Miksi kaikki 15v tytöt ovat saman näköisiä.?
Kaikilla vaalean/kullanruskeat hiukset eivät kuitenkaan ihan blondeja. Todella monella on nahkatakki ja mustat kapeat farkut ja tennarit. Kaikki ovat myös noin 165cm pitkiä ja hieman pyöreähköjä. Mistä johtuu? Siis niitä tulee tällä vastaan jatkuvasti monet polttavat vielä tupakkaa (pilaavat kauneutensa).
Kommentit (26)
pyöreähköjä? anorektikoita ne kaikki on ku ei muuta syö niiten k-kaupan picadeli-salaattien lisäksi
No minun 15v tyttärelläni on mustat hiukset, hän pukeutuu lähinnä bändipaitoihin, nahkalegginseihin sekä tennareihin ja ruumiinrakenteeltaan ei ole kyllä lähelläkään pyöreähköä. Riippuu varmaan myös asuinalueesta, mutta täällä pikkukaupungissa aika harvat 15-vuotiaat ovat keskenään samannäköisiä.
Mä olen 15-vuotias tyttö. Kyllä, omistan nahkatakin. Kyllä, omistan mustat farkut. Kyllä, omistan tennarit. En ole pyöreähkö, en ole vaalea, enkä 165cm pitkä. Mä olen aika treenattu ja olen normaalipainoinen. Mulla on suklaanruskeat hiukset. Olen 175cm pitkä. En ole koskaan polttanut. Tunnen ainoastaan 2 ihmistä jotka kuulostavat sun kuvailemilta henkilöiltä. Paitsi, että kumpikaan heistä ei polta.
Miksi kaikki suomalaiset keski-ikäiset naiset näyttävat samalta? Tuulipuku, kanapersetukka, silmälasit ja crocsit.
Up