Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törmäsin johonkin hulluun mieheen viikonloppuna baarissa...

Vierailija
29.04.2015 |

Olin viikonloppuna viihteellä, ja erään miehen osalta sain ihan järkyttävää käytöstä, jota en parhaalla tahdollanikaan ymmärrä. Eli juttu meni näin: Olin tulossa wc:stä poispäin. Yksi ihan kivannäköinen mies seisoskeli yksinään siinä vessareittini varrella, joten häntä kohden tullessani hymyilin hänelle ja tokaisin vaan jotakin sanoakseni että "vessaanko sitä ollaan menossa". No mies rupesi heti haistattelemaan ja uhoamaan ja minä jo pelästyin häntä, en sanonut mitään vaan peräännyin siitä sitten ja olin menossa muualle. Mies huusi perään "eksää vittu muka tiiä kuka mää olen" luikin siitä sitten muualle (ja en tosiaan tuntenut häntä!)

No, sitten menin istumaan baarin pöytään. Tämä kyseinen mies tuli siihen jonkun kaverinsa kanssa. Mies istui yrmeänä, tuijotti mua vihaisesti ja tyrkkäsi sitten kaljaansa pöytää pitkin mua päin, otin siitä sitten hörpyn (tai olin ottamassa, kun ajattelin että tyrkkäsi sen ehkä sovinnon eleeksi tai jotain) no mies tönäisikin sitten yllättäen aggressiivisesti kättäni kun kalja oli kädessäni, niin että kalja kaatui osaksi päälleni. Samalla mies alkoi huutaa "annoinko muka luvan ottaa siitä, häh, ala painua vittuun mun pöydästä" tokaisin miehelle siinä vaiheessa sitten että "lähe ite menemään, mähän tässä ensin olin". Katsahdin sitten kummastuneena ja jotain selitystä hakeakseni miehen kaveria (joka istui ihan hiljaa kaverinsa vieressä, ei puhunut mitään, oli vaivautuneen oloinen), jolloin tämä aggressiivinen mies alkoi huutaa mulle, että miksi oikein hänen kaveriaan tuijottelen, onko tämä muka paremman näköinen kuin hän?!

Siinä vaiheessa poistuin paikalta ja lähdin kotiin.

Enkä siis todellakaan tuntenut miestä! Mikähän sitä oikein riivasi? Täys hullu...?!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti rataketulta, eli piripää.

Vierailija
2/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aggressiivinen nyt ainakin. Ikävää kohtelua sait osaksesi. En itse olisi hänen kaljaansa uskaltanut juoda :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin ottanut bissen ja kaatanut hänen päälleen.

Vierailija
4/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku piripää. Älä välitä, anna olla..

Vierailija
5/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vilauttanut viivaa niin mies olisi leppynyt.

Vierailija
6/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans kyllä ihmettelen että miks sä sen kaljaa menet ottamaan? Se on käyttäytynyt sua kohtaan törkeesti, vaikka se olis halunnu antaa sitä kaljaa niin mä en todellakaan ottais .

Vierailija
7/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan perussuomalaisten kansanedustaja.

Vierailija
8/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:17"]

Mä kans kyllä ihmettelen että miks sä sen kaljaa menet ottamaan? Se on käyttäytynyt sua kohtaan törkeesti, vaikka se olis halunnu antaa sitä kaljaa niin mä en todellakaan ottais .

[/quote]

No enpä siinä ajatellut sen järkevämmin asiaa, itsekin olin siis hieman humalassa. Otin minua päin tyrkätyn kaljan vaan vastaan ja nostin sen käteeni hörpätäkseni. En analysoinut siinä hiprakassani tekoani tarkemmin. (Ja tuoko nyt oli sitten se asia, joka aloituksessani herätti kiinnostusta?)

ap

Vierailija
9/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vessaanko sitä ollaan menossa" Omapa oli vikasi, mitäs puhut tuntemattomille. Kuvitteletko tosissasi että kaikki ovat ystävällisiä koska itse hymyilet? Mun kotikaupungissa ei harrasteta mitään small talkia, muuten käy just noin. Suomi on ankea maa, toivottavasti otit opiksesi.

Vierailija
10/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:17"]

[/quote]

No enpä siinä ajatellut sen järkevämmin asiaa, itsekin olin siis hieman humalassa. Otin minua päin tyrkätyn kaljan vaan vastaan ja nostin sen käteeni hörpätäkseni. En analysoinut siinä hiprakassani tekoani tarkemmin. (Ja tuoko nyt oli sitten se asia, joka aloituksessani herätti kiinnostusta?)

ap
[/quote]

Niin, mm. se herätti kiinnostukseni. Ei juuri muu.

Vierailija
11/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:17"] Mä kans kyllä ihmettelen että miks sä sen kaljaa menet ottamaan? Se on käyttäytynyt sua kohtaan törkeesti, vaikka se olis halunnu antaa sitä kaljaa niin mä en todellakaan ottais . [/quote] No enpä siinä ajatellut sen järkevämmin asiaa, itsekin olin siis hieman humalassa. Otin minua päin tyrkätyn kaljan vaan vastaan ja nostin sen käteeni hörpätäkseni. En analysoinut siinä hiprakassani tekoani tarkemmin. (Ja tuoko nyt oli sitten se asia, joka aloituksessani herätti kiinnostusta?) ap [/quote] Niin, mm. se herätti kiinnostukseni. Ei juuri muu.

