Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

163/55 ja tuhti

Vierailija
28.04.2015 |

Havahduin taas siihen, että olen aika tuhti tyttö. Ylä ja alavartalo on ihan eri paria, tissejä ei juurikaan ole, kädet hyvin hoikat ja reidet ja takapuoli kookkaat ja selluliittiset. Mikä avuksi vai pitääkö vaan hyväksyä itsensä? Rasvaa kun ei voi polttaa paikallisesti ja tiedän, että ensin se lähtee mulla ylävartalosta..

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uiminen on nivelien kannalta hyvää ja tehokasta liikuntaa! Toisaalta yhdyn myös aiempiin mielipiteisiin siitä, että sinun kannattaa treenata myös itsetuntoa ja minäkuvaa. Selaile vaikkapa aluksi body positive -blogeja!

Itse onnistuin jättämään herkut pois sillä, että luin sokerin ja rasvan addiktoituvuudesta. Kun sisäistää sen, että himoaa sipsejä tai karkkia vain riippuvuuden vuoksi, ei maun, on paljon helpompaa olla ilman ja oppia nauttimaan oikeasta ja vitamiinipitoisesta ravinnosta. Mä pidin suklaalevyä aina "palkintona" ja ajattelin sen syötyäni, että nyt ei sitten tarvitsekaan vähään aikaan syödä makeaa. Valitettavasti se ei kuitenkaan mene niin, sokeria ei koskaan saa kyllikseen, joten on helpompaa elää ilman.

Vierailija
22/34 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäkää nyt mammat, että terveydellinen normaalipaino ja esteettinen normaalipaino on aivan eri asia. Jos 162/55 nainen sanoo, että on läskiä siellä ja siellä paljon niin sillon sitä on vaikka bmi sanoisi mitä. Ei sillä ole syömishäiriön kanssa mitään tekemistä. Olen minäkin normaalipainoinen indexin mukaan, mutta kun ottaa vaatteet pois ja katsoo peiliin niin kyllä sitä ylimääräistä läskiä on ihan riittävästi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhdille neuvoja

Kuivaharjaa alakroppaasti.

Käy kuntosalilla.

Kävele paljon.

Kiipeä portaita.

Käy kauneushoitoloiden läskihoidoissa. 

Vierailija
24/34 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:45"]Minkä ikäisiä te tuhdit 55-kiloiset olette? Tajuatteko, että olette matkalla syömishäiriön ahdistavaan maailmaan, ellette ota järkeä käteen? On hyväksyttävä se, että lapsen laudanlaiha vartalo muuttuu hedelmällisen iän saavutettuanne naisellisemmaksi, se on ihan biologiaa. Ette voi pysyä pojan mallisena millään.   Huolestunut äippä 40+ [/quote] Olen 25, en halua olla pojan mallinen. Laudaksi on kyllä kiusattu joskus, mutta pienet tissit on musta ihan ok. Iso pylly on myös kiva, mutta tämä selluliittipylly ei.. Tai reidet. :/ ap

[/quote]

Onkohan vaan joillakin ruumiin rakenne tuollainen, olen tavannut saman tyylisen jolla pienehköt rinnat muhkea perä ja reidet, mutta kieltämättä aikas hottis nainen.

Vierailija
25/34 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvittelin 25-vuotiaana olevani ällö läski noissa mitoissa. Kun istuessa tuli makkara vyötärölle, siis voi iik! Olihan se tietysti paljon siihen verrattuna kun 20-vuotiaana painoin vielä 48 kg. 

Nyt nelikkymppisenä ja 75-kiloisena tuntuu että hah ja heh niitä "läskejä". Mutta silloin oikeasti tuntui että olen ihan kamala ihmisvalas ja pitäisi laihduttaa.

Vierailija
26/34 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista :) tosiaan herkut nyt pitäisi varmaan ensimmäisenä jättää pois. Ja itsekin tiedän timmejä, itseäni painavampia naisia, eli ei se normaalipaino tosiaan aina kerro kaikkea.. Ap

Vierailija
27/34 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://beautydart.files.wordpress.com/2010/07/body_shape_glamour.jpg

Itse ainakin haluaisin käyttää noita ekan kuvan shortseja, enkä mitään lähes capri-mallisia... :( ap

Vierailija
28/34 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilylläkin voi saada jalkoja parempaan kuntoon, jos ei polvet hölkkää kestä (polviongelmatkin voi johtua lihasten heikkoudesta). Minäkin olin parikymppisenä 57-kiloinen ja "tuhti". Alakroppa oli kaksi vaatekokoa yläosaa suurempi ja reidet oli isot ja löllöt. Juoksemalla, pyöräilemällä ja rullaluistelemalla sain kroppani sopusuhtaisemmaksi eikä painoa tarvinnut pudottaa.

Vierailija
29/34 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 16:08"]Pyöräilylläkin voi saada jalkoja parempaan kuntoon, jos ei polvet hölkkää kestä (polviongelmatkin voi johtua lihasten heikkoudesta). Minäkin olin parikymppisenä 57-kiloinen ja "tuhti". Alakroppa oli kaksi vaatekokoa yläosaa suurempi ja reidet oli isot ja löllöt. Juoksemalla, pyöräilemällä ja rullaluistelemalla sain kroppani sopusuhtaisemmaksi eikä painoa tarvinnut pudottaa.
[/quote]
Kiitos vinkistä!

Vierailija
30/34 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

55-kiloinen on tuhti, jos pituutta on joku 140 cm tai vähemmän. Yrittäkää tuhtiruikuttajat oppia ymmärtämään, että kaikki ihmiset eivät ole samasta muotista tulleita. Naisella pitääkin olla lanteita, että mahtuu syntyvät lapset ulos normaalia luonnollista tietä. Antakaa poikien ja missukoiden olla ruipeloita, olkaa te muut naisen kokoisia ja näköisiä.

Vierailija
31/34 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 16:22"]55-kiloinen on tuhti, jos pituutta on joku 140 cm tai vähemmän. Yrittäkää tuhtiruikuttajat oppia ymmärtämään, että kaikki ihmiset eivät ole samasta muotista tulleita. Naisella pitääkin olla lanteita, että mahtuu syntyvät lapset ulos normaalia luonnollista tietä. Antakaa poikien ja missukoiden olla ruipeloita, olkaa te muut naisen kokoisia ja näköisiä.
[/quote]
Lanteet on eri asia kun läskit. minusta Rihannakin on päärynävartalo, mutta upea sellainen.

Vierailija
32/34 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, minä olen saman mittainen ja 63 kg. Mielestäni nyt unelmavartalossani. Samoin mieheni pitää. Syön terveellisesti, lihasta on ja tissitkin löytyy.

Vierailija
33/34 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 16:38"]Haha, minä olen saman mittainen ja 63 kg. Mielestäni nyt unelmavartalossani. Samoin mieheni pitää. Syön terveellisesti, lihasta on ja tissitkin löytyy.
[/quote]
Hieno juttu :) mulla on siis päärynävartalo ja se musta itsessään on kiva juttu. Pienet tissitkin on kiva juttu. Löysyys ja selluliittiä ei ole. Kyllä minunkin mies vartaloani rakastaa, minä en niinkään. Ap

Vierailija
34/34 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme