Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmämeikistä kysymys

Vierailija
28.04.2015 |

Hei kaikki meikkaavat naiset (miksipä ei miehetkin)! Täällä kun viitsii kysyä tyhmiäkin kysymyksiä, niin omani kuuluu seuraavasti:
Eli kun teette kasvojen pohjameikkiä niin laitatteko meikkivoidetta myös silmäluomille ja jos käytätte silmämeikin pohjustustuotetta niin missä vaiheessa sitä laitatte? Toisinsanoen mitä kaikkea laitatte luomillenne ja missä järjestyksessä? Kiitokset asiallisista vastauksista :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan meikkivoidetta silmäluomille. Joskus käytän peitevoidetta jos on erityisen tummat silmän ymprykset. Mulla näkyy yläluomissa tosi selkeästi verisuonet ja niitä yritän meikkivoiteella peittää, muuten en käyttäisi. Käytin ennen pohjustusainetta aina luomilla ennen luomiväriä mutta 5 vuotta takaperin aloin käyttä MaryKay-meikkejä eikä niiden kanssa tarvitse. Ne meikit on aika kalliita mutta pysyy paikoillaan koko päivän, ei tarvitse pelätä että onkohan jo luomivaoissa :) Suosittelen niitä todella. Ovat myös tosi riittoisia että silläkin voi vähän perustella hintaa (12e/väri)

Vierailija
2/11 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan meikkivoidetta silmäluomille ja puuteria. Tähän päälle laitan silmämeikin pohjustuaineen, jos meikkaan silmät muullakin kuin ripsivärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ensin meikkipohjan kokonaan, missä vaiheessa ei mitään luomille. Sitten kajalit ja silmämeikinpohjustusaineen, luomivärit, eyelineria ja ripsiväriä.

Mineraalimeikkejä käyttäessäni järjestys oli päinvastainen, eli meikkasin ensin silmät, ettei variseva irtoluomiväri pilaa meikkipohjaa.

Vierailija
4/11 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sitten tulko valittamaan että "naamani on ryppyinen vaikka olen 20-30-vuotias!"

Vierailija
5/11 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin luomille silmämeikin pohjustajaa/primeria ja sitten kevyt puuterointi jollain hienojakoisella puuterilla ja pienehköllä siveltimellä. Tämän jälkeen luomiväri.

Kannattaa myös satsata kunnon siveltimiin.

Vierailija
6/11 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:26"]Älkää sitten tulko valittamaan että "naamani on ryppyinen vaikka olen 20-30-vuotias!"
[/quote]
Olen 42, meikannut 14 vuotiaasta asti. Ei rypyn ryppyä. Ihan yksilöllistä se, tuleeko ryppyjä nuorena vai ei

Vierailija
7/11 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan meikkivoiteen kevyesti luomille (kulmakarvoihin asti), sitten silmämeikin pohjustajaa, sen jälkeen puuterointi ja sitten luomiväri yms

Vierailija
8/11 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkivoidetta ja puuteria, vaan meikkipuuteria ja sitä laitan kyllä myös silmäluomille. Meikkivoidetta en itse kyllä laittaisi, vaan pohjustusvoidetta ja puuteria, jos en meikkipuuteria käyttäisi. Muuten tulee liian monta juttua päällekkäin (silmänympärysvoide, meikkivoide, pohjustusvoide, puuteri, luomiväri, rajaus...) ja minulla ainakin meikit on silloin "kasassa" jo puoliltapäivin kun luomet on rasvaiset.

Vierailija
9/11 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita meikkivoidetta luomille, mulla on niin rasvaset luomet että kaikki ylimääräinen aiheuttaa luomivärin kasaantumista. Meikkaan yleensä silmät muutenkin ensin. Laitan luomivärin pohjustajaa ja ihonväristä luomiväriä ja siihen sitten muut värit päälle. Sitten rajaus ja ripsari.

Vierailija
10/11 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita meikkivoidetta luomille, se aiheuttaa vain luomivärin kasaantumisen päivän mittaan, omalla kohdalla ei mitään on parempi vaihtoehto kuin meikkivoide. Päivän pituudesta riippuen laitan luomivärin joko puhtaille luomille tai alle pohjustuksen, jos värin pitää varmasti kestää koko päivä.

Vierailija
11/11 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään meikkivoidetta ja puuteria luomille laita, vaan silmämeikinpohjustajaa, esim. Too faced shadow insurance. Toki löytyy nykyään vastaavia lumenelta ym..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä