Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kannattaa tehdä New Yorkissa?

Vierailija
07.01.2022 |

Onko täällä kokeneita New Yorkin matkailijoita, jotka voisivat kertoa vinkkejä? Olen lähdössä mieheni kanssa New Yorkiin maaliskuussa, jos koronatilanne sallii. Kiinnostaa erityisesti museot, edulliset ruokapaikat, parhaat nähtävyydet ja musikaalit.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kustantaako miehesi työnantaja myös sinun matkasi??

Ei tietenkään. Itse maksan oman matkani.

Ap

Eli se on sinun hupimatka. Taidatkin olla vain trolli. Ei sinulla ole Kelan tuilla mitään rahaa edes lentää Nykiin.

Vierailija
22/31 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macy'sille shoppaileen! Top of the rockiin nähtävyyksiä korkealta katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran käynyt. Ei ole mun suosikkikohde, mutta miehen kyllä. Tykkäsin ehkä eniten risteilystä Manhattanin ympäri. Nykissä kuluu aika kävellessä ja pällistellessä  esim. Central Parkissa, Times Squarella, 5th Avenuella, World Trade Center -alueella, Wall Streetillä ja Grand Central Stationilla. Käytiin mm. Empire State Buildingissä, Rockefeller Centerissä, Bronxin eläintarhassa, Luonnonhistoriallisessa museossa ja Metropolitanissa. Vapauden patsasta pällisteltiin lautalta Liberty Islandille..

Vierailija
24/31 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki korona, toivottavasti ei ole matkavakuutusta.

Vierailija
25/31 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siellä mitään ruokapaikkoja joihin ei tarvis tehdä varausta? Missä hotelissa kannattaisi yöpyä, jos ottaa teinit mukaan? Mitä Ne Yorkissa oisi teineille?

Vierailija
26/31 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko koskaan käyny Broadwaylla? Minkälaista se on? Olen aina haaveillut katsovani jonkin Broadayn esityksen. Jonkun ihanan musikaalin.

Vierailija
27/31 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

March comes in like a lion...

Ilmat saattaa yllattaa.

Vierailija
28/31 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootteko koskaan käyny Broadwaylla? Minkälaista se on? Olen aina haaveillut katsovani jonkin Broadayn esityksen. Jonkun ihanan musikaalin.

Katsoin hintoja, varaudu maksamaan $200 - $400/lippu. Halvimmat olivat $ 85.

Vierailija
29/31 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa ainakin yhtenä päivänä vain mennä Times Squarelle vähäksi aikaa istuskelemaan ja vain katselemaan sitä erilaisten ihmisten kirjoa. New York on todellakin kansojen sulatusuuni! Se on melkein kuin koiranäyttely: miten voikin olla niin erikokoisia, -näköisiä ja -värisiä ihmisiä!

Vierailija
30/31 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Times squaren half price ticket boothille jonottamaan heti aamusta niin saatat saada suht edulliset liput samalle illalle, jos ei niin väliä mitä menee katsomaan.

Huikeita esityksiä kyllä.

Vierailija
31/31 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAssa riehuu juuri nyt Omicron. Vaikea sanoa mita maaliskuussa tapahtuu tai on edes auki. 

Eilen yritin soittaa omalaakarille mutta linjat olivat tukossa. Puhuin sitten apteekin farmaseutin kanssa ja han sanoi etta eivat hekaan saa yhteyttta laakareihin vaikka pitaisi saada ihmisten laakkeet uusituiksi.

Kahta maskia paallekkain suositellaan pidettavaksi kaikkialla, on niin arhakka leviamaan tama uusi virus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme