teinitytön koko
mietin siis onko meillä ihan normaali kokoinen tyttö, mitat 170cm/57kg ja minkä kokoisia teinejä muilla. Ikää vasta 13,5v eli seiskaluokkaa käy.
Kommentit (21)
Olin itse samassa iässä aika saman kokoinen, muutama kilo kylläkin enemmän.
Tytön syöminen siis aina ollut normaalia, eikä harrasta liikuntaa. Nyt ehkä puolen vuoden sisällä jättänyt herkkuja pois sanoen ettei maistu, tästä tosin emme ole olleet huolissaan. Ja vaikka muutama kilo onkin tippunut, joka voi ihan hyvin johtua kasvusta niin mietin onko mitoiltaan normaali. Ap
Siksi siis että miten muilla, minkä kokoisia nuoria. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sentin liian pitkä on. En tiedä onko mitään tehtävissä.
Eiköhän se lähde, kun ankarasti höylää jalkapohjia.
Ap:n aivosoluista ei ainakaan ole varaa höylätä yhtään.
Pitkä hoikka tyttö, ihan normaalikokoinen on
Tuommoisiahan ne usein tuppaavat olemaan.
Mikä ihmeen teinien mittojen utelu ketju tää on? Ihan normaalipainoinen ap:n teini painoindeksin mukaan on. Mitä väliä muiden teinien mitoilla?
Ihan normaali, itsekin olin tuollainen, kaveri oli 6cm pitempi ja saman painoinen, ihan normaali hänkin oli. En kyllä ole tuosta kuin pari kiloa lihonut aikuiseksi kasvettuani, ja normaali oon yhä :D
Onko bmilaskuri tuttu jos paino huolettaa, normaali
Tytöllä ei taida olla kavereita, kun ei voi silmämääräisesti heihin verrata.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen teinien mittojen utelu ketju tää on? Ihan normaalipainoinen ap:n teini painoindeksin mukaan on. Mitä väliä muiden teinien mitoilla?
Mietin kun jossain törmäsin ketjuun missä puhuttiin että teinit ovat usein nykyään ylipainon rajoilla. Eri
Jos vähän katsot ympärillesi, huomaat, että tuon kokoisia tyttöjä on vaikka kuinka paljon. On myös monenlaisia muita pituuksia, painoja ja vartalon malleja. Älä ainakaan tyttären kuullen vertaile luokkakavereiden kokoa.
Vierailija kirjoitti:
169 cm ja 100 kg... 🙈
Ou mään 😞
Ite olen 14v ja 171/58 ja on tullut kommentteja et näytän anorektiselta mut omasta mielestä vois kyl tiputtaa 5kg
Sentin liian pitkä on. En tiedä onko mitään tehtävissä.