Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minipillereistä vaihto e-pillereihin, raskaaksk tulemisen mahdollisuus?

Vierailija
05.05.2015 |

Heippa. Olen syönyt nyt puoli vuotta säännöllisesti minipillereitä (Cerazette) ja nyt sovittiin lääkärini kanssa että ehkäisy vaihdetaan e-pillereihin (Yaz). Minun oli tarkotus tänään alottaa e-pillereiden syönti mutta olen eilen ollut yhdynnässä ilman kondomia niin onko mahdollista että tulen raskaaksi jos nyt vaihdan e-pillereihi? Otin tänään varmuuden vuoksi vielä minipillerin ja alotan e-pillerit vasta kun olen varma asiasta. Pakkausselosteesta en löytänyt tietoa, ainoastaan sen että täytyisi käyttää kondomia ensimmäiset 7 päivää kun e-pillerit on aloitettu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot.molemmat ovat e-pillereitä. Niin minut kuin yhdistelmät

Vierailija
2/6 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ihan ymmärtänyt edellistä vastaajaa -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit yhdistelmistä termiä e-pillerit ja minipillereistä minit. Ne on e-pillereitä molemmat

Vierailija
4/6 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä pitäisi. Mielestäni ehkäisytehon pitäisi säilyä kun saumattomasti jatketaan käyttöä

Vierailija
5/6 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkotin e pillereillä yhdistelmäehkäisyvalmistetta mikä on eri kun minipillerit ja pakkausselosteessa lukee että jos vaihtaa yhdistelmäehkäsypilleristä toiseen yhdistelmäehkäsypilleriin niin ehkäisy säilyy mutta minipillereistä näihin vaihtamisessa tulisi käyttää 7 päivän ajan kortsua. Eli ei siis ilmeisesti säily ehkäsy vaihdon aikana

Vierailija
6/6 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri lääkevalmiste. Mutta molemmat ovat ehkäisypillereitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä