Olen psykiatrisessa osastohoidossa, kysyttävää
Olen akuutissa psykiatrisessa osastohoidossa, kysyttävää 😊
Kommentit (92)
Jos nykyiset lääkkeet eivät auta, pyydä esketamiinia tai TMS-hoitoa. Ne toimivat oikeasti.
Miten sinne pääsee? Itsekin hoidon tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinne pääsee? Itsekin hoidon tarpeessa.
Eli itse tulin päivystyksen kautta itsetuhoisten ajatusten takia. Käsittääkseni mikäli on olemassa hoito esim mielenterveysneuvolassa, voisi psykiatrian sairaalahoitoon päästä ihan suunnitelmallisesti lähetteellä..
Siis jos on AKUUTTIhätä ja tarve niin päivystykseen, itse soitin 112 ja menin ampparilla.
Tsemppiä. Olen itsekin ollut. Meinasin kysyä, oletko suljetulla, mutta mainitsitkin jo, että avo-osastolla.
Jotkut sanoo, tai monet, että on vaikea päästä osastolle. Oma kokemus on toinen, eli olen päässyt silloin kun on ollut olo, että pelkään tekeväni jotain itselleni. Pari kertaa olen ollut. En yhtään tiedä, pyrkiikö jotkut (ammattilaisten mielestä) liian helposti osastolle vai onko vain paikkakuntalaisia eroja, vai pääseekö silloin helpommin, jos ei vielä ole ollut monesti, vai mitkä ne kriteerit on.
Minulle osastolle pääsy on tuonut turvallisen olon. Siellä ei tarvitse esittää yhtään mitään. Ei trendien harjalla pysyvää menestyjää, ei Tinder-kelpoista, ei energistä, ei mitään.
Suljetullakin saa tosiaan olla oma puhelin ja vaikka tietokone. Bentsoja kyllä annetaan helposti, jos siihen on tarvetta eikä ole niistä riippuvainen.
Hommaa netflix kännykkään niin aika kuluu paremmin 🙂
Miten ap jakselet siellä osastolla?
Missä kaupungissa? Olemmekohan samassa pöpilässä?
Vierailija kirjoitti:
Suljetullakin saa tosiaan olla oma puhelin ja vaikka tietokone. Bentsoja kyllä annetaan helposti, jos siihen on tarvetta eikä ole niistä riippuvainen.
Tämän osaston lääkäri ei bentsoja suostu antamaan kenellekään.
-ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ei ap
Millä osastolla sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ei apMillä osastolla sinä olet?
En viitsi kertoa mutta sanotaan sen verran että Länsi-Suomessa.
Ai ei vai? Minusta tuntuu, että ne laittavat monien päät sekaisin vielä entisestään. Muuttuvat ns. ilmeettömiksi kivikasvoiksi.