"Ei kukaan enää tee noin", mitä vanhan ajan tapoja sinulla on?
Kehräätkö villaa itse? Teetkö makkaraa suolesta? Kirjoitatko nauhakirjoituskoneella?
Itse ostin lattiaharjan ja olipa hyvä ostos. Imuroin toki myös, mutta harjalla aina isot roskat, jos jotain tippuu lattialle. Luuttuan myös lattioita kontaten. Paljon paremmin tulee nurkat puhtaaksi.
Kommentit (871)
Hah, nyt tulee kova. Rakensin 2021 omakotitalon jossa on klapilämmitys. Kyllä tuli päänpuistelua! Eipä ole tosiaan näillä sähkön hinnoilla harmittanut. Ja perintömetsien harventaminen on mitä parasta liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
En räplää puhelinta silloin kun vietän aikaa ihmisten kanssa, vaan keskityn kaverin kanssa juttelemiseen.
Puhelimen lärääminen seurassa on mielestäni tosi junttia. Sitten ynähdellään vastaukset ja yhtäkkiä huudetaan haha kato tässä joku lähettäny tämmösen klipin!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen muuten vain vanhanaikainen tyttö ja osaan rakastaa oikeasti miestäni, hän saa minua johdattaa ja turvaudun häneen usein vaikka yöllä kun minua pelottaa, mies vetää kiinni itseensä ja sanoo, ettei tarvitse pelätä.
Joo ja sitten heräsit
Vierailija kirjoitti:
Lämmitän ruoat hellalla tai uunissa, en mikrossa.
Minä en lämmitä hellalla, vaan kattilassa tai pannulla.
Kuuntelen joka päivä radiosta, ihan ihka oikeasta sellaisesta siis, sääntiedotuksen merenkulkijoille.
Sanon ehtoota, kun menen harrastuspaikalle. Siellä moni muukin sanoo niin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan kanssa kaunoa, lähinnä sen takia, että se on nopeampaa. Kirjoitan myös edelleen kirjeitä enkä koskaan ottanut käyttöön älypuhelinta.
Niin mäkin, en tosin ihan sellaista koukeroista kuin 1980-luvulla koulussa opetettiin. Nykyään nuoremmat ei taida enää sitoa kirjaimia sillä tavalla yhteen :( Olen liki 50v.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tv-sarjojen ja elokuvien tallennusten katsominen (tallennettavan digiboxin kautta) vanhanaikaista? Teen sitä ja olen pulassa, kun laitteeni joskus hajoaa, sillä uudemmilla systeemeillä ei pysty katsomaan yhtä kätevästi pikakelauksella.
Muistitikku tai kovalevy nykyaikaiseen telkkuun kiini. Säästät sähköä roimasti kun ei ole kahta laitatte käytösä.
Kaunokirjoitus on nopeaa ja kaunista. On järkyttävää, et lapset ja nuoret ei sitä opettele, vaan tekstaavat tökerösti jos edes kynää käyttävät. Kaik vaa koneella, tosi persoonatonta. Eivät osaa edes lukea kaunokirjoitusta.
-Itse lopetin kaunon yläasteella. Inhosin sitä käsi krampissa väkertämistä ylimääräisine kirjainkiemuroineen jotka saattoi tulkita vääräksi kirjaimeksi.
Minulle on olemassa lähinnä kaksi sukupuolta, mies ja nainen. Näin opetan myös lapselle. Vielä ei ole ollut muuhun tarvetta.
Syön joskus Fazerin parhaita.
Kaveri kerran ihmetteli, että miksi syöt noita mummokarkkeja.
Nehän on ihan hyviä. Mulle pihlajanmarjakarkit on mummokarkkeja, koska mummoni söi niitä.