Törmäsin johonkin hulluun mieheen viikonloppuna baarissa...
Olin viikonloppuna viihteellä, ja erään miehen osalta sain ihan järkyttävää käytöstä, jota en parhaalla tahdollanikaan ymmärrä. Eli juttu meni näin: Olin tulossa wc:stä poispäin. Yksi ihan kivannäköinen mies seisoskeli yksinään siinä vessareittini varrella, joten häntä kohden tullessani hymyilin hänelle ja tokaisin vaan jotakin sanoakseni että "vessaanko sitä ollaan menossa". No mies rupesi heti haistattelemaan ja uhoamaan ja minä jo pelästyin häntä, en sanonut mitään vaan peräännyin siitä sitten ja olin menossa muualle. Mies huusi perään "eksää vittu muka tiiä kuka mää olen" luikin siitä sitten muualle (ja en tosiaan tuntenut häntä!)
No, sitten menin istumaan baarin pöytään. Tämä kyseinen mies tuli siihen jonkun kaverinsa kanssa. Mies istui yrmeänä, tuijotti mua vihaisesti ja tyrkkäsi sitten kaljaansa pöytää pitkin mua päin, otin siitä sitten hörpyn (tai olin ottamassa, kun ajattelin että tyrkkäsi sen ehkä sovinnon eleeksi tai jotain) no mies tönäisikin sitten yllättäen aggressiivisesti kättäni kun kalja oli kädessäni, niin että kalja kaatui osaksi päälleni. Samalla mies alkoi huutaa "annoinko muka luvan ottaa siitä, häh, ala painua vittuun mun pöydästä" tokaisin miehelle siinä vaiheessa sitten että "lähe ite menemään, mähän tässä ensin olin". Katsahdin sitten kummastuneena ja jotain selitystä hakeakseni miehen kaveria (joka istui ihan hiljaa kaverinsa vieressä, ei puhunut mitään, oli vaivautuneen oloinen), jolloin tämä aggressiivinen mies alkoi huutaa mulle, että miksi oikein hänen kaveriaan tuijottelen, onko tämä muka paremman näköinen kuin hän?!
Siinä vaiheessa poistuin paikalta ja lähdin kotiin.
Enkä siis todellakaan tuntenut miestä! Mikähän sitä oikein riivasi? Täys hullu...?!
Naiset hei! Ihan oman turvallisuutenne vuoksi: Älkää IKINÄ juoko baarissa muiden kuin omia juomianne, älkääkä ikinä jättäkö juomaa vartioimatta.