163/55 ja tuhti
Havahduin taas siihen, että olen aika tuhti tyttö. Ylä ja alavartalo on ihan eri paria, tissejä ei juurikaan ole, kädet hyvin hoikat ja reidet ja takapuoli kookkaat ja selluliittiset. Mikä avuksi vai pitääkö vaan hyväksyä itsensä? Rasvaa kun ei voi polttaa paikallisesti ja tiedän, että ensin se lähtee mulla ylävartalosta..
Kommentit (34)
Olet normaalipainoinen joten kannattaa hyväksyä itsensä. Kukaan ei ole täydellinen. Ainakaan omasta mielestään. Terveelliseen elämäntyyliin kannattaa muutenkin kuin ulkonäön takia keskittyä.
Sun ehkä kannattaisi hakeutua johonkin terapiaan työstämään tuota vääristynyttä kehonkuvaasi.
About samoissa lukemissa itsekin, ja tuhti tyttö täälläkin... Mulla johtuu varmasti kropan muodon lisäksi siitä, että syön epäterveellisesti, kehon koostumus on siis ihan karsea. Mutta sen verran tuhti olen, ettei voi laihaläskiksi väittää, koska laiha en ole :D Vaan ihan rehellisesti pullukka.
En kyllä tiedä, millä jalat saisi hoikemmiksi. Koska oon itekin ollut joskus urheilullinen ja syönyt hyvin ja paino ollut kevyt, mutta silti kunnon jyrä alakropasta. Eikä selluliitti katoa millään.
Normaalipainoinen ehkä, mutta harmittaa kun ei voi "muiden" tavoin kulkea lyhyissä (ei perseen paljastavissa) shortseissa, hameissa ja mekoissa :/ ehkä yritän vaan hyväksyä löllöpyllyn ja reidet. Ap
Minkä ikäisiä te tuhdit 55-kiloiset olette? Tajuatteko, että olette matkalla syömishäiriön ahdistavaan maailmaan, ellette ota järkeä käteen? On hyväksyttävä se, että lapsen laudanlaiha vartalo muuttuu hedelmällisen iän saavutettuanne naisellisemmaksi, se on ihan biologiaa. Ette voi pysyä pojan mallisena millään.
Huolestunut äippä 40+
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:41"]About samoissa lukemissa itsekin, ja tuhti tyttö täälläkin... Mulla johtuu varmasti kropan muodon lisäksi siitä, että syön epäterveellisesti, kehon koostumus on siis ihan karsea. Mutta sen verran tuhti olen, ettei voi laihaläskiksi väittää, koska laiha en ole :D Vaan ihan rehellisesti pullukka.
En kyllä tiedä, millä jalat saisi hoikemmiksi. Koska oon itekin ollut joskus urheilullinen ja syönyt hyvin ja paino ollut kevyt, mutta silti kunnon jyrä alakropasta. Eikä selluliitti katoa millään.
[/quote]
Minulla sama homma. Selluliittiä oli jo paljon, kun olin yläasteella ja kun painoa oli alle 50... Samoin "raskausarpia". Varmaan johtuu geeneistäkin tuo sellu ja tietysti siitä, että herkut maistuu vähän liikaakin.. Ap
Sitäpaitsi miksi ylipäätään kenenkään pitäis kulkea vaatteissa, jotka juuri ja juuri peittävät pakarat? Jättäkää se riisuutuminen makkarileikkien puolelle ja kulkekaa ihmisten ilmoilla vaatteet yllä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:45"]Minkä ikäisiä te tuhdit 55-kiloiset olette? Tajuatteko, että olette matkalla syömishäiriön ahdistavaan maailmaan, ellette ota järkeä käteen? On hyväksyttävä se, että lapsen laudanlaiha vartalo muuttuu hedelmällisen iän saavutettuanne naisellisemmaksi, se on ihan biologiaa. Ette voi pysyä pojan mallisena millään.
Huolestunut äippä 40+
[/quote]
Olen 25, en halua olla pojan mallinen. Laudaksi on kyllä kiusattu joskus, mutta pienet tissit on musta ihan ok. Iso pylly on myös kiva, mutta tämä selluliittipylly ei.. Tai reidet. :/ ap
Rupea urheilemaan sitten. Ei se pinkeys ja jänteys netissä istumalla kehity.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:41"]About samoissa lukemissa itsekin, ja tuhti tyttö täälläkin... Mulla johtuu varmasti kropan muodon lisäksi siitä, että syön epäterveellisesti, kehon koostumus on siis ihan karsea. Mutta sen verran tuhti olen, ettei voi laihaläskiksi väittää, koska laiha en ole :D Vaan ihan rehellisesti pullukka. En kyllä tiedä, millä jalat saisi hoikemmiksi. Koska oon itekin ollut joskus urheilullinen ja syönyt hyvin ja paino ollut kevyt, mutta silti kunnon jyrä alakropasta. Eikä selluliitti katoa millään. [/quote] Minulla sama homma. Selluliittiä oli jo paljon, kun olin yläasteella ja kun painoa oli alle 50... Samoin "raskausarpia". Varmaan johtuu geeneistäkin tuo sellu ja tietysti siitä, että herkut maistuu vähän liikaakin.. Ap
[/quote]
Jep, mulla kanssa raskausarvet tuli siinä samalla kun reidet alkoi murrosiässä saada muotoa. Ihotyyppi arpeutuvaa ja varmaan selluunkin vaikuttaa (koska sitäkin ollut tosi nuoresta asti, vaikka olin lapsena alipainoinen rääpäle). Mutta herkut on täälläkin maistunut kyllä, että en tod. syytä pelkkiä geenejä :D Kilot vaan mulla silti kertyy enemmän alakroppaan ja nykyään valitettavasti myös vatsaan, rinnat ja käsivarret ei yleensä pahemmin kasva.
