Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törmäsin johonkin hulluun mieheen viikonloppuna baarissa...

Vierailija
29.04.2015 |

Olin viikonloppuna viihteellä, ja erään miehen osalta sain ihan järkyttävää käytöstä, jota en parhaalla tahdollanikaan ymmärrä. Eli juttu meni näin: Olin tulossa wc:stä poispäin. Yksi ihan kivannäköinen mies seisoskeli yksinään siinä vessareittini varrella, joten häntä kohden tullessani hymyilin hänelle ja tokaisin vaan jotakin sanoakseni että "vessaanko sitä ollaan menossa". No mies rupesi heti haistattelemaan ja uhoamaan ja minä jo pelästyin häntä, en sanonut mitään vaan peräännyin siitä sitten ja olin menossa muualle. Mies huusi perään "eksää vittu muka tiiä kuka mää olen" luikin siitä sitten muualle (ja en tosiaan tuntenut häntä!)

No, sitten menin istumaan baarin pöytään. Tämä kyseinen mies tuli siihen jonkun kaverinsa kanssa. Mies istui yrmeänä, tuijotti mua vihaisesti ja tyrkkäsi sitten kaljaansa pöytää pitkin mua päin, otin siitä sitten hörpyn (tai olin ottamassa, kun ajattelin että tyrkkäsi sen ehkä sovinnon eleeksi tai jotain) no mies tönäisikin sitten yllättäen aggressiivisesti kättäni kun kalja oli kädessäni, niin että kalja kaatui osaksi päälleni. Samalla mies alkoi huutaa "annoinko muka luvan ottaa siitä, häh, ala painua vittuun mun pöydästä" tokaisin miehelle siinä vaiheessa sitten että "lähe ite menemään, mähän tässä ensin olin". Katsahdin sitten kummastuneena ja jotain selitystä hakeakseni miehen kaveria (joka istui ihan hiljaa kaverinsa vieressä, ei puhunut mitään, oli vaivautuneen oloinen), jolloin tämä aggressiivinen mies alkoi huutaa mulle, että miksi oikein hänen kaveriaan tuijottelen, onko tämä muka paremman näköinen kuin hän?!

Siinä vaiheessa poistuin paikalta ja lähdin kotiin.

Enkä siis todellakaan tuntenut miestä! Mikähän sitä oikein riivasi? Täys hullu...?!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:22"]"vessaanko sitä ollaan menossa" Omapa oli vikasi, mitäs puhut tuntemattomille. Kuvitteletko tosissasi että kaikki ovat ystävällisiä koska itse hymyilet? Mun kotikaupungissa ei harrasteta mitään small talkia, muuten käy just noin. Suomi on ankea maa, toivottavasti otit opiksesi.
[/quote] missä asuu noin tympeää porukkaa?

Vierailija
22/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi häiritsemään, että miksi istuitte samassa pöydässä, jos et edes tuntenut miestä? Siis tunkiko kaverinsa kanssa tosta vaan sinun (ja mahd. seurueesi) pöytään tosta vaan vai..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:54"]

Mua jäi häiritsemään, että miksi istuitte samassa pöydässä, jos et edes tuntenut miestä? Siis tunkiko kaverinsa kanssa tosta vaan sinun (ja mahd. seurueesi) pöytään tosta vaan vai..?

[/quote]

Siis, kuten aloituksessa sanoin, menin istumaan itsekseni baarin pöytään. Tämä mies tuli siihen sitten kaverinsa kanssa. Eli joo, tunki tuosta noin vain minun pöytääni, toki olihan siinä vapaita tuoleja.

ap

Vierailija
24/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:20"]Varmaan perussuomalaisten kansanedustaja.
[/quote]

Perussuomalainen massapeukuttaja suuttu. Aww! <3

Vierailija
25/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:17"]

Mä kans kyllä ihmettelen että miks sä sen kaljaa menet ottamaan? Se on käyttäytynyt sua kohtaan törkeesti, vaikka se olis halunnu antaa sitä kaljaa niin mä en todellakaan ottais .

[/quote]

No enpä siinä ajatellut sen järkevämmin asiaa, itsekin olin siis hieman humalassa. Otin minua päin tyrkätyn kaljan vaan vastaan ja nostin sen käteeni hörpätäkseni. En analysoinut siinä hiprakassani tekoani tarkemmin. (Ja tuoko nyt oli sitten se asia, joka aloituksessani herätti kiinnostusta?)

ap
[/quote]

Tämä mun mielenkiinnon herätti
Miten pöhkö pitää ihmisen olla, ett että juo tuollaisen tai ylipäätään kenenkään tuntemattoman tyypin juomaa!!!

Vierailija
26/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummeksun sen miehen toimintaa. Vaikutti sellaiselta kusipäältä joka ottaa monesti baari-illan jälkeen pataan snägärillä. Itse olisin vain keskittynyt juomaan bisseä ja olisin vaan otettu jos joku nainen ylipäänsä sanoisi minulle mitään baarissa.

Vierailija
27/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, että tämäkin saatiin käännettyä ap:n syyksi. Kyllä meillä päin ainakin on ihan normaalia höpötellä vessajonossa tuntemattomille. Näin Pohjanmaalla. Jossain Helsingissä nyt varmaan katsotaankin nokanvartta pitkin nyrpeänä, jos joku tuntematon uskaltaa jotain läppää heittää.

