Kuinka paljon harrastetta keskimäärin seksiä?
Oletteko parisuhteessa? Jos kyllä, kauan olette olleet yhdessä? Uteliaisuuttani vaan kyselen, kun mieheni kanssa harrastellaan enään pari kertaa viikossa, kun vuosi sitten luku oli ainakin 8 kertaa per viikko.
Kommentit (21)
7V yhdessä, seksiä ehkä neljän kk välein.
Täällä yhdessä 3 vuotta ja peitot heiluu kun molemmat jaksaa. Nyt vähemmän en tiä vaikuttaako, että olen raskaana.
2 vuotta. Seksiä keskimäärin 4-? kertaa viikossa. Ei asuta yhdessä. Nyt oltu 5vrk saman katon alla ja seksiä ollut 8 kertaa. Tänään kuulemma vielä pannaan tai ainakin mies nuolee :D
Pari kertaa viikossa. Ei asuta yhdessä
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:36"]7V yhdessä, seksiä ehkä neljän kk välein.
[/quote]
Pelottaako ikinä miehen sortuminen toiseen naiseen? Kun tuo on aika harvoin.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:37"]2 vuotta. Seksiä keskimäärin 4-? kertaa viikossa. Ei asuta yhdessä. Nyt oltu 5vrk saman katon alla ja seksiä ollut 8 kertaa. Tänään kuulemma vielä pannaan tai ainakin mies nuolee :D
[/quote]
Joko paikkoja aristaa? :D
11 vuotta yhdessä. 1-2 kertaa viikossa. Halut kohtaa hyvin.
5v. Yhdessä ja 2-3krt viikko kun mies ei nykyään töiden jälkeen jaksa kun on niin väsynyt
Uudessa parishúhteessa (2kk), aina kun nähdään eli lähes päivittäin ja usein parikin kertaa illan/yön aikana.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:40"]5v. Yhdessä ja 2-3krt viikko kun mies ei nykyään töiden jälkeen jaksa kun on niin väsynyt
[/quote]
Ja eikös ne miehet aina valita, että naiset on laiskoja ja haluttomia?! :)
Kun on mennyt huonommin, vain ehkä kerran kuussa. Kun menee hyvin, pari kolme kertaa viikossa. 13v suhde. Uskon että jos lasten läsnäolo ei vaikuttaisi, lähes joka päivä voisi onnistua.
N. 2 kertaa viikossa, yhdessä oltu 16v. Seksin vähyys johtuu vuorotyöstä, ei halujen puutteesta ;)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:36"]7V yhdessä, seksiä ehkä neljän kk välein.
[/quote]
[/quote]
Onko miehen sortuminen jotenkin todennäköisempää kuin naisen sortuminen?
Normiviikkoina 3-4 kertaa, lomalla useammin ja kahdenkeskisellä hotellilomalla viikonlopun aikana 5-6 kertaa. Yhdessä 28 v.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:36"]7V yhdessä, seksiä ehkä neljän kk välein.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Just tätä mäkin mietin. Mä tiedän 100% varmasti, että mieheni ei ikinä minua pettäisi. Aina toistelee rakastavansa minua. Suhdetta takana 9 vuotta. Ja minä paskiainen menin ja petin. Mies ei tiedä, eikä ikinä uskoisi minusta, sen tiedän. Tiedän ettei sen mielessä käy edes epäilys. Tunnen itseni aika ääliöksi, halvaksi.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:36"]7V yhdessä, seksiä ehkä neljän kk välein.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Just tätä mäkin mietin. Mä tiedän 100% varmasti, että mieheni ei ikinä minua pettäisi. Aina toistelee rakastavansa minua. Suhdetta takana 9 vuotta. Ja minä paskiainen menin ja petin. Mies ei tiedä, eikä ikinä uskoisi minusta, sen tiedän. Tiedän ettei sen mielessä käy edes epäilys. Tunnen itseni aika ääliöksi, halvaksi.
[/quote]
Halpahan sinätietenkin oletkin.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:30"]
Oletteko parisuhteessa? Jos kyllä, kauan olette olleet yhdessä? Uteliaisuuttani vaan kyselen, kun mieheni kanssa harrastellaan enään pari kertaa viikossa, kun vuosi sitten luku oli ainakin 8 kertaa per viikko.
[/quote]
Mielestäni aivan liian vähän. Yhdessä 7 v. t. nainen
5-7 kertaa viikossa. Joskus oikein stressaavina ja kiireisinä viikkoina saattaa jäädä kolmeenkin kertaan. Silloin kyllä todella tuntuu puutetta.
N31
5v parisuhteessa, 4v asuttu yhdessä.
1-2 kertaa viikossa. Joskus menee parikin viikkoa täysin ilman (stressi, työkiireet jne), joskus useamman kerran päivässä ;)