Niin ja ikää mulla on nyt sellaset 24 vuotta.
Mulla selluliittisiin ja paksuihin jalkoihin on auttanut kävely. Ihan kunnon kävelylenkki päivittäin.
Mullakin tulee mahaan läskiä, edes alle 50 kiloisena ei ollut "makkaraton" maha, mutta käsivarsiin ja rintoihin ei :D Ja itse kyllä liikun, mutta harrastan lähinnä itseäni miellyttävää liikuntaa eli ryhmäliikuntatunteja. Tätä kirjoittaessani vedän keksejä naamaan vielä ja sitten mietin, että mistä tätä sellua tulee.. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:50"]
Mulla selluliittisiin ja paksuihin jalkoihin on auttanut kävely. Ihan kunnon kävelylenkki päivittäin.
[/quote]
Mulla ei ole auttanut! Paksujen reisien lisäksi olen vaan jumankauta saanut paksut pohkeetkin riesakseni, huoh... No joo tiedän että ruokavaliota pitäisi muuttaa, mutta kokemuksesta tiedän että jalat pysyy tukkeina vaikka painoa olisi 48kg, mitä se nyt aikuisiällä alimmillaan on ollut.
-nro 5
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:52"]
Mullakin tulee mahaan läskiä, edes alle 50 kiloisena ei ollut "makkaraton" maha, mutta käsivarsiin ja rintoihin ei :D Ja itse kyllä liikun, mutta harrastan lähinnä itseäni miellyttävää liikuntaa eli ryhmäliikuntatunteja. Tätä kirjoittaessani vedän keksejä naamaan vielä ja sitten mietin, että mistä tätä sellua tulee.. Ap
[/quote]
Oletko sittenkin minä, kirjoittelenko täällä itselleni? Paitsi olet pari senttiä pidempi :D Enkä nyt ole kyllä pitkiin aikoihin kunnon jumppaakaan harrastanut, mutta silloin kun aktiivisestikin harrastin niin ryhmäliikuntaa (bodypump, erilaisia tanssitunteja, joogaa, pilatesta, vaikka mitä...) juurikin. Silloin maha oli litteämpi kuin nyt, mutta ei makkaraton siltikään... käsivarret oli ihan kivat. Jalat taas ihan yhtä toivottomat aina...
-nro 5
Naiset vaan on tuhteja. Mä olen sua sentin lyhempi ja 13 kiloa kevyempi mies.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:52"]
[/quote]
Oletko sittenkin minä, kirjoittelenko täällä itselleni? Paitsi olet pari senttiä pidempi :D Enkä nyt ole kyllä pitkiin aikoihin kunnon jumppaakaan harrastanut, mutta silloin kun aktiivisestikin harrastin niin ryhmäliikuntaa (bodypump, erilaisia tanssitunteja, joogaa, pilatesta, vaikka mitä...) juurikin. Silloin maha oli litteämpi kuin nyt, mutta ei makkaraton siltikään... käsivarret oli ihan kivat. Jalat taas ihan yhtä toivottomat aina...
-nro 5
[/quote]
Musta ois ihan ok, jos jalat olis edes tämän kokoiset lihaksien takia, mutta ei :D löllyn vaan joka puolelle. En myöskään pupella mitään rahkaa tai raejuustoa, vaikka yritän kyllä syödä suht terveellisesti... Mutta herkkuja syön kyllä useita kertoja viikossa :/ ja musta on kurjaa, kun näin nuorena tuntua,että takamus roikkuu polvitaipeessa :D varmaan kyykätä pitäisi, mutta mulla on polvien kanssa ongelmia :/ap
Aloita hölkkälenkit. Mukavaa musiikkia korviin ja menoksi ,tai pururadalle linnunlaulua kuunnellen. Minua ainakin juoksu laihduttaa tehokkaimmin ja tehoaa hyvin juuri keskivartalon rasvaan ja tietty jäntevöittää koipia ja peppua. :)
Kuulostatte kyllä ihan 15-16-vuotiailta...
Voi jumankauta... Olin tuon kokoinen lukion jälkeen enkä ikinä sen jälken enää- Tiedät ihan hyvin itsekin olevasi normaalipainoinen. Kannattaa tosiaan keskittyä henkisten tukkeiden sulattamiseen.