Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies älä tee kotitöitä, jos haluat pillua

Vierailija
01.02.2013 |

Kun aloin tiskata ja siivota kotona, niin pillunsaanti väheni dramaattisesti. Sitten näin asiaa koskevan tutkimuksen ja silmäni avautuivat. Onko muilla samoja kokemuksia?

Minusta tuntuu, että mua on kustu silmään jo pidemmän aikaa, kun feministit on paasannu, että miesten pitää tehdä kotitöitä tasavertasesti naisen kanssa ja nyt sitten tutkimus osoittaa, että kotitöitä tekevät miehet saavatkin vähemmän tussua. Kieroa peliä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jos jättäisin kotityöt väliin, niin ei olisi ruokaa, ei puhtaita astioita ja kämppä olisi aina likainen. Minä teen sen takia vaan kun kukaan muu ei. Siis = vaimo ja lapset.

Vierailija
2/6 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jos jättäisin kotityöt väliin, niin ei olisi ruokaa, ei puhtaita astioita ja kämppä olisi aina likainen. Minä teen sen takia vaan kun kukaan muu ei. Siis = vaimo ja lapset.

Teen minäkin nuo kotityöt.

Saan myös pillua mutta sitä pitää hakea rakastajattarelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä tekisin enemmän kotitöitä nii tolle meillä asuvalle ämmälle jäis vain enemmän aikaa roikkua lärvikirjassa. Miehen kotitöihin osallistuminen on akkojen salajuoni.

Seksi käytännössä loppui kun lapsiluku tuli täyteen. Olkoot tyytyväisiä nekin jokka saa lauantaina saunan jälkeen.

Vierailija
4/6 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan huvita. Koko elämä on yhtä pyykkäämistä ja imuroimista. Ei ole aikaa olla seksuaalinen. TYLSÄÄ!!!

nainen35

Vierailija
5/6 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli aika hyvä ja totta että jos ei kotona saa pitää hakea muualta... Itse jo 40 mies ja edelleenkin seksuaalisesti yhtä aktiivinen kuin 20 v sitten ja miksi kiusata itseä jos luonnon voimat ajaa seksiin naisen kanssa, ei sitä voi itse noin vaan päättää että ei haluttais. Haluttaa kun haluttaa ja sillon pitää saada.

Vierailija
6/6 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaimo silti pillua antaa. Ja välillä muutakin. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi