Olen psykiatrisessa osastohoidossa, kysyttävää
Olen akuutissa psykiatrisessa osastohoidossa, kysyttävää 😊
Kommentit (92)
Saako siellä lukea vauva-palstaa? Ei varmasti tee hyvää..
Palstalla olevien aloitusten perusteella, mikä osuus palstalaisista vaikuttaa olevan sinua henkisesti huonommassa kunnossa?
Saa lukea palstaa. On oma kännykkä mukana. Ja tylsää.... 😊
Hakeuduin itse hoitoon hätäkeskuksen ja päivystyksen kautta, kun oli niin vahvat itsemurha-ajatukset.
En tiedä, voiko tästä henkisesti huonommassa kunnossa enää olla.. Mutta en pura pahaa oloani kanssaeläjiin, kuten joskus av:lla siihen törmää.
Näkyykö siellä osaston arjessa hoitaja- ja lääkäripula? Jos, niin miten?
Seuraavaksi syödään iltalääkkeiden jaon yhteydessä, noin klo 21. Sitten aamupala, lounas, kahvi, päivällinen, iltapala... 🧉
No miltä näyttää tulevaisuus vihreissämielisairaissa? Onko tulossa mukavasti uusia ihania rikastelijoita?
Minusta täällä ei näy hoitaja ja lääkäripula. Vaikka eilen oli pyhäpäivä, niin lääkärin sai kiinni. Hoitajia muutama vuorossa ja lääkäri myös saatavilla.
Mistä sait ajatuksen ryhtyä vauvasivun modeksi?
Vierailija kirjoitti:
No miltä näyttää tulevaisuus vihreissämielisairaissa? Onko tulossa mukavasti uusia ihania rikastelijoita?
Sori en ymmärrä 🤔😁
Hienoa, että olet itse ymmärtänyt hakeutua hoitoon. Järki on selvästi siis vielä jäljellä. Toivottavasti saat hyvän avun siellä. Tsemppiä rakas ihminen❣️
Postailetko tänne juttuja kazaarimafiasta, NWOsta ja Bill Gatesista ?
Kuukkeli on sympaattinen lintu. Oletko sinäkin.
Eipä oikeastaan. Olen ollut itsekin.