[/quote]

Ok. No olitko tyytyväinen saamaasi tarkennukseen kyseistä kohtaa koskien?

ap

Vierailija
12/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vessaanko sitä ollaan menossa" tuonkkn voi sanoa niin monella eri tapaa. Luultavasti oot kännissä tosi pirullinen ja haastat riitaa mutta LUULET olevasi jotenkin tosi cool, mitä et todellakaan ole.

Vierailija
13/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:25"]

"Vessaanko sitä ollaan menossa" tuonkkn voi sanoa niin monella eri tapaa. Luultavasti oot kännissä tosi pirullinen ja haastat riitaa mutta LUULET olevasi jotenkin tosi cool, mitä et todellakaan ole.

[/quote]

Ap olisi välttänyt tilanteen jos olisi pitänyt turpansa kiinni. Mutta ainahan se on kiva itkeä täällä että joku muu oli täys hullu vaikka itse hankkiutui kyseiseen tilanteeseen. Aina pitää muita syyttää, itsessään ei ole ikinä mitään vikaa, ei toki.

Vierailija
14/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:17"] Mä kans kyllä ihmettelen että miks sä sen kaljaa menet ottamaan? Se on käyttäytynyt sua kohtaan törkeesti, vaikka se olis halunnu antaa sitä kaljaa niin mä en todellakaan ottais . [/quote] No enpä siinä ajatellut sen järkevämmin asiaa, itsekin olin siis hieman humalassa. Otin minua päin tyrkätyn kaljan vaan vastaan ja nostin sen käteeni hörpätäkseni. En analysoinut siinä hiprakassani tekoani tarkemmin. (Ja tuoko nyt oli sitten se asia, joka aloituksessani herätti kiinnostusta?) ap [/quote] Niin, mm. se herätti kiinnostukseni. Ei juuri muu.

[/quote]

Ok. No olitko tyytyväinen saamaasi tarkennukseen kyseistä kohtaa koskien?

ap
[/quote]

Könnillähän sitä on hyvä aina kaikkee selittää

Vierailija
15/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutit tyrkyltä, koska menit vääntämään tikusta asiaa. Miehet eivät pidä aloitteellisista naisista.

Vierailija
16/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 ja 14.. justiinsa.. että minun vikani.. :) Sanoin tokaisuni miehelle ihan ystävällisesti hymyillen ja jopa vähän flirtisti (siis siinä vaiheessa katsoin että mies on hyvännäköinen, ei ollut vielä avannut suutaan), en todellakaan ole mikään riidanhaastaja, ja lisäksi miehen näkökulmasta luulisi, että tällainen alle 160-senttinen ja 50-kiloinen nainen ei mikään hirveä uhka olisi edes piruillessaan (ja siis, en todellakaan piruillut!)

Mutta onhan se nyt ihan tätä palstaa, että aloittajaa parjataan, oli asia mikä hyvänsä. Mitäpä tämäkän ketju olisi ollut ilman kommenttejanne ;)

ap

Vierailija
17/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohari mutta.. (Enkä nyt pahalla tarkoita )

Mitä tuommoiseen voi vastata 'vessaanko oot menossa?'  - joo? (Kummissani olisin jos joku mulle moisia 'itsestäänselvyyksiä' laukos, mukamas small talkkina. ) 

Kokeilen seuraavan kerran vähän nasevampaa lausetta :) 

mut joo, ihme tyyppi oli.

Vierailija
18/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mäkin ihmettelin et juot toisen kaljaa, varsinkaan kusipään. Mut joo, kyllä noita sekoja riittää. En jaksais edes ihmetellä. Joka päivä johonkin hulluun törmää joka tekee jotain ihan outoa. En jaksa ihmetellä enää.

Vierailija
19/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:41"]

Ohari mutta.. (Enkä nyt pahalla tarkoita )

Mitä tuommoiseen voi vastata 'vessaanko oot menossa?'  - joo? (Kummissani olisin jos joku mulle moisia 'itsestäänselvyyksiä' laukos, mukamas small talkkina. ) 

Kokeilen seuraavan kerran vähän nasevampaa lausetta :) 

mut joo, ihme tyyppi oli.

[/quote]

Joskus sanoilla ei ole mitään merkitystä (esim. iskutilanteissa) jos kummatkin ovat kiinnostuneita toisistaan tai pitävät toista viehättävänä. Lähinnä tarkoituksena on saada vain keskusteluyhteys avatuksi. Olen minä saanut mm. entisen miesystäväni pokattua paljon typerämmälläkin lauseella :D

Ja erään miehen kanssa avasin keskusteluyhteyden jopa teeskentelemällä, että olin sanomassa hänelle jotain, enkä sitten muka kehdannutkaan (siis tyyliin "hei kuule.. tai ei sittenkään mitään") kun en kertakaikkiaan keksinyt siinä mitään nasevaa sanottavaa. No, tämä mies tuli oitis lähemmäksi ja alkoi hymyillen jutustelemaan kanssani. Tämäkin oli nyt off topic, mutta ihan vaan vinkiksi niille, joiden mielestä iskulauseen pitäisi muka olla jotain tosi hauskaa tai omaperäistä, eivätkä siksi uskalla esim. tehdä aloitteita.. :)

ap

Vierailija
20/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin luulin että tämä jatkuu tarinalla että alettiin sitten seurustelee, tehtiin 3 lasta ja mies on edelleen agressiivinen ja väkivaltainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi