Vierailija

Ja mikä on ns. hyväksyttävä määrä seksikumppaneita? 

Sivut

Kommentit (139)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
Ei kuulu. 10 vuotta naimisissa ja minkälaista seksiä harrastin ja kenen kanssa lain puitteissa sinkkuna ollessa, ei kuulu puolisolle.

Mitä merkitystä asian laillisuudella on? Eipä pettäminenkään ole laitonta, mutta itse ainakin haluaisin tietää, jos kumppani on aiemmissa suhteissa pettänyt.

Vierailija

Kyllä neitsyt pitää olla ja veriset lakanat todisteena.

No voi helvetti. Mulla ei tullu verta, kun neitsyys meni. Oon varmaan täysin epäonnistunut naisena. Täytyy neuvoa tytärtä, että tekee ennen ekaa yhdyntää haavan emättimeen, niin tulee sitten veriset lakanat.

Vierailija
Vierailija
Ei kuulu. 10 vuotta naimisissa ja minkälaista seksiä harrastin ja kenen kanssa lain puitteissa sinkkuna ollessa, ei kuulu puolisolle.

Mitä merkitystä asian laillisuudella on? Eipä pettäminenkään ole laitonta, mutta itse ainakin haluaisin tietää, jos kumppani on aiemmissa suhteissa pettänyt.
No kyllä kuuluu tietää jos kumppani raiskannut tai on pedofiili.

kuuluu tietää , mahdollisten mustasukkaisten ja väkivaltaisten ex kumppaneidenkin takia ! Ja jokaisella on menneisyys ! Sen ei pitäisi vaikuttaa tulevaan ! vaikka alkuun se herättää kyllä uudessa kumppanissa mustasukkaisuutta mutta on ohi menevää ja on helpompaa elää kun ei ole mitään salattavaa! 

Vierailija
Vierailija
Vierailija

No kyllä kuuluu tietää jos kumppani raiskannut tai on pedofiili.

Pedofilia ei ole laitonta.

Ei kyllä ole tullut mieleen olla kertomatta, jos toinen on kysynyt. Enpä ole kyllä mitään päiväkirjaa pitänyt tai laskenut aktien kestoa minuutteina, joten mitähän tuollakin tiedolla tekee

Vierailija
Kyllä neitsyt pitää olla ja veriset lakanat todisteena.

Mitäs nyt kun verta ei tullut kun menetin neitsyyden? Nykyisen miehen kanssa taas tuli ekalla kerralla. Menetinkö neitsyyteni 6 vuotta seksin harrastamisen aloittamisen jälkeen?

Vierailija

Sitä varmemmin saa taudin tai HPV:n mitä enemmän puolisolla on ollut kumppaneita.

Järkevät ihmiset käyvät testeissä ennen kuin jätetään kortsu pois. 

Vierailija
Vierailija
Mitä se sillä tiedolla tekee?
Koska asiat voivat tulla myöhemmin jossakin muodossa vastaan?

missä muodossa tulisi vastaan?

jos on ollut muutama ja ne sattuvat tulemaan vastaa, niin sitten tulevat. Ei ole nykyään olettamusta, että ollaan jalat ristissä oletettu sulhoa...sitä yhtä oikeaa.

ja jos on ollut enempi kuin muutama kymmenen, niin tuskin niistä hirveen moni tulee vastaan, eikä ihmiset huutele seksikokemusistaan niin. Ne on jokaisen omia ja niiden välisiä, jotka ovat yhdessä kokeneet.

useimmat kunnioittavat toista. voi kertoa, että on ollut useampi. Se riittää. Sen kai voi kertoa, että onko neitsyt tai ei. Ja siinähän se selviää....että onko ollut.

haluatko sinä itse tietää kumppanisi aiemman seksielämän ja kumppanien määrän ja mitä on tullut puuhattua?ja miksi et tai miksi kyllä.

mun mielestä sellaista muin "sopiva määrä" on aika vaikea määrittää.

Vierailija

Mitä se sillä tiedolla tekee?

Kyllä se kertoo moraalista ja arvoista enemmän kuin tuhat sanaa. Sen takia säkin suhtaudut kertomiseen kielteisesti.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat