Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille.

Vierailija
22.01.2011 |

haluisin tietää mikä on,vaimoni haluaa yhdynttä vähintään kaks kertaa päivässä,minulle se alkaa käymään työstä en nauti kun on pakko,mut en halua pahittaa vaimoni mieltä,vaimoni on 47v.mun pitää jaksaa töissä käydä,vaimoni ei.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellinen ja nauttisit, niin minä ainakin tekisin.

Meillä on tilanne juuri toisinpäin - vaimo ei haluaisi ja minä haluaisin kolmekin kertaa päivässä.

Opettele nauttimaan seksistä, jos se tuntuu jotenkin mielestäsi epämukavalta(?) Myöskin jos tuntuu että alapääsi ei tahdo pysyä yläpään mukana, kannattaa käydä asiantuntijan puheilla häpeilemättä (esim. Mehiläinen). Auttaa varmasti.

Vierailija
2/2 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat minkä puoliso haluaa tai hyväksyt että käy vieraissa.

Ihan vakavissaan, teidänhän pitäisi vaimon kanssa jutella suoraan ja etsiä se kultainen keskitie. Paljonko sinä haluaisit/jaksaisit seksiä? (Ja kai annat vain vaimolle, aika epäreilua käydä vieraissa ja sanoa vaimolle vaan "ei nyt".) Entä jos harrastaisitte osan seksistä niin että annat vaimollesi, käsin, suulla, leluilla tai katselet hänen itsetyydytystään? Vaimo saisi vaikket sinä ihan jaksaisikaan mukana.

Tietääkö vaimosi etteivät seksihalunne kohtaa? Vaimosi haluaa aika usein, voisihan hän ihan hyvin tyytyä puoleen jos tietäisi etteivät sinun voimasi enää riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla