, kunnes kahvilanpitäjä pyytää poistumaan tai tekee vartijoille ilmoituksen.
Vaihtoehtoisesti pinkaisee juoksuun ensimmäisen pyöreän naisen astuessa ovesta sisään. Siinä takana se hoikka deittityttö sitten ihmettelee inselin loittonevia perävaloja :0
Tosin ensin pitäisi vain saada se osuma…
Olen hoikka, mutta jos mies tuota kysyisi, loppuisi keskustelu siihen paikkaan.
Kysy vaan ihan suoraan niin naiset osaa välttää tuollaista typerystä (meathead)!
Vierailija kirjoitti:
Kokovartalokuva ei ilmeisesti kerro kaikkea, kun eräskin herra oli hyvin nyrpeä tavatessamme. Katsoi päästä varpaisiin ja oli kuin ei olisi halunnut tunnistaa. Olen siis selvästi XL kokoaa, mutta massa on ns oikeissa paikoissa ja tämä kai hämää monia.
Mie vähä veikkaan, et se kuva oli otettu hieman todellisuutta vääristelevästä kuvakulmasta.
Unohdat sellaiset suorilta joilla ei ole kokoavartalokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Eivät nämä keinojen ehdottelijat ole eläneet naisen kanssa niin läheisissä tekemisissä koskaan, että ymmärtäisivät naisten vaatekokojen päälle.
Sinä taidat käyttää niitä xxxxl koon vaatteita kun noin kovasti kolahti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä laittamaan tuore kokovartalokuva tai sitten otat riskin ja toteat asian treffeillä
Mä oon pyytänyt ja siinä kohtaa jo loukkaannutaan. Yleensä kellä ei näy kun naama niin ne on päärynöitä. Kokemusta 5 v ajalta. En lähde enää sokkotrerreille pelkän sulosen naamakuvan perusteella.
Se on ihan perustietoa, että pelkän naamakuvan takaa paljastuu 99% varmuudella pläski nainen. Itsekin olen pyytänyt kokovartalokuvia ja siinä vaiheessa nainen lopettaa vastailun tai lähtee karkuun.
Jos naisella on hoikka tiimalasivartalo niin tottakai hän tuo sen esille, jotta top10% mies valitsisi hänet.
Vierailija kirjoitti:
Et ole hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Muistat varmasti itsekin olla kysymättä miehen pituutta ja lähdet toisille treffeille jos ensimmäsille ilmestyy 150cm mies. Varsinkin kun lihavuus on oma vika, lyhyys ei.
Vierailija kirjoitti:
Naisista en osaa sanoa, mutta ensitreffeille suomalaismiehen kanssa otan mukaan tarkan henkilövaa'an ja mittanauhan kännykän lisäksi.
Harmi, että valtaosa suomalaismiehistä on lihavia ja pottunokkaisia.
Harmi, että harva suomalaismies ymmärtää olevansa lihava ja pottunokkainen.
,mutta kun ne lihavat pottunokat ovat miesversio sinusta. Niihin sinullakin on mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyn aina mieheltä suoraan; pituus, myös pippelin, lihavuus, siis painoindeksi, onko pullohartiat (jos on, ei jatkoon) , koulutustaso ja työpaikka. Ai niin, vuokralla jos asuu niin ei treffejä. En ole itse koskaan asunut vuokralla.
,mutta kun sinun tasoasi on juuri päinvastainen mies ja arvosi laskee joka päivä kun rusinoidut koko ajan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä harrastuksista.
"Tokko harrastat kuulantyöntöä?"
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on nykyajan ongelmat. Silloin kun olin nuori aikuinen 90-luvulla 20-30 vuotias, lihavuus oli harvinaista. Suurin osa oli normaalipainoisia tai hoikkia. Itse olin hoikka tiimalasi, tiimalasi on säilynyt, mutta tietysti en ole enää niin hoikka kuin nuorempana mutta en ole lihavakaan. Olisi varmaan aika tehdä näille asioille jotain, itse lähden aina lenkkipolulle enemmän jos huomaan kiloja hiipivän, katson mitä syön. Ilmeisesti nykyajan nainen on laiska, koska nuoret naiset ovat niin lihavia, miksi olettavat että nuoret miehet haluaisivat lihavan naisen itselleen. Sitten täytyy olla yksin jos ei halua huoltaa kehoaan. Minusta seksikkyys katoaa kun nainen on lihava. Lihava ei ole seksikäs.
Ketään ei Seppo kiinnosta sun ”tiimalasi”- vartalosi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä laittamaan tuore kokovartalokuva tai sitten otat riskin ja toteat asian treffeillä
Mä oon pyytänyt ja siinä kohtaa jo loukkaannutaan. Yleensä kellä ei näy kun naama niin ne on päärynöitä. Kokemusta 5 v ajalta. En lähde enää sokkotrerreille pelkän sulosen naamakuvan perusteella.
Se on ihan perustietoa, että pelkän naamakuvan takaa paljastuu 99% varmuudella pläski nainen. Itsekin olen pyytänyt kokovartalokuvia ja siinä vaiheessa nainen lopettaa vastailun tai lähtee karkuun.
Jos naisella on hoikka tiimalasivartalo niin tottakai hän tuo sen esille, jotta top10% mies valitsisi hänet.
Tuilla elävä onkin top10 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko mieheltä kysyä oletko lyhyt
Miksi ei. Samaa sarjaahan se on painon kanssa, että ei haluta tutustua toiseen ulkoisen seikan vuoksi, koska vain ja ainoastaan tuo ”vika” häiritsee.
Ja siis, sehän on totta että naisiin vetoaa pitkät miehet. Pitkät miehet saavat myös keskimäärin parempaa palkkaa ja työskentelevät useammin johtotehtävissä. Eri asia tietysti on, että miksi näin on.
Oikeat johtajat kuten Putin ja Kim Jong un ovat kuitenkin lyhyitä.
No älä :D! Täähän on naisten esineellistämisen huipentuma. Ei mitään kasvoihin tai persoonaan viittavaa, pelkää lihaa. Nainen joka tähän lähtee ansaitsee kyllä samanlaisen vuoden asperger-palkinnon kuin ehdotuksen tekijäkin.