Vierailija
28/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:49"]Mä jotenkin luulin että tämä jatkuu tarinalla että alettiin sitten seurustelee, tehtiin 3 lasta ja mies on edelleen agressiivinen ja väkivaltainen...
[/quote]
Ai? Mä taas ajattelin että köriläs paljastuu joksikin ö-luokan julkkikseksi... ;)

Vierailija
29/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:17"] Mä kans kyllä ihmettelen että miks sä sen kaljaa menet ottamaan? Se on käyttäytynyt sua kohtaan törkeesti, vaikka se olis halunnu antaa sitä kaljaa niin mä en todellakaan ottais . [/quote] No enpä siinä ajatellut sen järkevämmin asiaa, itsekin olin siis hieman humalassa. Otin minua päin tyrkätyn kaljan vaan vastaan ja nostin sen käteeni hörpätäkseni. En analysoinut siinä hiprakassani tekoani tarkemmin. (Ja tuoko nyt oli sitten se asia, joka aloituksessani herätti kiinnostusta?) ap [/quote] Tämä mun mielenkiinnon herätti Miten pöhkö pitää ihmisen olla, ett että juo tuollaisen tai ylipäätään kenenkään tuntemattoman tyypin juomaa!!!

[/quote]

Joojoojoo. Mitä mun nyt pitäis sitten vastata tähänkin kommenttiin? Että anteeks kauheesti, olenpas mä nyt tosi pöhkö! Varmastikaan kukaan muu maailmassa ei ole ikinä tehnyt eikä ikinä tekisi mitään NÄIN PÖHKÖÄ!! Menen tästä kohta pimeeseen komeroon itkemään pöhköyttäni. On se hyvä, että olette nyt useammalta taholta kertoneet, kuinka pöhköä käytökseni olikaan. Ansiostanne en enää koskaan ole pöhkö! Kiitos ja halit! <3

ap

Vierailija
30/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa tyrmäystipat

Vierailija
31/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä näkönen se oli ja missä paikkakunnalla. Jos vaiks joku tuntis ton urpon!

Vierailija
32/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli todennäköisesti kamapää, ja yleensä nämä kamapäät menevät baarissa vessaan ottamaan vähän huumeita. Joten kun kysyit, että "vessaanko sitä ollaan menossa", mies luultavasti ymmärsi sen näin: "Huumeitako sitä ollaan menossa ottamaan?" ja aggrivoitui siitä.
Tai sitten hän oli muuten vain sekopää.

Vierailija
33/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Suomi vaan ihana maa!

Vierailija
34/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:17"] Mä kans kyllä ihmettelen että miks sä sen kaljaa menet ottamaan? Se on käyttäytynyt sua kohtaan törkeesti, vaikka se olis halunnu antaa sitä kaljaa niin mä en todellakaan ottais . [/quote] No enpä siinä ajatellut sen järkevämmin asiaa, itsekin olin siis hieman humalassa. Otin minua päin tyrkätyn kaljan vaan vastaan ja nostin sen käteeni hörpätäkseni. En analysoinut siinä hiprakassani tekoani tarkemmin. (Ja tuoko nyt oli sitten se asia, joka aloituksessani herätti kiinnostusta?) ap [/quote] Tämä mun mielenkiinnon herätti Miten pöhkö pitää ihmisen olla, ett että juo tuollaisen tai ylipäätään kenenkään tuntemattoman tyypin juomaa!!!

[/quote]

Joojoojoo. Mitä mun nyt pitäis sitten vastata tähänkin kommenttiin? Että anteeks kauheesti, olenpas mä nyt tosi pöhkö! Varmastikaan kukaan muu maailmassa ei ole ikinä tehnyt eikä ikinä tekisi mitään NÄIN PÖHKÖÄ!! Menen tästä kohta pimeeseen komeroon itkemään pöhköyttäni. On se hyvä, että olette nyt useammalta taholta kertoneet, kuinka pöhköä käytökseni olikaan. Ansiostanne en enää koskaan ole pöhkö! Kiitos ja halit! <3

ap
[/quote]

Asenne kohdillaan, voin vaan kuvitella sun äänensävysi. Kyllä minuakin ärsyttäisi.

Vierailija
35/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä saattaa olla vakava ummetus tai prostata. Sinä sitten siinä vitsailit että "vessaanko sitä ollaan menossa" ja mies sai äkkinäisen paniikkireaktion.

Vierailija
36/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 18:18"]

Miehellä saattaa olla vakava ummetus tai prostata. Sinä sitten siinä vitsailit että "vessaanko sitä ollaan menossa" ja mies sai äkkinäisen paniikkireaktion.

[/quote]

Hah, tää oli hyvä, naurattaa oikeasti :D

ap

Vierailija
37/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks et sit sen kaljaa ehtiny miastaa, tiiä mitä siellä olis ollu seassa......

Vierailija
38/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 18:12"]Mies oli todennäköisesti kamapää, ja yleensä nämä kamapäät menevät baarissa vessaan ottamaan vähän huumeita. Joten kun kysyit, että "vessaanko sitä ollaan menossa", mies luultavasti ymmärsi sen näin: "Huumeitako sitä ollaan menossa ottamaan?" ja aggrivoitui siitä.
Tai sitten hän oli muuten vain sekopää.
[/quote]
Tämä todennäköisin selitys.

Vierailija
39/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 18:18"]

[/quote]

Hah, tää oli hyvä, naurattaa oikeasti :D

ap
[/quote]

Naurattais varmaan yhtä paljon jos joku mies sanoisi vessajonossa rintansa syövän takia pois leikanneelle että "ollaankos sitä push uppeja menossa kohentamaan" ja vink vink päälle

Vierailija
40/41 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, maailmassa vaan on porukkaa jolla kalsarit hiertää niin pahasti että on pitänyt siirtää kyrpä otsaan. :D Kaikenlaista avautujaa ja kiukuttelijaa tullut vastaan. Korvasta sisään ja toisesta ulos tommosten jutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi