Nintendon paras Super Mario Bros. -peli?
Kommentit (38)
Kakkonen. Ja mieluiten olin se prinsessa, koska se pystyi lentää liihottelemaan ilmassa pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Kakkonen. Ja mieluiten olin se prinsessa, koska se pystyi lentää liihottelemaan ilmassa pitkään.
Luigin jalat vispasi kovasti.
Kolmonen on paras! Sain sen kaksi vuotta ennen euroopan julkaisua japani versiona silloin lapsena, arvatkaa olinko suosittu.
Kasarin lapsi kirjoitti:
Kolmonen on paras! Sain sen kaksi vuotta ennen euroopan julkaisua japani versiona silloin lapsena, arvatkaa olinko suosittu.
Pitkä peli oli pelata alusta loppuun asti, sen muistan. Siis, jos ei mennyt oikoteitä pitkin (3 huilua).
Noista kolmonen, koko setistä taas Yoshi's Island sekä 3D World omat suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Pinkkimekkomimmi nosti aika vaivalloisesti kasviksia maasta.
Vierailija kirjoitti:
Prinsessa oli jäämaassa kova sana, kun sillä sai liihotettua pitkälle eikä tarvinnut lukastella! Ja se pieni ukko oli kova kaivamaan aavikolla! Muuten tykkäsin Luigista.
3. Mutta en tykännyt siitä häijystä stalkkariauringosta enkä niistä pilvistä, joista heiteltiin piikkisiilejä päälle.
Kakkonen. Ja hahmoahan piti vaihtaa kentästä riippuen. Luigi oli paras aavikolla.
Vierailija kirjoitti:
3. Mutta en tykännyt siitä häijystä stalkkariauringosta enkä niistä pilvistä, joista heiteltiin piikkisiilejä päälle.
Auringosta pääsi eroon helposti viskaamalla kilpikonnan sen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kakkonen. Ja hahmoahan piti vaihtaa kentästä riippuen. Luigi oli paras aavikolla.
Olin Mario äärettömän harvoin. Eniten käytin sitä sienipäätä.
Äkäinen aurinko. Kolmosesta pidin minäkin.
https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/c_fill,f_auto,fl_prog…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luigin jalat vispasi kovasti.
Luigi oli vaikein hallita, mut treenasin sillä niin että sain sen haltuun.
3 on oma suosikkini.